نماینده آمریکا در سازمان ملل:

ایران برای بازگشت دوجانبه به برجام آماده نیست

نماینده آمریکا در سازمان ملل طی مواضعی بی‌اساس گفت که کشورش برای بازگشت دوجانبه به برجام آماده است ولی این آمادگی در ایران دیده نمی‌شود.

ایران برای بازگشت دوجانبه به برجام آماده نیست

«لیندا توماس-گرینفیلد»، طی مواضعی بی‌اساس گفت که کشورش برای بازگشت دوجانبه به برجام آماده است ولی این آمادگی در ایران دیده نمی‌شود.

وی در گفت‌وگو با روزنامه «العربی الجدید» با اعلام این‌ که سناریوی عدم دستیابی به توافق میان ایران و آمریکا بر سر بازگشت به برجام، نامحتمل نیست، مدعی شد: «در این صورت نیز، همانطور که رئیس‌جمهوری آمریکا متعهد شده است، واشنگتن تمام تلاش خود را برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای به کار خواهد بست».

این مقام ایالات متحده در پاسخ به این پرسش که آیا امکان طرح این مسأله در شورای امنیت سازمان ملل متحد وجود دارد، گفت که این مسأله در شورای امنیت مطرح نشده است، اما در صورت طرح آن، ایالات متحده آماده رایزنی است.

وی افزود که بازگشت متقابل به برجام از مواردی است که می‌توانیم همکاری نزدیکی بر سر آن با تمام اعضای شورای امنیت داشته باشیم.

گرینفیلد مدعی شد: «به نظرم اگر این موضوع در شورای امنیت مطرح شود، پاسخی که تهران خواهد شنید این است که جهان خواستار اقدام در این‌باره است و این طرفی ایرانی است که مانع آن شده است».

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    3

    غرب خواهان صلح و برقراری برجام است ولی مسئولین ما خواهان.نابودی کشور و مردم هستند و قطعا مخالفت می کنند

  • شهروند
    1

    در اين چند سال اخير خيلى ها از محل دور زدن تحريم ها به ثروت هاى باد آورده اى رسيده اند. در طرف مقابل صداى اعتراض مردم فقير و گرسنه با سفرهاى خالى هم به جايى نرسيد و هيچ زمانى هم نخواهد رسيد. لذا با لغو تحريم درآمد چندين ميليارد دلارى خود را از دست رفته مى بينند حال به اين گروه و افراد مافياى خودرو. مافياى دارو و... را هم اضافه كنيد. لذا مطمئن باشيد كه با اين وضعيت متأسفانه توافقى در كار نخواهد بود.

  • .
    0

    ایران آمادگی نداره....چون میخواد درس شو ادامه بده خخخخخ

  • ناشناس
    1

    مردم هنوز جا دارند

  • ناشناس
    4

    چرا وقتی هشت سال روحانی دنبال اونا بود آمریکاییها ازین حرفها نمیزدند
    ملت نادان سزاواربیچارگی است
    وملت دانا وسرفراز سزاوار زندگی خوب
    کی از برجام خارج شد
    کی دنبال براندازی ایران بود
    کی بیانیه میداد که فلان روز در تهران دور هم جمع میشیم
    مردم ما کی باید بفهمند که آمریکا دروغگوست وبه هیچ کس رحم نمیکند

  • ناشناس
    0

    قیمت خودرو دست دولت هست وگرنه با واردات خودرو قیمت میاد پایین

  • کریمی
    1

    اگر مسئولین و تیم مذاکره کنند در حد مردم حقوق می گرفتند اینطور در مذاکرات سنگ اندازی نمی کردند سواره که از پیاده خبر ندارد حقوق نجومی مسکن بهترین ماشین بچه هاشون هم برای خرید به ترکیه و اروپا و امریکا می روند اینها خودشان هیچ حقی ندارند داره از حق ملت دفاع می کنند دلسوز و جهادی وانقلابی عمل می کنند دروغگوها

  • Iraj soltani
    2

    آمریکا یک جانبه از برجام خارج شده. چطور توقع دارد که ایران دوجانبه بازگردد؟ شما ابتدا همانطور که خارج شدید، به برجام برگردید و عذر خواهی کنید،خسارت تقصیر خود را بپردازید وتضمین دهید.بعد از آن توقع داشته باشید.

  • فری
    1

    به درک گم بشه امریکا دشمن اصلی ملتها و دروغگو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها