احمدی‌نژاد:برای ثبات در بازار راهکار دارم

احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق که در دوره اش، کشور با افزایش ٧٥٤ درصدی قیمت سکه و طلا مواجه شد، ادعا کرد می‌تواند با «سه تا چهار حرکت» اقتصاد کشور را از شرایط فعلی خارج کند.

احمدی‌نژاد:برای ثبات در بازار راهکار دارم

گزیده سخنان احمدی نژاد در مراسمی به مناسبت هفتم تیرماه در زیر آمده است:

*فشار اقتصادی الان واقعا زیاد است، یعنی ابهام است، کسی تصمیم نمی گیرد، مردم نمی دانند چکار باید بکنند، باید بخرند، باید بفروشند، فردا چه اتفاقی می افتد، پس فردا چه اتفاقی می افتد!

*نمی شود ثبات در بازار ارز ایجاد کرد؟ می شود. من اعلام کردم. راه دارد، می شود. حق ملت ایران این نیست. می شود با سه ـ چهار تا حرکت این فضا را سریع عوض کرد. البته هر چه بیشتر بگذرد، سخت تر می شود.

*می گویند مغازه دار های بازار آمده اند اعتراض کردند. اجاره مغازه اش درنمی آید، دست مردم چک دارد، اجاره خانه اش درنمی آید، باز آن فردی که از این فرد چک دارد، خودش دست فرد دیگری چک دارد. همین طور زنجیره وار است، چکار بکند؟ این که او را هل بدهی درون مغازه اش تا درب مغازه را باز کند، تمام شد؟ اقتصاد درست شد!؟ خب اینگونه درست نمی شود که! این ها را درست کنید.

*من اینجا می خواهم خواهش کنم، هم از مردمی که می خواهند حرف بزنند و هم از مسئولین کشور. اولا مسئولین کشور حرف مردم را گوش کنند، گوش شنوا داشته باشند. دائما نگویند توهم است، جنگ روانی است، کار دشمن است، حباب است! این چه حرف هایی است که می زنید! حرف مردم را گوش بدهید. یک راهی باز کنید تا مردم بتوانند حرفشان را بزنند. راه ها را بر مردم نبندید. این خیلی بد است. راه را باز کنید تا مردم بتوانند حرفشان را بزنند.

*بهترین هدیه برای یک مدیر و یک حاکم و یک رئیس این است که مردم بتوانند راحت حرفشان را با او بزنند، این کمک می کند به او برای تصمیم گیری...

*آقای وزیر اقتصاد، آقای رئیس جمهور، آقای مدیر، آقای رئیس مجلس راه را باز کنید تا مردم بتوانند حرفشان را بزنند و ایراد کارت را به تو بگویند، اصلا راهکار به شما می دهند. 80 میلیون جمعیت باهوش است. کننده کار می آید به تو راه را می گوید، راه را نبندید.

*یک توصیه هم به مردم دارم. با آرامش حرفتان را بزنید. یک عده ای که من نمی دانم از کجا هستند! می آیند و سرو صدایی درست می کنند و اصل موضوع در حاشیه می رود! با آرامش و با همان متانت ایرانی، متانت اسلامی، متانت انقلابی حرفتان را بزنید.

*من شک ندارم که انگلیس و آمریکا دوست دارند که درگیری ایجاد شود که اولا مسائل مطرح نشود، ثانیا مسائل حل نشود، درگیری باشد.

*خیال نکنیم فضا را که امنیتی کردیم، مسائل اقتصاد حل می شود، بدتر می شود. صورت مسئله را که نباید پاک کرد. مسائل را باید حل کنیم با کمک خود مردم.

منبع:انتخاب

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • میرسلیم
    0

    احمدی نژاد هرچی بدبختی تومملکته از گنده کاریهای شماست مگر میخوای کشتی بگیری که باسه حرکت میتونی مشکلات مردم را حل کنی واقعا چی به خودت میگی همه تون مثل هم هستید فکر خر وبار خودتون هستید نه آسایش مردم

    نظرات شما -
    • ابراهیم
      0

      اقای میرسلیم نمیدانم کی هستی ولی حرف اضافه میزنی احمد ی نژاد خیلی خوب بود

    • ابراهیم
      0

      سلام درود برشما احمدی نژاد دوست داریم بیا میدان مگه شما به داد ملت برسی

  • کاظم
    0

    محترمی که داری بهتون میزنی،بعد از این همه وقت نفهمیدی که طرح های اقای احمدی نژاد کاربردی و به نفع ملت بود،ولی عده ای تو مجلس کار رو خراب کردن که ایشون بد بشه،بدی ها و خوبی ها رو بشمار اگر بدی بیشتر شد بعد قضاوت کن،ضمنا شما به روحانی رأی دادی اینم میخوای بندازی گردن اقای احمدی نژاد،واقعا خنده داره?

  • کاربر ناشناس
    0

    گمان نمیرود که این آقائی که بیشترین مشکلات اقتصادی رادرتاریخ این کشور بوجود آورده راهکاری عملی داشته باشد.بگوید یک دو سه.......... چکار میخواهد بکند؟.

  • کاربر ناشناس
    0

    درست است

  • لطیف سماواتی
    0

    معجزه هزاره سوم ؟!

  • میر حلیم
    0

    جناب میر حلیم روحانی از خواب دولت قبل بیدار شد شما هنوز بیدار نشدی این همه بدبختی کشور نتیجه قدر نشناسی امثال شماست نسبت به دولت احمدی نژاد خبر فوری هم حتما حذف می کنه

  • حسین
    0

    شما دارین تخریبش می کنید واقعیت خبر این نیست

  • وطن پرست
    0

    چقدرپررویی تو ....در8سال حضورت خودت چه گندهاکه نزدی ؟حالاراهکارنشان میدی

  • hadi
    0

    بخش عمده جنگ روانی را خودمسئولین محترمی که دربدنه دولت هستند بوجودآورده اند .وقتی وزیرمملکت،سخنگوی دولت،بزرگان دولت وتلویزیون ملی دائم ازمصیبتهای چهارقران ودوزارویک شاهی یارانه حرف میزنند ویارانه راعزای دولت میدونند این میشه همان سنگ بنای اولیه جنگ روانی و....ودشمنان هم حالیشون میشه بایدچکارکنندو ازچه راهی وارد شوند. اهمیت حفظ اسراراقتصادی از اسرارطبقه شده نظامی کمترنیست ولی شماتلویزیون ورسانه ها را ببینید الی ماشاا...دشمنان باید سازمانهای اطلاعاتی خودشونه تعطیل کنند .آقایون وزرا تشریف دارندوزحمتش رامیکشند.یکیشون از یارانه وزیربعدی وضع سکه وطلاو...دیگری ووو .حالا ماهی بگیم جنگ روانی وحباب ودشمن واقعی و فرضی وحباب.به هرحال باید به پیشنهادات کاربلدها وتجربه دارهای دلسوز توجه کرد.

  • امیر
    0

    خانه از پای بست ویران است. تا وقتی که ما فقط بلدیم همدیگه رو تخریب کنیم، خوبیهای همدیگه رو نمی بینیم .اوضاع مملکت درست نمیشه. هر دولتی میاد ، دولت قبلی رو با خاک یکسان میکنه. دولت احمدی نژاد خوبیهایی هم داشت همانند دولت خاتمی و رفسنجانی و.... باید از تجربیات ارزشمند دولتهای قبلی استفاده کرد نه اینکه آنها را دشمنان درجه یک خود ببینند و به جون هم بیفتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها