واکنش‌های توئیتری به جلسه سوال از روحانی؛ اصولگرایان خوشحال، اصلاح‌طلبان ناراحت

با پایان جلسه سوال از رئیس‌جمهور در مجلس، واکنش‌ها به آنچه امروز در صحن علنی گذشت آغاز شده است. واکنش‌هایی که بیشتر توئیتری است.

واکنش‌های توئیتری به جلسه سوال از روحانی؛ اصولگرایان خوشحال، اصلاح‌طلبان ناراحت

یکی از چهره‌هایی که به واکنش به رخدادهای امروز خانه ملت پرداخت، علیرضا زاکانی از نمایندگان پیشین مجلس بود. او که منتقد سیاست‌های دولت حسن روحانی است، در حساب توئیتری خود نوشت: «باید به #دولت و #مجلس تبریک گفت. سئوالات مجلس شفاف و محترمانه بود و پاسخ ها گرچه اقناع کننده نبود اما بویی از لجاجت نداشت. بلوغ مسئولان کشور مهمترین دستاورد امروز مجلس بود که در کنار استفاده درست سئوال از رئیس جمهور، امید است با پیگیری مسئولان شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.»

استقبال زاکانی از اتفاقات جلسه سوال از رئیس‌جمهور درحالی بود که اصلاح‌طلبان به این جلسه واکنشی منفی نشان دادند. مثلا محمدعلی ابطحی توئیت کرد: آقای روحانی امروز بدجوری توی سیاست رودست خورد. به‌جای هر توضیح جدی، یک منبر - واقعا منبر - در فضیلت وحدت رفت. ناصح امین شده بود. ولی مخالفانش در عوض سکوت کردند و چراغ خاموش و بدون هزینه فقط رای ندادند». مصطفی تاج‌زاده از دیگر فعالان اصلاح‌طلب هم واکنشی مشابه داشت: «#روحانی می‌توانست با تبیین علل و عوامل اصلی مشکلات کشور، گام بلندی در جهت رشد آگاهی‌های عمومی بردارد و مشارکت ملت را برای حل معضلات، خنثی کردن کارشکنی‌های دولت پنهان و طمع‌ورزی ترامپ جلب کند. رای منفی مجلس نشان داد نگفتن حقایق رقیب را جری و مردم را ناامید می‌کند.»

صادق زیباکلام هم دیگر چهره اصلاح‌طلبی بود که در توئیترش به کنایه نوشت که روحانی در جلسه امروز یک سلط آب بر سر امیدهای مردم ریخت و حسام‌الدین آشنا هم گلایه کرد که روحانی بار دیگر هزینه وحدت را پرداخت کرد.

این واکنش‌ها یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که هشتگ «من انتخاب نکردم» در توئیتر داغ شده و کاربران در فضای مجازی درحال نقد سیاست‌های دولت حسن روحانی هستند.

منبع: خبر فوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • علي باقري
    0

    زود تري بگرده بره خونش فقط حرف عمل هيچ

  • داریوش فرجی
    0

    مملکتی که وزیراش فقط توئیت میزنن درحالی که توئیتر فیلتره وضعش از این بهتر نمیشه...

  • مجید سلطانی
    0

    همه باهمند چپ راست کارگزارعلیه خدمت گذار .

  • bnm
    0

    روحانی امروز دعوت رهبری رو برای عدم ورود به چالش لبیک گفت.کاری که احمدی نژاده اصول گرا نکرد.....

  • ر.م
    0

    نظر من این ک شما ب جای کانال خبر فوری اسمش و عوض کنید و بزارید بیانیه فوری شما خبر منتشر نمی کنید اظهار نطهرهاي شخصيتونپرا انتشار میدید.لطف کنید از تلگرام بريد ب همون سروشتون و دست از سر ما آدما برداريد

  • محمد
    0

    سلام.ممنون از خبر فوری بابت خبررسانی فوری!لطفا درباره نحوه رحیم مشایی پیرامون موضوع درآوردن پیراهن نظرسنجی بذارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها