سرپرست وزارت جهاد کشاورزی کیست؟/ جایگزین محمود حجتی را بشناسید

رئیس جمهور با صدور حکمی، عباس کشاورز را به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد کشاورز پیش از این معاون محمود حجتی وزیر مستعفی این وزارت خانه بود.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی کیست؟/ جایگزین محمود حجتی را بشناسید

به گزارش خبر فوری ، رئیس جمهور با صدور حکمی، عباس کشاورز را به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد کشاورز پیش از این معاون محمود حجتی وزیر مستعفی این وزارت خانه بود.

وی همچنین رئیس انجمن آبیاری و زهکشی ایران بوده است که مقالات متعددی در این زمینه به ثبت رسانده است. کشاورز از سال 92 معاون وزارت جهاد کشاورزی در امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

عباس کشاورز مقالات و تالیفات بسیاری در زمینه کشاورزی دارد. مهم‌ترین مقاله علمی او با عنوان " برآورد ارزش اقتصادی آب از دست رفته ناشی از ضایعات محصولات کشاورزی زراعی و باغی آبی، از مرحله برداشت تا قبل از مصرف" در دو فصلنامه آب و توسعه پایدار منتشر شد.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • جواد
    0

    بنام خدا انشاله این انتصابات باعث رونق اقتصادی و ...بخش کشاورزی بشود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مطمئن باشید که نمی شود .

  • شروین
    0

    معمولا در دستگاههای اجرایی روسا کارشناسان خبره رو به عناوین مختلف وادار به نگار ش مطالب تخصصی کرده وبعد همون گزارش وتحقیق رو بنام خودشان یا برای بالابردن رتبه هیات علمی ویا برای پر کردن رزومه در ماموریتهایی مثل اموزشی فائو درخارج ازکشور به خلایق غالب می کنند که این رفتار زشت در وزارت جهاد کشاورزی بین مدیران عالی به اپیدمی تبدیل شده

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ان شاءالله منظورتان درمورد سرپرست جدید نباشه

  • ناشناس
    0

    یه از رده خارج کنار رفت یه از اون رده خارجتر جاش اومد ، انتظار معجزه نداشته باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها