شهید مطهری درد را در جامعه درمان می‌کرد

رئیس شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: شهید مطهری طبیب دوار بطبه بود و می‌گشت تا درد را در جامعه پیدا کند و آن را درمان کند.

شهید مطهری درد را در جامعه درمان می‌کرد

آیت الله موحدی کرمانی رئیس شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در اجتماع بزرگ روحانیت تهران به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت شهید مطهری به بیان ویژگی‌های شهید مطهری به عنوان یک عالم الهی پرداخت و گفت: به فرموده امیرالمومنین در فطرت‌ها عبادی هستند که خداوند در فکرش با آنها حرف می‌زند اینها مذکرند و حجت‌هایی هستند روی زمین و این که در دورانی که نه پیامبری هست نه معصومی که جامعه را رهبری می‌کند.

وی افزود: امیرالمومنین می‌گویند رجالی هستند که جای پیامبرند انسان‌های که مربی بشرند و شهید مطهری از این دست آدم‌ها بود.

آیت الله موحدی کرمانی یکی از ارزشهای مهم شخصیت شهید مطهری را زمان شناسی دانست و گفت: شهید مطهری با حضور در دانشگاه میان قشر دانشگاهی یک تحول اساسی ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: مطهری طبیب دوار بطبه بود و می‌گشت تا درد را در جامعه پیدا کند و آن را درمان کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه بیاناتش به بیان خاطره‌ای از شهید مطهری پرداخت و این گونه گفت: یک بار به منزل ایشان رفتم به دسته کتابی اشاره کرد و گفت اینها حرف‌های باطل فرقانی‌ها است به امام بگو امروز خطر خطر فرقانی‌ها است که در لباس دیدن به جنگ دین آمدند.

وی در پایان تاکید کرد: عمده کار شهید این بود که خطر را بشناسد و درمانش را در قالب کتاب بدهد.

گفتنی است در خلال این مراسم مجری برنامه خبر از رونمایی نرم افزار جامع کتب شهید مطهری داد که به بزودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها