یک کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس:

پیگیر تحقق عدالت اقتصادی و لغو امتیازات ویژه برای نمایندگان و مسئولان خواهم بود

سید حمیدرضا طالقانی کاندیدای شاخص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه های خود را برای مجلس آینده در قالب یادداشت نخبگانی صدکلمه در اختیار خبرفوری قرار داد.

پیگیر تحقق عدالت اقتصادی و لغو امتیازات ویژه برای نمایندگان و مسئولان خواهم بود

سیدحمیدرضا طالقانی حقوقدان و چهره برجسته دانشگاهی و کاندیدای شاخص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه های خود را در قالب صدکلمه حرف با مردم اینگونه بیان کرد:

باید استفاده حداکثری از ابزارهای نظارتی، تذکر، سئوال، تحقیق و تفحص و استیضاخ وزرا و... پس از مصلحت سنجی ارکان نظام، سیاستگزاری بهبود شرایط معیشتی مردم و مبارزه با رانت، اختلاس، ارتشا، قاچاق و سایر مفاسد و همچنین سیاستگزاری اشتغال جوانان و نظارت بر اجرای آن انجام شود.

لغو امتیازات ویژه نمایندگان مجلس و سایر مسئولان در کنار پیگیری کلیه سیاستهای ابلاغی رهبری؛ نظیر اقتصاد مقاومتی، نظام قانونگزاری، اصلاح نظام اداری، اصلاح الگوی مصرف و... از جمله موارد مهم دیگر است.

پیگیری اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان، مقابله با کاهش نرخ جمعیت و اصلاح سیاستهای جمعیتی و حداکثری در حوزه انتخابیه و نشست چهره به چهره با مردم و پیگیری مطالبات موکلین اصفهانی که به صورت مستمر باید صورت گیرد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها