واکنش عباس عبدی به توئیت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب درباره برخود با بی حجابی

یک تحلیلگر سیاسی به توئیت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب درباره برخود با بی حجابی، واکنش نشان داد.

واکنش عباس عبدی به توئیت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب درباره برخود با بی حجابی

عباس عبدی در واکنش به توییت فضائلی؛ عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: بی‌قاعده تعریف روشنی ندارد. غیرقانونی باید گفت. اگر چنین است دقیق باید موارد را اعلام و خاطیان بویژه آمران را مجازات کرد.

انجام کار غیر قانونی با تذکر حل نخواهد شد. کدام یک از اقدامات گشت ارشاد قانونی است؟

بیشتر بخوانید: واکنش ها به تذکر دفتر رهبری در مورد گشت ارشاد جدید/ طرح نور تعطیل می شود؟

2000546_991

مهدی فضائلی عضو دفتر رهبر انقلاب، توییتی در رابطه با کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری در ایکس منتشر کرده بود.

فضائلی در این توییت نوشت: رهبر انقلاب کشف حجاب هم حرام_شرعی است هم حرام_سیاسی است... منتها... دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پ.ن بتازگی برخی مسئولان بدلیل کارهای بی قاعده تذکر دریافت کرده اند.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • چای دبش باغ ازگل
    2

    تنها چیزی که معنا و مفهومی ندارد در کشور قانون و عدالت است! تحصیلات کلاسیک دانشگاهی هیچ جایگاهی در حکومت بی‌سوادان ندارد با قلدری و اختلاس و زمین خواری باغ ازگل فقط تولید نارضایتی مردم شده گشت ارشاد باید منحل شود عوامل اصلی گشت ارشاد بیشتر از مردم نیازمند تذکر و ارشاد هستند!!!

  • سهیل
    1

    بنده خدااین خانم پوشش خوبی داره انگارقاتل گرفتن مردک هم چپ چپ نگاش میکنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      20

      اونیکه برهنه میاد بیرون اومده که نگاش کنند و الا مطابق عرف بیرون می آمد
      ضمن اینکه بدتر از قاتلند زیرا جوانان مظلوم رو به بیراهه می کشانند و حاشا به غیرت مردان و زنانشان

  • ناشناس
    1

    کدام آیات قرآن گفته سربرهنه بودن زنان حرام و مجازات شرعی دارد؟! نزول آیات حجاب در قرآن در مورد همسران پیغمبر اسلام (ص) و زنان مؤمنه است نه کل زنان مسلمان! زنان غیرمسلمان که جای خود دارند!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اینها همه چیزو به اونی که خودشون میخوان تبدیل میکنن مثل صدیقیِ صدیق که احدی از " بالا " و پایین هیچ کاری باهاش نداشت

    • ناشناس
      14

      علم تفسیر رو از کجا یاد گرفتی عزیز؟
      ساکت باشی بهت انگ حماقت نمی زنند

    • ناشناس
      0

      شما قرآن خواندی؟؟؟
      آیه 31 سوره نور را مطالعه کنید.
      در ضمن جامعه مکان عمومی هست نه حریم خصوصی.

      وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ يَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى‌ جُيُوبِهِنَّ وَ لا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ أَبْناءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنِي إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنِي أَخَواتِهِنَّ أَوْ نِسائِهِنَّ أَوْ ما مَلَكَتْ أَيْمانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِينَ غَيْرِ أُولِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلى‌ عَوْراتِ النِّساءِ وَ لا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ ما يُخْفِينَ مِنْ زِينَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعاً أَيُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ «31»

      و به زنان با ايمان بگو: از برخى نگاه‌ها چشم‌پوشى كنند و دامن‌هاى خود را حفظ نمايند و جز آنچه (به طور طبيعى) ظاهر است، زينت‌هاى خود را آشكار نكنند و روسرى خود را بر گريبان بيفكنند (تا علاوه بر سر، گردن و سينه‌ى آنان نيز پوشيده باشد) و زينت خود را ظاهر نكنند جز براى شوهر، يا پدر يا پدرشوهر، يا پسر، يا پسرشوهر (كه از همسر ديگر است) يا برادر، يا پسربرادر، يا پسرخواهر، يا زنان (هم‌كيش)یا کنیزان ملکی خویش یا مردان اتباع خانواده که رغبت به زنان ندارند یا اطفالی که هنوز بر عورت و محارم زنان آگاه نیستند (و از غیر این اشخاص مذکور احتجاب و احتراز کنند) و آن طور پای به زمین نزنند که خلخال و زیور پنهان پاهایشان معلوم شود. و ای اهل ایمان، همه به درگاه خدا توبه کنید، باشد که رستگار شوید. (۳۱)

  • ناشناس
    0

    بجز گروهک طالبان ؛ در هیچ کشور اسلامی ؛ حتی سرزمین حجاز که ما را بزور شمشیر مسلمان کرد ؛ حجاب اجباری نیست.همسر و تمام خانواده دوست عزیز حکومت اسلامی ؛ بشار اسد ؛ بی حجاب هستند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      آخه شما جسارتا مسلمونید؟
      چون طوری حرف می زنید که نیستید

  • ناشناس
    19

    غیر قانونی؟
    ببخشید شما قانون رو بلدید؟
    حجاب هم حکم خداست و هم قانون رسمی کشور.
    این همه بانوی محترم دارن زندگی میکنن و رعایت میکنن ، کسی مگه تذکری میده؟
    اگه پلیس وارد میشه دقیقا برای همین بی قانونی ها و رعایت نکردن هاست که هم خلاف شرع و هم قانون هست و هم به خود فرد و هم جامعه آسیب میزنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      این دوست عزیزمان هم معتقد است که بی حجابی به جامعه آسیب میزند و البته شما معتقدید که عدم ازدواج و یا امکان آن و درکل فوران تمایلات جنسی نیز آسیب زننده است که می بایست برای آن کاری کارد و از شما قشر متدین درخواست دارم تا در اشاعه و ترویج فرهنگ صیغه نیز که مثل حجاب حکم خدا در دین شما است کوشا باشید و عاجزانه درخواست دارم که جهت ترویج هر چه بهتر آن که شما الگوی دین داری هستید از خواهر و دختر خود شروع کنید.

  • رضا
    1

    اقلیت تندرو بالاخره کار دست کشور خواهد داد بجای گشت ارشاد وضع نابسامان اقتصاد و سیاست را درست کنید و گشت اختلاس و رانت خواری به راه اندازید

  • ناشناس
    0

    زیاد وارد بحث نمیشم فقط تواین مملکت از آدمهای بیسواد حالم بهم میخوره که تواین چهل وپنج سال که اومدن شهرنشین شدند اونقدر درگیر جمع کردن ثروت شدن وچون زندگی قبلشون خوب نبوده این زندگی را مطلوب میدانند ومتاسفانه سیرشدنی نیستن ومعمولا چندین ملک دارن وبه مستاجر رحم نمیکنن وبرای این قشر ایران ثروتمندترین قدرتمندترین کشور جهانه وملت کلا ناشکر وبدوفقط خودشون خوبن

  • ناشناس
    0

    یه مشت مفسد اختلاصگر دارن برای ما قانون قانون میکنند .
    شما تا فساد و فقر رو جمع نکردید حق صحبت راجب حجاب ندارید .
    مناظر اعتراضات اینبار شدید ملت باشید . مجازات تموم این سالها رو باید بکشید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها