اکرمی در گفت وگو با خبرفوری: افکار عمومی را منحرف نکنید/انتخابات جای بیان آرزوها نیست

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: وعده‌هایی که از سوی برخی از نامزدهای انتخابات ریاست‎جمهوری مطرح می‎شود بیشتر جنبه آرزو دارد و نمی‎شود به آنها اعتماد کرد.

اکرمی در گفت وگو با خبرفوری: افکار عمومی را منحرف نکنید/انتخابات جای بیان آرزوها نیست

حجت‎الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرفوری درباره وعده‎های انتخاباتی برخی از نامزدهای انتخابات ریاست‎جمهوری اظهارکرد: طرح وعده‎های انتخاباتی چون ایجاد 5 میلیون شغل و یارانه 250 هزارتومانی بدون شک در شرایط فعلی کشور یک توهم است و پایه و اساسی ندارد.

وی افزود: آرزوداشتن و انتظار و وعده دادن دو واژه جدا از هم هستند به گونه‌ای که ما آرزو داریم بسیاری از مشکلات کشورمان حل شود ولی به طورحتم باید امکانات این امر هم فراهم شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: من به عنوان نماینده پنج دوره مجلس معتقدم وعده‌هایی که امروز از زبان برخی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح می‎شود در شرایط فعلی کشور قابل تحقق نیست و تنها به منظور کسب رای در عرصه انتخابات از سوی نامزدها مطرح می‎شود.

اکرمی با اشاره به ارائه آمارهای نادرست از سوی برخی از افراد در مناظره‌های انتخاباتی گفت: ما بیش ازهزاران میلیارد تومان نقدینگی سردرگم داریم که اگر آنها را در شرکت‌های صنعتی سرمایه‌گذاری کنیم بدون شک اشتغال و رونق در کشورمان ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وعده‌هایی که از سوی برخی از نامزدهای انتخابات ریاست‎جمهوری مطرح می‎شود بیشتر جنبه آرزو دارد و از نظر اینکه افراد آرزویی داشته باشند ایرادی ندارد ولی نباید آن را در جامعه گسترش دهیم و موجبات افزایش نگرانی مردم را فراهم کنیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اکرامی
    0

    آقای اکرمی اشتباه می کنیداتفاقا جای عقده گشایی است این عرصه نه جای حرف های حسابی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها