ایران حق رای خود در سازمان ملل را از دست داد

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که هشت کشور از جمله ایران، ونزوئلا و سودان به دلیل بدهی‌های پرداخت نکرده‌شان حق رای خود در سازمان ملل را از دست دادند.

ایران حق رای خود در سازمان ملل را از دست داد

به گزارش فرانس ۲۴، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در نامه روز سه‌شنبه به مجمع عمومی که به دست ای اف پی رسیده است عنوان کرده که تا این لحظه ۱۱ کشور بدهی‌های عقب‌افتاده دارند.

طبق منشور سازمان ملل درصورتی که بدهی معوقه یک کشور در دو سال قبل برابر یا بیشتر از میزان حق بیمه آن باشد، حق رای خود را از دست می‌دهد.

اگر عدم پرداخت این بدهی چشم‌گیر به دلیل وقوع شرایطی که از کنترل کشور عضو خارج است، تشخیص داده شود، مجمع می‌تواند به این کشور اجازه دهد که حق رای خود را نگه دارد.

به گفته گوترش، هشت کشوری که حق رای خود را از دست داده‌اند ایران، سودان، ونزوئلا، آنتیگوآ و باربودا، کنگو، گینه و پاپوآ گینه نو هستند.

حداقل میزانی که ایران باید برای بازپس گرفتن حق رای خود پرداخت کند چیزی در حدود ۱۸ میلیون دلار است. ایران سال گذشته نیز حق رای خود در سازمان ملل را از دست داده بود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 99
  • حمار تمام عیار ایرانی
    5

    خاک بر سر ملت ایران که بخاطر ۱۸ میلیون دلار پول سه تا آپارتمان در کامرانیه آبروش در جهان ریخته

    نظرات شما -
    • د
      6

      خاک بر سر خودت

    • 5

      بیچاره ملت چه گناهی کرده؟

    • ناشناس
      0

      دلارها رفته سوریه و لبنان و عزه و یمن

  • ناشناس
    26

    کمک به سازمان ملل متحد حرام است و هم خیانت به مسلمانان است چون به خاطر که سازمان ملل متحد از سال 1945 تاکنون هیچ کاری برای مسلمانان نکرده است و آمریکا و متحدانش و درسایه سکوت سازمان های بین المللی از سال 1945 تاکنون مسلمانان در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان قتل عام می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

    نظرات شما -
    • سید احسان
      0

      دزدی ،اختلاس ،فامیل بازی و چپو ثروت ملی ،و فساد،حکمش چیست ؟؟ مثل کبک سرتون را تو برف کردید و مدتهاست اونجای لختتان را مردم ناظر هستند

    • رضا
      1

      نفست از جای گرم بیرون میاد؟!
      بنده خدا اگر همین سازمان فشل نبود هنوز جنگهای استعماری دایر بود و وضع از این هم بدتر بود.

  • آمریکا و متحدانش، تروریست ها و سازمان های بین المللی برای ما یکی هستند.
    22


    آمریکا و متحدانش، تروریست ها و سازمان های بین المللی برای ما یکی هستند.

    نظرات شما -
    • علی
      1

      آقای کامنت گذار با نام امریکا و متحدانش شماو همفکرات کی هستین اصلا یه مغز خراب لنگه صدام حسین که عراق رو به باد فنا داد اونم مثل شما فکر میکرد تک بین الملله و دنیا باید جلوش زانو بزنن البته امیدواریم سرنوشت کشور ما به اونجا کشیده نشه ولی چه کنیم که قدرت دست شما تهی مغزای بی جنبس که هیچی هم نیستید و فقط هارت و پورت میکنید یه ده رو نمیتونید اداره کنید ادعای دنیا رو میکنید.

  • آمریکا به همراه اروپا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و داعش همچنان تهدیدی علیه عراق و خاورمیانه است.
    20

    آمریکا به همراه اروپا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و داعش همچنان تهدیدی علیه عراق و خاورمیانه است.

    نظرات شما -
    • 0

      اره تو راست میگی!! ماشالله جیره و مواجبت رو دادن حسابی شارژ شدی!!

  • 15

    جنایات ائتلاف سعودی در یمن، لکه ننگ است
    جنایات ائتلاف متجاوز در یمن، از نظر جامعه بشری، لکه ننگ است...همه مردم می‌گویند که تجاوز به یمن، یک جنگ فاجعه‌بار است که به کمترین معیار انسانی و ارزشها و اخلاق همخوانی ندارد.
    آمریکا جنایتکار به همراه اروپا و اسرائیل از سال 1394 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز رژیم سعودی در جنگ یمن بوده است.

  • ناشناس
    14

    مذاکره و همکاری با عربستان سعودی، دفاع و حمایت از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی سعودی ها جنایتکار است.
    و این در حالی است که کشورهای حاشیه خلیج فارس به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل از شهریور ماه سال 1359 تاکنون عامل اصلی جنگ، بی ثابتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در سراسر منطقه خاورمیانه بودند و هنوز هستند.

  • سلام
    9

    اهرم تحریم بانکی را برای همین موضوع نگه داشته اند تا حق رای ایران از بین برود

  • ناشناس
    2

    اگر این سیاستهای غلط ادامه پیداکند از زندگی روی این کره خاکی م منع می شویم

  • ناشناس
    13


    از سال 1945 تاکنون برای مردم دنیا ثابت شده است که در سازمان ملل متحد قانون و عدالت وجود ندارد.

  • 13

    سازمان ملل متحد نوکر آمریکا، اروپا، عربستان سعودی، امارات، بحرین، ترکیه و اسرائیل بوده است.

  • 10

    آمریکا برخی اعضای دیوان بین‌المللی کیفری را تحریم کرد
    آمریکا برخی اعضای دیوان بین‌المللی کیفری را تحریم کرد/ و این موضوع برای همه مشخص و روش است که دیوان بین المللی کیفری تاکنون در برابر مقابله آمریکا ناتوان و عاجز بوده است.

  • ناشناس
    9

    آمریکا برخی اعضای دیوان بین‌المللی کیفری را تحریم کرد
    آمریکا برخی اعضای دیوان بین‌المللی کیفری را تحریم کرد/ و این موضوع برای همه مشخص و روش است که دیوان بین المللی کیفری تاکنون در برابر مقابله آمریکا ناتوان و عاجز بوده است.

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      دیگه کسی برای این چرندیات شما تره خرد نمیکنه بیخودی زور نزن نظرات مردم ایرانو ببین حالا که فارسی رو خوب یاد گرفتی!!!!

  • سرباز کوروش
    0

    از خاوری قرض بگیرین،آشناس، چک و سفته بدین قبول میکنه نیست که کانادا نزدیکه، پول راحت تر جابجا میشه، یا از اینایی که بابا ننشون تو ایران به آمریکا دری وری میگن ولی فرزندان ناخلف شون اونجاها هستن،......... ولی اگه مملکت صاحب داشت پول این چندتا کشور پیزوری رو حساب میکرد، حداقل چند تا رأی تو مسائل جهانی به نفع ایران میدادن، مثل همین چلوکبابی که تو رأی گیری به مردم میدین تا رأی بدن.....

  • بینام
    2

    احسنت دمتون گرم .با این پول چرا بالا شهر .پایین شهر لااقل ۲۰ نفر صاحب خانه میشوند .حالا حق ری داشته باشیم چی میشه میشه نون وآب.خانه دار شدیم که بهتره جانم.

  • ناشناس
    5

    سلبریتی‌های اجاره‌ای که با همراهی سفیر وقت انگلیس و به بهانه نخبه بودن مسافران هواپیمای اوکراینی اقدام به تجمع ساختارشکنانه و پاره کردن عکس شهید سلیمانی کردند اگر نخبه بودن برایشان مطرح است چرا نسبت به ترور دانشمند هسته‌ای کشور شهید فخری‌زاده به دست آمریکا و اسرائیل واکنش نشان ندادند. راحت بگویند ترور برای آنها مهم نیست ویزای آمریکا مهم است.

  • 5

    همان‌طور که نیروهای مردمی عراق عرصه را بر سربازان آمریکایی تنگ کرده‌اند انتظار می‌رود نیروهای مردمی و ارتش مقاوم سوریه نیز نگذارند آب خوش از گلوی ارتش تروریست آمریکا در سوریه پایین برود که با خیال راحت اقدام به ساخت پالایشگاه در استان حسکه کنند و به سرقت نفت ادامه دهند.

  • ناشناس
    13

    پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی زیر مشت و لگد نظامیان صهیونیست جان داد


    پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی پس از بازداشت و ضرب و شتم توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال رام الله به شهادت رسید.
    «عمر عبدالمجید اسعد»، پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی ساکن روستای «جلجلیا» در شمال رام الله بر اثر جراحت‌های ناشی از ضرب و شتم توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. به گفته منابع محلی، این شهید فلسطینی بامداد دیروز در مسیر بازگشت به خانه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی که به روستای جلجلیا یورش برده بودند، بازداشت شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت. نظامیان صهیونیست پس از بازداشت، دست‌ها و چشمان او را بستند و سپس در کنار یک ساختمان در حال ساخت بر روی زمین رهایش کردند. این پیرمرد فلسطینی در نهایت جان خود را بر اثر شدت جراحت‌های وارده از دست داد.
    واکنش‌ها
    جنبش حماس نسبت به شهادت «عمر عبدالمجید» پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. «حسین ابو کویک» یکی از رهبران جنبش «حماس» اعلام کرد که تروریسم برنامه‌ریزی شده رژیم صهیونیستی و ضرب و شتم و به شهادت رساندن «عمر عبدالمجید» در منطقه «جلجلیا» در شمال «رام الله» جنایتی شوم است. وی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که روند پیگیری پرونده این جنایت و دیگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در دادگاه جرائم بین‌المللی تسریع کند. ابوکویک همچنین اعلام کرد که تشدید اشغالگری و شهرک ‌سازی‌های غیر مجاز رژیم صهیونیستی علیه ملت و سرزمین فلسطین مستلزم وحدت فلسطینیان و افزایش مقاومت مردمی علیه اقدامات این رژیم و توقف فوری همکاری‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با تل‌آویو است.
    از سوی دیگر، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس به زخمی شدن یک نظامی صهیونیست که توسط یک خودروی فلسطینی در نزدیکی شهرک حلمیش واقع در غرب شهر رام‌الله زیر گرفته شده بود، واکنش نشان داد. قاسم تصریح کرد که این عملیات بار دیگر نشان داد که ما با یک اقدام انقلابی در سراسر کرانه باختری مواجه هستیم. بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، سخنگوی جنبش حماس همچنین گفت که گسترش مقاومت در شهرهای کرانه باختری، پاسخ طبیعی به وجود اشغالگران، سیاست‌های جنایتکارانه آنها علیه ملت فلسطین، مقدسات این ملت و اسرای قهرمان آن است. وی تأکید کرد که آتش انقلاب در کرانه باختری جز با بیرون راندن اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست، خاموش نخواهد شد.
    روز سه‌شنبه رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک نظامی ۱۹ ساله این رژیم در نزدیکی چهارراه «نفیه تسوف» واقع در نزدیکی شهرک حلمیش توسط یک خودروی فلسطینی زیر گرفته شد. بنابراین گزارش، این نظامی صهیونیست با بالگرد به یک بیمارستان اسرائیلی انتقال داده شد و راننده فلسطینی آن نیز توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شد.
    همچنین بر اثر اعتراضات و درگیری‌های شدید عصر سه شنبه بین فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه النقب در اراضی اشغالی ۱۹۴۸، دو نظامی صهیونیست زخمی شدند و یک خودرو به آتش کشیده شد. این درگیری‌ها در پی تلاش یک انجمن صهیونیست برای کاشتن درخت در منطقه النقب اتفاق افتاد. پایگاه العهد به نقل از منابع محلی با بیان این خبر افزود:« نظامیان رژیم صهیونیستی مدعی شدند معترضان فلسطینی خط راه آهن را با سنگ مسدود کرده‌اند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.» «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز به این حادثه واکنش نشان داد و گفت، نباید به معیشت ساکنان این منطقه آسیب بزنیم و می‌توانیم کاشتن درخت را موقتاً متوقف کنیم.

  • 6

    جمهوری آذربایجان و ارمنستان جنگ را از سر گرفتند


    وزارت دفاع ارمنستان دیروز اعلام کرد که جمهوری آذربایجان با استفاده از پهپاد و توپخانه اقدام به بمباران مناطق مرزی این کشور کرده است.
    آذربایجان و ارمنستان سال گذشته بر سر منطقه قره باغ جنگی 44 روزه را تجربه کردند. این جنگ هر چند با میانجیگری روسیه به توافق آتش‌بس ختم شد اما تنش‌های ارمنستان و جمهوی آذربایجان بر سر موضوعاتی از قبیل تعیین مرز و دادن گذرگاه‌های ارتباطی همچنان ادامه دارد. در جدیدترین مورد از این درگیری‌ها وزارت دفاع ارمنستان روز سه‌شنبه اعلام کرد که ارتش جمهوری آذربایجان با استفاده از توپخانه و پهپاد، مناطق مرزی این کشور را بمباران کرده است.
    به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه وزارت دفاع ارمنستان آمده: «روز
    11 ژانویه (سه‌شنبه 21 دی) ساعت 17:30، یگان‌هایی از نیروهای مسلح آذربایجان بمباران مواضع ارمنی‌هایی که در سمت شرقی مرز
    آذربایجان- ارمنستان مستقر بودند را از سرگرفته و از توپخانه و پهپاد استفاده کردند. طرف ارمنی نیز اقدامات تقابلی مناسب را اتخاذ کرد و تا ساعت 18:30 تیراندازی ادامه داشت.» وزارت دفاع ارمنستان این را هم اضافه کرده که سه سرباز این کشور در این بمباران مجروح شدند. در این بیانیه آمده در حال حاضر اوضاع در مرز آذربایجان- ارمنستان تقریبا پایدار بوده و کاملا تحت نیروهای مسلح ارمنستان قرار دارد. جمهوری آذربایجان نیز از کشته شدن یک سرباز خود در این درگیری‌ها خبر داده است.
    اما برخی منابع خبری می‌گویند: «در این درگیری‌ها 3 نظامی ارمنستان و یک نظامی جمهوری آذربایجان جان خود را از دست داده‌اند، همچنین 5 نظامی ارمنی نیز زخمی شده‌اند. طرفین یکدیگر را متهم به آغاز درگیری و تیراندازی به‌سوی طرف دیگر می‌کنند.»

  • آزمایش موشکی کره شمالی شماری از پروازهای آمریکا را لغو کرد
    9

    آزمایش موشکی کره شمالی شماری از پروازهای آمریکا را لغو کرد


    به دنبال آزمایش موشکی روز سه شنبه کره شمالی، مقر فرماندهی هوا فضای شمال آمریکا دستور توقف برخی پروازها را در این کشور صادر کرد.
    به نوشته وبگاه «ایست بی‌تایمز» یک مقام آمریکای دیروز(چهارشنبه) گفت که به دنبال اقدام جدید موشکی
    کره شمالی، دستوری برای برخی خلبانا‌ن از سوی مقر فرماندهی هوای فضای شمال آمریکا برای مدت کوتاهی صادر شد. این دستور سراسری نبوده و برای برخی بخش‌های آمریکا صادر شد و سخنگوی مقر فرماندهی هوا فضای شمال آمریکا آن را «از بیم تهدید بالقوه» علیه آمریکا اعلام کرده است.
    این مقام نظامی آمریکا گفته به عنوان یک اقدام احتیاطی، هوانوردی آمریکا به طور موقت پروازهای برخی از فرودگاه‌ها در امتداد ساحل غربی را متوقف کرده است. دولت کره شمالی بامداد چهارشنبه درباره آزمایش موشکی روز
    سه‌شنبه خود توضیحاتی داد.ارتش این کشور گزارش داد یک موشک مافوق صوت را آزمایش کرده است.

    نظرات شما -
    • به تو یابو الفی
      0

      چی زدیم به بدن به تنهایی این همه خزعبلات بلغور کردی خجالت نمیکشی واقعاً

    • یکی از مردم
      0

      به (به تو یابو ...) برادر من اینها اسم پیوستن به دنیا که میاد تنشون میلرزه چون مفتخوری از راه قطع ارتباط با دنیاست به امید خدا فردا هم تنشون توی گور میلرزه بعد از اینکه به سزای کارهای کثیفشون رسوندیمشون

  • محمد
    6

    بهتر است به جای سازمان ملل بگوئیم سازمان جاسوسی آمریکا کدام سازمان ...سازمانی که حق را ناحق جلو میدهد ودنبال رو عربستان و ظالمان دنیاست... باید مسئولینش خجالت بکشند که دنیا را بازیچه یک مشت انسان های بی وجدان وقمار باز وشراب خوار ودزد وجانی ومفتخور وفاسد کرده اند کدام سازمان ملل من نمیدانم دست اندرکاران این امور شب چگونه سر بربالین میگذارند درصورتی که خود را حامی ملت ها قلمداد میکنند ولی مردم جهان با جنگ وخونریزی و فقر کوفت وزهرمار دست وپنجه نرم میکنند ...آیا خانواده ندارند آیا انسان نیستن

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      مامیگیم سازمان ملل تا چشم همه مفتخورها و خونخوارها درآد

  • علی
    0

    امشب ساندیس خورها کاسه لیس زنها خوب فعال بودن.

  • علی
    0

    باسه یمن وسید حسن وفلسطین وعراق و...پول بردن با چمدان آزاده ولی دادن حق سهم سازمان ملل تحریم بهانه میشه.

  • دلسوز
    0

    ما که بیشتر از اون را به ویلتموس پرداخت کردیم ای غریب وطنم ببین با چه کشورهایی همتراز شدیم کسی نیست به حال این کشور گریه کند آقای عسگری رییس هلدینگ خلیج فارس شد همه چیز حل می شود

  • ناشناس
    0

    دلار و بنام سازمان ملل گرفتن دزدیدنش

  • 0

    چقدر دلار به بهانه غزه و لبنان و سوریه و یمن
    سودان و سازمان ملل بردند ریختن بحساب
    خودشون

  • مجید عبوسی
    5

    نگران نباشید روزی میرسد آیت الله رییسی رییس جمهور انقلابی دبیرکل سازمان ملل میشود و کشورهای مظلوم در صدر خواهند نشست.

  • ناشناس
    2

    احسنت بر ولایت اسلامی ایران احسنت
    حق رای به چه دردی می خورد.!؟

  • ناشناس
    0

    بی شخصیت کردن ملت و کشور یعنی همین، خلایق هرچه لایق

  • رضا
    0

    پول را نمیدهند که بگویند تحریمها را بردارید!

  • باز نشسته
    1

    واقعا شرم آور است!ننگ بر مسئولین بی کفایت.

  • محمد
    6

    خطاب به علی این مفهوم ساندیس که افرادی مثل جنابعالی هراز گاهی عنوان میکنید یعنی چه مگر شما کورید یا کر هستید که آمریکا چه بلائی سر مردم دنیا می آورد وسازمان ملل هیچ واکنشی نشان نمیدهد واقعا برایتان متاسفم که اینقدر کوتاه فکر هستید وهر چه که خودت دوست داری ببینی وبشنوی حق میدانی وهر چیزی که حق باشد ولی باب میل شما نباشد ناحق حداقل وجدان اخلاقی داشته باشید جناب

  • بهلول عاقل
    0

    خب همونجوری که واسه نصرالله کارت به کارت میکنید واسه سازمان ملل هم می کردید قربانتان گردم.

  • ناشناس
    5

    حضور عربستان در وین، پیام آمریکا به ایران است
    عربستان جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا و اسرائیل در مذاکرات وین چه غلطی می کند؟

  • 6

    اعتراف واشنگتن درباره وضعیت آمریکا در برابر ایران؛ از نظر دیپلماتیک، منزوی‌تر از ایران هستیم

  • 3

    آمریکا «شورای همکاری خلیج فارس» را در جریان مذاکرات وین قرار داد

  • 4

    خاک بر سر حسن روحانی، ظریف و عراقچی ، نه ملت ایران

  • 5


    خاک بر سر دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار چون به خاطر در برابر مقابله تحریم های آمریکا ناتوان و عاجز بوده است.

  • 6


    خاک بر سر رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار چون به خاطر تاکنون در برابر مقابله تحریم های آمریکا ناتوان و عاجز بوده است.

  • 3

    علت مشکلات کنونی با ایران خروج ترامپ از برجام بود

  • 5

    دولت تروریست ترامپ مقصر مشکلات کنونی با ایران است

  • بابائی
    5

    آمریکا و متحدانش با چراغ سبز سازمان های بین المللی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم مش کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند.
    آمریکا و متحدانش با چراغ سبز سازمان های بین المللی از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان کمک، حمایت، هدایت، مدیریت، نظارت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

  • آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم
    6

    آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم

  • 6

    سازمان ملل متحد از سال 1945 تاکنون مقر اصلی حامیان اصلی تروریسم و جنایتکاران جنگی بوده است
    سازمان ملل متحد یک چویان نیاز دارد، نه دبیرکل

  • هفت حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید
    6


    هفت حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید
    1 - آمریکا جنایتکار
    2 - انگلیس جنایتکار
    3 - فرانسه جنایتکار
    4 - عربستان سعودی جنایتکار
    5 - امارات جنایتکار
    6 - ترکیه جنایتکار
    7 - اسرائیل جنایتکار
    هفت حامی اصلی داعش را بشناسید
    1 - آمریکا جنایتکار
    2 - انگلیس جنایتکار
    3 - فرانسه جنایتکار
    4 - عربستان سعودی جنایتکار
    5 - امارات جنایتکار
    6 - ترکیه جنایتکار
    7 - اسرائیل جنایتکار

  • 6

    مذاکره با آمریکا خیانت به خون شهداست
    ایران هم باید مانند آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل بمب هسته ای داشته باشد.
    بین ترامپ و بایدن تفاوتی وجود ندارد و هر دو سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی هستند.

  • 6

    لشکر کشی آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه جز رسوایی، اهانت، خیانت و جنایت چیزی نداشت است.

  • اعتراف روزنامه فرانسوی: اسرائیل به تروریست ها در سوریه حقوق می دهد.
    6

    اعتراف روزنامه فرانسوی: اسرائیل به تروریست ها در سوریه حقوق می دهد.

  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
    6

    حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.

  • ناشناس
    4

    سلاح داعش و دیگر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در سوریه چگونه تامین می شود؟ توسط آمریکا و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و در سایه سکوت سازمان های بین المللی!

  • 3


    مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره از سال 1392 تاکنون برای مردم ایران و کشور ایران هیچ دستاورد نداشته است.

  • 4

    که آمریکا جنایتکار از سال 1359 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در امور داخلی کشورهای عربی وغیره دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

  • 5

    انتظار حل مشکلات با برجام یا مذاکرات اشتباه است.
    اگر انتظار داریم برجام و مذاکرات وین مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
    انتظار نداشته باشیم برجام یا مذاکرات مشکلات ما را حل کنند.
    آمریکا، اروپا،هم هر دو همراه با چند کشور دیگر از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن بودند و هنوز هم هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    آمریکا، اروپا،هم هر دو همراه با چند کشور دیگر از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن بودند و هنوز هم هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم

  • 4


    وقتی قیمت دلار 28 الی 30 هزار تومان، گوشت 150 هزارتومان، مرغ 35 هزار تومان و پراید 160 الی 170 میلیونن تومان بود برخی افراد بی ادب و بی فرهنگ در رسانه های شعار زنده باد روحانی سر می دادند.

  • 4

    واقعا شرم آور است!ننگ بر دولت حسن روحانی بی کفایت.
    دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال متاسفانه کل دنیا را گرفتار کرده است.

  • ایران زخم خورده حقوق بشر آمریکایی
    4

    ایران زخم خورده حقوق بشر آمریکایی
    حق مردم هر کشوری است که نوع حکومت خود را انتخاب کنند اما دنیای امروز اجازه چنین حق سادهای را به مردم کشورهای مختلف نمیدهد. دیکتاتورهای محلی با کمک کشورهای قدرتمند جهانی بخوانید ایالات متحده آمریکا راه را بر محقق شدن ارادهی ملت ها می بندند.

  • 4

    ایران در این مدت 8 سال به خاطر، به علت و دلیل سیاست نادرست، غلط و اشتباه روحانی، ظریف، عراقچی و... بیش از 999 میلیارد دلار برای گفت گو، مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی، توافق هسته ای بی مورد و برجام بی مورد هزینه کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
    مقامات آمریکایی با دستور حمله هوایی به فرودگاه بین المللی بغداد مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.

    ایران در این مدت 8 سال به خاطر، به علت و دلیل سیاست نادرست، غلط و اشتباه روحانی، ظریف، عراقچی و... بیش از 999 میلیارد دلار برای گفت گو، مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی، توافق هسته ای بی مورد و برجام بی مورد هزینه کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
    روحانی، ظریف، عراقچی و مسئولین ازسال 1392 تاکنون ثابت کردند که دیگر نمی توانند از حق و حقوق مردم و کشور در برابر آمریکا و کشورهای اروپایی و... دفاع و حمایت کنند.

  • مسئولان و نمایندگان مجلس توضیح و پاسخ دهند
    3

    مسئولان و نمایندگان مجلس توضیح و پاسخ دهند
    چرا جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ضد انقلاب، اشرار، گروهک تروریستی منافقین، تروریست ها و حامیانشان به رهبری آمریکا، توسط روحانی، ظریف، عراقچی و... تاکنون پیگیری نمی شود، نمی کنند و نشده است.

  • مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد
    4

    مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد
    در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

  • اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت ساله جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.
    4

    اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت ساله جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.

  • ناشناس
    4

    نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین قیمت پراید 150 الی 170 میلیون تومان شده است چرا؟
    نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین قیمت خودرو های تولید داخلی 150 الی 800 میلیون تومان شده است چرا؟
    عملکرد روحانی، ظریف، عراقچی و غیره در مذاکره وغیره به نفع مردم و کشور نبوده است.

  • 4

    سوال اینجاست که از ابتدا شعار نظام جمهوری اسلامی اسلامی ایران این بوده است و هنوز هم است آمریکا دشمن است پس چرا دولت حسن روحانی دنبال مذاکره با غرب بود و روحانی امریکا رو کدخدای جهان اعلام کرد

  • کمک به سازمان ملل متحد کمک به حامیان اصلی تروریسم است.
    4

    کمک به سازمان ملل متحد کمک به حامیان اصلی تروریسم است.

  • 3

    آموزش نظامی تروریست های سوریه توسط افسران ارتش تروریست ترکیه/ خاک بر سر دبیرکل سازمان ملل سکوت اختیار کرده است.

  • 3

    آموزش نظامی تروریست های سوریه توسط افسران ارتش تروریست ترکیه/ خاک بر سر رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل سکوت اختیار کرده است.

  • ناشناس
    4

    پروازهای هواپیمای را در سراسر کشور چه کسی مدیریت و نظارت می کند و باید پاسخگو و جوابگو باشد .
    سوال اینجاست چرا پرواز هواپیمای اوکراینی لغو نشده است و مشکل اصلی مدیریت بوده است.
    پرواز هواپیمای اوکراینی 100 درصد فقط کوتاهی توسط دولت و مسئولان بوده است.
    عامل «خطای انسانی توسط دولت و مسئولان فرودگاه امام خمینی » در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی بوده است، نه سپاه
    در موقع آماده جنگ نباید اجازه پرواز هواپیمای اوکراینی را می داد
    مقامات دولتی اوکراین نباید اجازه پرواز در منطقه را می دادند.
    پدافند هوایی سپاه آماده جنگ با آمریکا بود وظیفه اش انجام داده است مقصر اصلی دولت و مسئولان فرودگاه بودند و هستند.

  • 4


    جنگ تحمیلی هشت ساله نتیجه ناتوانی، اهانت، خیانت و سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار بود.

  • 4


    جنگ افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و غیره نتیجه ناتوانی، اهانت، خیانت و سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار بود.

  • ناشناس
    4

    ایران به خاطر اهانت، خیانت، کوتاهی، ناتوانی و سکوت روحانی و ظریف حق رای خود در سازمان ملل را از دست داد

  • ناشناس
    4


    سوال بنده این است که حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در مذاکرات وین چه غلطی می کنند؟

  • 4

    عکسی که جنایت آل سعود را به دنیا نشان داد
    تصویر منتشرشده از آثار جنایات موشک باران عربستان بر سر مردم مظلوم یمن.

    عکسی که جنایت آل سعود را به دنیا نشان داد

  • ناشناس
    3


    عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.
    این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.

  • ناشناس
    4


    سازمان ملل متحد هیچ کاری به نفع مسلمانان نکرده است و فقط از کشورهای اسلامی پول دلالی می گیرد

  • درپاسخ به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خیانتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی
    3

    درپاسخ به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خیانتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی
    عربستان حنایتکار از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا و سایر کشور اتحادیه اروپا می کشد/ و این در حالی است که متاسفانه دبیرکل سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون هیچ اقدامی و پیگیری وغیره نکرده است و سکوت اختیار کرده است چرا؟

  • ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند.
    3


    برنامه هسته‌ای آمریکا جنایتکار تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است، نه برنامه هسته ای ایران
    برنامه هسته‌ای کشورهای اروپایی جنایتکار تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است، نه برنامه هسته ای ایران
    برنامه هسته‌ای اسرائیل جنایتکار تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است، نه برنامه هسته ای ایران
    ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند.

  • ناشناس
    3

    درخواست رسیدگی به جنایات جنگی آمریکا در عراق

  • 3

    مشکلات کنونی با ایران، نتیجه خروج ترامپ از برجام است

  • 3

    آیا عربستان به کشوری «بی ارتباط با منافع آمریکا» در خاورمیانه تبدیل شده است؟

  • 3

    اعتراف وزارت برق عراق: به دلیل تحریم های آمریکا پرداخت بدهی ایران دشوار است

  • 4

    کاروان لجستیک ارتش آمریکا در بغداد مورد حمله قرار گرفت

  • ناشناس
    4

    مسکو به تحریم‌های آمریکا پاسخ خواهد داد

  • 4

    لاوروف: به تحریم‌های جدید آمریکا پاسخ خواهیم داد

  • 4

    اعلام بسیج عمومی قبایل مأرب یمن علیه ائتلاف سعودی-اماراتی

  • 2


    اگر امروز صدام به ایران حمله می کرد؛ جنگ هشت روزه تمام می شد

  • ا
    0

    ببینید اسم ایران کنار اسم چه کشورهایی است بعد ۴۰ سال به کجا رسیدیم

  • ناشناس
    2

    دستگاه دیپلماسی ناتوان و عاجز کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
    دولت ناتوان و عاجز باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.

  • یه ایرانی
    1

    کدام سازمان ملل!؟ پولش رو از کل دنیا میگیرن ولی سازمان مال آمریکا انگلیس وچند کشوری هست که حق وتو دارند دراین سازمان باشی یا نباشی فرقی نمیکند لعنت به این سازمان آمریکایی

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    چهل و سه سال ایران و مردم ایران بر اثر بی کفایتی و بی لیاقتی و بیسوادی و انزوا و.... تمام امتیازات جهانی و حق زندگی طبیعی را از دست داده...

  • رمضان سلطانی
    1

    نفرات سازمان ملل چقدر نفهمند ایران بااین تحریمهای یک جانبه امریکا چطور میتواند حق
    خود راپرداخت کند به جای محرم کردن ایران
    امریکا را محکوم نماید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها