تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره بازی نساجی و خونه‌به‌خونه

تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره بازی نساجی و خونه‌به‌خونه

عضو فراکسیون ورزش مجلس و نماینده مردم قایم شهر گفت:کمیته حقیقت‌یاب درباره حاشیه‌های بازی نساجی و خونه‌به‌خونه بابل تشکیل می‌شود.

سیدعلی ادیانی درباره حاشیه‌های دیدار نساجی و خونه‌به‌خونه بابل به ایسنا گفت: با هماهنگی صورت گرفته با وزیر ورزش و جوانان، گروه حقیقت‌یاب به مازندران اعزام می‌شود تا با رعایت تمامی موازین اتفاق دیدار تیم‌های نساجی مازندران و خونه‌به‌خونه بابل مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به این‌که «گروه حقیقت‌یاب با دقت به بررسی مستندهای موجود به صورت بی‌طرفانه می‌پردازند»، تصریح کرد: تمامی مستنداتی که از تیم نساجی و خونه‌به‌خونه بابل وجود دارد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا موضوع شفاف‌سازی شود.

وی افزود: پس از مذاکره با مسوولان و دست‌اندر کاران مربوطه، به جستجوی بیشتر برای درستی حقیقت باید پرداخت تا گزارشی تنظیم شود و در نهایت رای صادر شده از سوی کمیته انظباطی تغییر کند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به این‌که «وزارت ورزش و جوانان به لحاظ ساختاری و هویت حقوقی مستقل، قادر به صدور دستورهای اداری به فدراسیون فوتبال نیست»، خاطرنشان کرد: به دلیل مدیریت کلان، حاکمیت امر ورزش و مسائل مرتبط به آن که به عهده وزارت ورزش و جوانان است، از آن‌ها در خواست شد تا پیگیری داشته باشند و نظرات کارشناسی آن‌ها برای اعضای کمیته انضباطی و کمیته استیناف مورد توجه قرار گیرد.

وی افراط و تفریط و نادیده گرفتن و بی‌توجهی به همه جوانب مسئله به طوری که در رای اثرگذار باشد و آن را به لحاظ عدالت تحت‌الشعاع قرار دهد را نامناسب دانست و گفت: اعلام نظر از سوی کمیته انضباطی با عجله همراه بود و در این فاصله کوتاه ابعاد قضیه و مستندات و واقعیات به همراه مدارک از سوی دو طرف به کمیته انضباطی نرسیده است. امیدواریم کمیته انصباطی به دلیل عجله در رای صادر شده بتواند تغییر نظر دهد.

وی درخواست کنترل و پرینت حساب‌های بانکی سه نفر از افراد مسئول درباره بازی تیم نساجی و خونه به خونه از سوی دادستانی تهران پیش از بازی و پس از دربی را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد