تصاویر نمایندگان منتخب

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری دوم اسفندماه امسال برگزار شد و بعد از اتمام رأی‌گیری شمارش آرا آغاز شد و نتایج رسمی انتخابات اعلام شد.

تصاویر نمایندگان منتخب

از مجموع 208 حوزه انتخابیه در سراسر کشور تعداد 174 حوزه دارای 1 نماینده، 21 حوزه 2 نماینده، 8 حوزه 3 نماینده، یک حوزه 4 نماینده، 2 حوزه 5 نماینده، 1 حوزه 6 نماینده و 1 حوزه هم 30 نماینده هستند. 5 حوزه انتخابیه نیز به نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس یازدهم اختصاص دارد.

از دقایق ابتدایی بامداد امروز( شنبه سوم اسفندماه) شمارش آرا آغاز شد که نتایج شمارش آرا به شرح زیر است:

06:29| نماینده مردم گناباد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد

حامد قربانی اظهار داشت: مردم گناباد بار دیگر با حضور حماسی خود پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند و حضور 63 درصدی در پای صندوق‌های رأی داشتند.

فرماندار گناباد تاکید کرد: محمد صفایی دلویی با کسب بیش از 50 درصد آراء به عنوان نماینده منتخب مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

03:23| نمایندگان استان کهگیویه و بویراحمد در مجلس یازدهم مشخص شدند

احمد جمالی با قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس اظهارداشت: پس از شمارش آرا در 3 حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا مهدی روشنفکر به مجلس راه یافت.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمٔی، چرام و لنده حجت الاسلام سیدمحمد موحد راهی بهارستان شدند.

جمالی افزود: از حوزه گچساران و باشت غلامرضا تاجگردون با اکثریت آرا به مجلس راه یافت.

02:29| عفت شریعتی به عنوان نماینده شهرستان‌های زرند و کوهبنان انتخاب شد

علی صادق زاده اظهار داشت: با توجه به رو‌ به پایان بودن شماره آرای در شهرستان‌های زرند و کوهبنان خانم عفت شریعتی کوهبنانی با اکثریت رأی مردم به عنوان نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستانهای زرند و کوهبنان افزود: از مردم شهرستان های زرند و کوهبنان جهت حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر را داریم.

02:20| استاندار یزد: انتخابات در هیچ یک از حوزه‌های یزد به دور دوم کشیده نمی‌شود

محمدعلی طالبی اعلام کرد: شمارش آراء انتخابات استان یزد رو به پایان است و خبر خوب اینکه هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه در استان به دور دوم انتخابات کشیده نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: هر نماینده در حوزه انتخابیه خود حداقل باید 20 درصد آرای ماخوذه را به خود اختصاص دهد تا بتواند به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند که در تمام حوزه‌های چهارگانه استان یزد تاکنون این اتفاق رخ داده است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها