مردم پای صندوق های رای خواهند آمد تا تجربه تنها گذاشتن امام علی (ع) تکرار نشود

امام جمعه ایلام با بیان اینکه مردمی‌تر از حضرت علی(ع) در حکومت نداشته‌ایم، اما مردم آن زمان او را نشناخته و درک نکردند و از او حمایت نکردند‌، افزود: مردم کشورمان در ۱۱ اسفند پای صندوق های رای خواهند آمد تا تجربه تنها گذاشتن علی(ع) تکرار نخواهد شد.

مردم پای صندوق های رای خواهند آمد تا تجربه تنها گذاشتن امام علی (ع) تکرار نشود

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار امروز در همایش «نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی» با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات واقع بینانه برنامه‌های خود را بیان کنند، اظهار داشت: امروز نیز نقش مردم در پای صندوق‌های آرا با توجه به فتنه‌های دشمنان مهم‌تر از همیشه است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه مردمی‌تر از حضرت علی(ع) در حکومت نداشته‌ایم، اما مردم آن زمان او را نشناخته و درک نکردند و از او حمایت نکردند‌، افرود: مردم کشورمان در 11 اسفند پای صندوق‌های رای خواهند آمد تا تجربه تنها گذاشتن علی(ع) تکرار نخواهد شد.

وی به لزوم حضور مردم در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: حداقل دستاورد تحقق این مهم تأمین امنیت کشور برای زندگی بی‌دغدغه مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به تلاش دشمن برای نفاق بین مردم و نظام گفت: اگر دشمن احساس کند بین مردم و نظام فاصله افتاده است، قطعا امنیت کشور را هدف قرار خواهد داد.

کریمی‌تبار در ادامه گفت: خدا را شاکریم که تشیع برای نخستین بار فرصت نشر آزادانه فرهنگ خود در جهان جهت جذب ملت‌ها را دارد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بنای انقلاب اسلامی را بر اساس سیره پیامبران بنیاد نهاد، گفت: همان طور که انبیاء با کودتا و سلاح مردم را به خدا دعوت نکردند، انقلاب اسلامی نیز از زمان مبارزات در دوران ستم‌شاهی تاکنون مبتنی بر مردم بوده و جمهوریت نظام عرصه نقش‌آفرینی مردم بوده است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه اتفاقاتی که برای انقلاب به وقوع پیوسته پس از مدد الهی و رهبری مدیترانه امام و رهبری، تنها به مدد حضور مردم خنثی شده است، افزود: دستاوردهای مقاومت در سوریه و عراق و غزه همگی به خاطر حضور مردم و ماندن پای آرمان‌های انقلاب بوده که بازنده ندارد.

کریمی‌تبار با بیان اینکه نقش مردم ما برای ادامه انقلاب و حفاظت از آن، تضمین کننده امنیت نظام است، گفت: گرچه باید نظام برای ایجاد رعب در دل دشمنان قدرت نظامی داشته باشد، اما بهترین راهبرد جمهوری اسلامی سلاح اتمی و تجهیزات نیست، بلکه داشتن پایگاه مردمی مهم‌تر از آن است.

وی با بیان اینکه مردم زمینه‌ساز ظهور هستند، گفت: نشانه‌های پذیرش دنیا برای مصلح جهانی اکنون در اقصی نقاط عالم قابل مشاهده بوده که منشأ این آگاهی بخشی از کشور ما آغاز و در حال نورافشانی در جهان است.

امام جمعه ایلام در ادامه انسجام بخشی و هدفمند کردن سیل خروشان طرفداران نظام اسلامی را وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این شورا به خوبی توانسته این مهم را مدیریت کرده و به گونه‌ای که برای دشمن رعب‌آور و برای دوستان امیدبخش باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه کاندیداها نباید سوار بر موج احساسات خود و مغلوب کف‌زدن‌های اطرافیان شوند، بیان کرد: آنها برنامه‌‌های خود را برای مسائل و مشکلات استان مطرح کنند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • 🐜
    0

    ما نوکر حضرت علی علیه السلام هستیم خود مولا علی فرمودند از ظلم پیروی نکنید آبروریزی میشه ما هم اطاعت امر می‌کنیم و رأی نمیدیم!!!

  • ناشناس
    0

    ازاین حرفها بزنیدتاجانتان بالا آید

  • راس
    0

    هرکسی میتوانست به علی انتقاد کند ، اما الان هرکس انتقاد کند حکمش محاربه ست

  • ناشناس
    0

    جون خودت حتما خواهیم امد

  • ناشناس
    0

    خواب دیدی خیره!!!!!

  • ناشناس
    0

    میره.

  • شهرام.ر
    0

    نه خودتان را با علی مقایسه کنید و نه مردم را با عربهای بیابان گرد بیسواد اون موقع .

  • .
    0

    ای لعنت خدا بر شما که شان والای علی (علی ) این انسان کامل را تا این حد برای دستیابی به مطامع کثیف سیاسی پایین میاورید.

  • ناشناس
    0

    باز هم رفتید سراغ حربه همیشگی یعنی استفاده از ائمه برای مقاصد سیاسی تون.
    تموم کنید این بازی مسخره رو.
    اینقدر دنبال ارتباط گودرز و شقایق نباشید.دیگه فایده ای نداره.

  • ناشناس
    0

    هروقت کسی مثل حضرت علی دیدم همراهی خواهم کرد ولی الان مثل معاویه می بینم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هزاران رحمت بر معاویه اینا دست شمر و یزید و عمروعاص را از پشت بستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها