انتقاد فرزند شهید همت از اخلال در سخنرانی سید حسن خمینی

محمد مهدی همت: رفتار نامناسب یک عده هنگام صحبت‌های حسن آقای خمینی تلخ بود؛ دوستان عزیز سعی کنند صحبت‌های امروز مقام معظم رهبری را به دقت مطالعه کنند.

انتقاد فرزند شهید همت از اخلال در سخنرانی سید حسن خمینی

 محمد مهدی همت در حساب توییتر خود نوشت:

امروز در سالگرد ارتحال امام عزیزمان، توفیق زیارت رهبری بعد از سه سال حاصل گشت و چقدر همه دلتنگ بودیم...

آخرین سالگرد سال ۹۸ بود که حاج قاسم هم حضور داشت و به یاد دارم اصلا حال روحی مناسبی نداشت، گویا چیزی روحش را عذاب می‌داد و فرصت هم پیش نیامد تا علت را جویا شوم...

از اتفاقات تلخ امروز رفتار نامناسب یک عده هنگام صحبت‌های حسن آقای خمینی بود که رهبری را هم به بیان خودشان رنجاند، یکی از چیزهایی که برکت را از جامعه می‌برد زیر پا گذاشتن اخلاق و تقواست، کاش یاد بگیریم حرمت آدم ها را نگه داریم و این دو مهم را سرلوحه زندگی خودمان قرار دهیم...

دوستان عزیز سعی کنند صحبت‌های امروز مقام معظم رهبری را به دقت مطالعه کنند که چراغ راه می‌باشد.

برای عاقبت بخیری هم دعا کنیم

شهید همت

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • علیرضا
    5

    خخخخ.خوش به حالت که دغدغه هیچی نداری.

  • ناشناس
    1

    داغ پدر مرده رو پدر مرده می فهمد البته پدران کجا و پسران کجا !!!!!!! میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان ست . حاج همت و حاج احمد همیشه در هر مورد السابقون السابقون بودن باید بیرون صحن بودید البته سالهاست این مشکل هست ولی باید بودید اگه بودید کمتر شعار میدادی رهبر گفتن با شلوغ کردن ها مخالفم و در آخر هدایت خواستن یعنی به امید خدا به خدمتتونش خبرها میرسه که با عاشقان امام و رهبری پشت در حرم چه گذشت .

  • ناشناس
    5

    آقای همت من هم موافقم، اما این حضرات بیت امام و جماران ، چرا حفظ حرمت امام را سرلوحه خود قرار نمی دهند چرا نام امام را به مثابه یک حزب سیاسی تقلیل می دهند چرا جفاترین کارها در حق امام می شود خفه خون می گیرند. آیا آن کسانی که امام‌را در موزه ها می جستند و جماران هم پشت آنهاست در این‌مراسم بودند یا همان عاشقان واقعی امام که می بینند جماران در مقابل نظام صف می کشند از کوره در می روند. واقعا سید حسن با این مردم مستضعف است یا پشت خاندان هاشمی و فریدون.

    نظرات شما -
    • رم
      2

      ماباتفکر زبیری و عمرعاص صفتان مخالفیم نه باحاج حسن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها