نیویورک تایمز خبر داد؛

اعلام آمادگی برنی سندرز برای دیدار با رهبر انقلاب و رییس جمهور

برنی سندرز، کاندید دموکرات گفت که اگر بهترین راه برای رسیدن به توافق، مذاکره باشد، حاضر است با حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران و آیت الله خامنه‌ای، رهبر ایران دیدار کند.

اعلام آمادگی برنی سندرز برای دیدار با رهبر انقلاب و رییس جمهور

به گزارش اسپوتنیک، نیویورک‌تایمز در گزارشی به مواضع کاندیداهای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پرداخت و در این گزارش اشاره کرد که برنی سندرز، کاندید دموکرات گفته است در صورتیکه بهترین راه پیش‌رو برای رسیدن به توافق، مذاکره باشد، حاضر است با حسن روحانی ، رئیس‌جمهور ایران و آیت الله خامنه‌ای، رهبر ایران دیدار کند.

این نشریه نوشت: نامزدهای اصلی حزب دموکرات در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا همراستا با درخواست مردم آمریکا در قبال آمریکا هستند و اکثر آنها وعده داده‌اند که در صورت پیروزی در انتخابات مجدداً به برجام بازمی‌گردند.

گرچه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا فشارها بر ایران را تشدید کرده و تنش‌ها در منطقه را نیز افزایش داده، اما طبق نتایج نظرسنجی جدید مرکز پیشرفت‌های آمریکایی، اکثر آمریکایی‌ها خواستار کاهش تنش‌ها با ایران و بازگشت واشنگتن به برجام هستند.

پیشتر نیز برنی سندرز در خصوص مواضع دولت دونالد ترامپ در قبال ایران و عربستان سعودی انتقاد کرده بود و گفته بود که باید به عربستان بگوییم با ایران مذاکره کند.

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • کاربر ناشناس
    0

    میخوام 100 سال سیا مذاکره نکنید

  • کاربر ناشناس
    0

    اقایون امریکائی ها بخودتون زحمت ندهید در نزنید کسی در خانه نیست

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      من هم موافقم کسی در خانه نیس

    • کاربر ناشناس
      0

      اینای که مخالف مڐاکره هستند معلومه لقمه چرب دارن مثل ما طبقه سه سالی یه بار اونم اگه نڐری کسی بده گوشت نخوردن ،،،بله

  • محسن
    0

    اگه این برنی سندرز موفق بشه و پیروز انتخابات بشه واقعا شرایط برای ایران خیلی بهتر میشه.به نظرم ایران باید قبول کنه که باهاش صحبت کنه و این تو افکار عمومی آمریکا هم تاثیر میذاره و ترامپو تحت فشار قرار میده.هرکی موافق ما باشه باید سمت خودمون بکشیم و حتی کمک کنیم که پیروز بشه.اگه ترامپ بازم انتخاب بشه شرایط واقعا سخت میشه

    نظرات شما -
    • حشمت
      0

      برادران هرچند من مخالف مذاکره نیستم ولی یک چیز برای من ثابت شده وان اینست که همه روسای جمهور ی آمریکا یک خط مشی دارند وفقط روش آنها فرق می کنه وما باید گوش به فرمان رهبری باشیم تا سرمان کلاه نره. خدا با ماست و آینده روشن است.

    • کاربر ناشناس
      0

      یقینا گفتگوآثارروانی مثبت به دنبال دارد

  • کاربر ناشناس
    0

    اینا همشون دروغ میگند چون اوباما هم ایران را تحریم کرد .

  • علي
    0

    اگر واقعا قدرت را به دست بگيرند آنها هم از وعده هايشان عقب نشيني ميكنند سگ زرد برادر شغال است

  • محمود
    0

    به وعده های هیچ آمریکائی نمی شوددل خوش کردچرا که اینها درموقع انتخاباتشون یک جورند ولی پس ازانتخابات کلا می شوندحامی صددرصد اسرائیل وضدمسلمانان.

  • علی
    0

    واقعا که مردم بین قدرتها گیر افتادن و دارن نابود میشن بسه دیگه

  • کدخدا
    0

    به نظر من گفتگو اشکال نداره اینکه ترس داشته باشی معظله تا حرفی بین انسانها ردوبدر نشه پی به ذات انسانها نمیشه برد درگفتگو چیزی از دست نمیره وقرار هم نیست بره حالا درچهار چوب منطق مذاکره می کنید منطقی بود تعامل بود قبول میکنی البته در چهار چوب قانونی کشور نبود نه خانی امده نه خانی رفته ولی تاگفتگو نشه نمیشه قضاوت کرد چون نمیدانی خواستشون چیه

    نظرات شما -
    • علي
      0

      گفتگو همچين بي ضرر هم نيست خيلي از بدبختي ها با همين گفت و گو شروع ميشه و آمريكا از همين اسم مذاكره بار خودشو ميبنده و اهميتي هم به ما نميده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها