روزنامه شرق:

مدرک رئیس سازمان هواپیمایی جعلی است

روزنامه شرق در گزارشی به چرایی زمزمه‌های تغییر رئیس سازمان هواپیمایی کشوری پرداخته و مدعی شده مدرک وی جعلی بوده و در پرونده فلایت چک علیه رئیس کنونی حکم صادر شده است.

مدرک رئیس سازمان هواپیمایی جعلی است

روزنامه شرق در مطلبی با استناد به سخنان یک منبع مطلع در قوه قضاییه مدعی شد مدرک تحصیلی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری جعلی است. در این گزارش همچنین به موضوع خرید فلایت چک کینگ ایر اشاره شده که چند برابر قیمت واقعی خود خریداری شده بود.

در بخشی از گزارش روزنامه امروز شرق آمده است؛ «زمزمه‌های جابجایی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری این روزها صنعت هوایی کشور را تحت تأثیر قرار داده است. گفته می‌شود علی عابدزاده پس از چهار سال ریاست در این سازمان، صندلی خود را به تورج دهقانی‌زنگنه، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) خواهد سپرد. منابع آگاه خبر می‌دهند که احکام برای ابلاغ ازسوی هیئت‌وزیران،‌ ارسال شده ‌است. اما چرا اکنون این جابه‌جایی تا این اندازه پررنگ شده است؟ این جابه‌جایی در شرایطی‌که زمان چندان طولانی‌ای تا پایان دولت باقی نمانده است، چرا رخ می‌دهد؟

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • Hamidreza Sabzkar
    0

    مردک بیسواد ، از تو لپ لپ در اومده بود مدرک جعلیش هم جعلیه سوادش در حد سیکل هم نیست مصاحبه زمان سقوط هواپیمای اوکراینی رو نگاه کنید بد نیست!!

  • کاربر ناشناس
    0

    اصلا به بیضی چهره ها نمی خورد دیپلم هم داشته باشند . بیشتر شبیه کاسب کارها است.

  • ایرانی
    0

    تعجب نداره مدرک همشون جعلی است

  • کاربر ناشناس
    0

    وقتی اینجور افراد میایند فقط فکر دزدی و اختلاس میافتند به جای کارایی .فکر میکنند اینجا غرفه بازارشان است..

  • مورخ
    0

    مگه مدرک مهمه؟مهم اینه که از خودشون باشی

    نظرات شما -
    • صداقت
      0

      بله‌همه جای ایران مال خودی هاست و بقیه غریبه‌اند میتونند برند کشور دیگه

  • ایرانی
    0

    این آقا گرچه جعل در مدرک و ساخت و پاخت در مسایل خرید را شما میگید دارا میباشد اما استاد دروغ است در مورد سرنگون کردن هواپیما اوکرینی با وجودی که اطلاع کامل داشت تن به ذلت دروغ گویی میداد .

  • حر
    0

    پیشنهاد می شود مدارک تحصیلی کلیه مدیران اجرایی کشور از فوق لیسانس وبه بالاتر بررسی وراستی ازمایی صورت گیرد . ودر صورت اثبات جعلی بودن، فرد خاطی به اشد مجازات محکوم شود .نتیجه اینکار برچیده شدن بساط مدرک فروشی توسط مافیای جعل اسناد خواهد بود

  • جهت
    0

    در کشوری که حزب و گرایش و مرید و تابع بودن ملاک کار و انتخاب باشه همینه اگه غیر از این باشه باید تعجب کنی . مدرک جعلی ،بیسواد بودن ، مدرک نداشتن ، بد( کدخدای ده که مرغابی بود اخلاقی مساوی با مطیع بودن و سر خم کردن و بعد اختلاس و دزدی و فساد و رانت ، این قضیه سر دراز دارد . زندگی از جنس لجن ، به این میگن ریشه خود را با تبر زدن ،از ماست که بر ماست .

  • بی‌نام‌
    0

    آدم‌های زرنگ توی مملکت مثل این زیاد داریم که رئیس‌اند و به ریش ملت میخندند برای همینه میگن همه ایران گل و بلبل شده

  • محمد
    0

    کسی که مدرک جعلی داره وکاری را بهش واگذار میکنند یعنی این آدم از بیخ و بن دروغگو ،دزد ،فریبکار ،عوضی، و نابکار میباشد و آن کسی که از وی اطلاع دارد ولی با این حال او را سر پستی میگذارد او هم از این بدتر است وای از دست این آدما ،به خدا کشور ما ازاین به اصطلاح آدما لطمه خورده خدایا به دادمان برس تو را به فاطمه (س)

  • یکی
    0

    یه کار بهتر کنید مدرک اونهایی که جعلی نیست و فقط اعلام کنید اینجوری اسامی کمتری رو می نویسید!!!!

  • هادی
    0

    من خودم کارمند دولت هستم ویک کارمند معمولی چندین بارمدرک تحصیلی ام استعلام شده چطور فلان نماینده مجلس یا مسول رتبه بالا کشور بدون هیچ استعلامی به کار گرفته نمی شود قطعا عواملی در بدنه اجرای کشور در این امر نقش دارند

  • کاربر ناشناس
    0

    ما چقدر بدبختیم یدبختی اعتماد مردم ببینید چه ها که نکرده وقتی ییسوادان در راس کار قرار میگیرند و باسوادان با ارزش بیکار میشوند و کسی جرات گفتن نداره همینه دیگه ؛ همه چیز تحمیله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها