نماینده مردم خمین در مجلس:

کارمندان بالای ۳۵ سال سابقه خدمت باید جای خود را به جوانان بدهند

نماینده مردم خمین در مجلس با بیان اینکه «دولت باید خانه تکانی کند»، اظهار کرد: کارمندان بالای ۳۵ سال سابقه خدمت باید جای خود را به جوانان بدهند.

کارمندان بالای ۳۵ سال سابقه خدمت باید جای خود را به جوانان بدهند

علیرضا نظری، عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس در جلسه روز یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شد و گفت برخی از فرهنگیان دو سال است که پاداش پایان خدمت خود را نگرفته‌اند.

وی همچنین در تذکر دیگری با بیان اینکه وضعیت معیشتی کارکنان قراردادی در بدنه دولت مناسب نیست، تاکید کرد: لازم است دولت نسبت به ساماندهی نیروهای قراردادی خود و همچنین بسیاری از کارمندان شوراهای حل اختلاف و نیروهای خدماتی مدارس و آموزش و پرورش که به شدت از لحاظ حقوق و معیشت در مضیقه هستند رسیدگی نمایند.

این نماینده همچنین اظهار کرد: متاسفانه سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در بسیاری از شهرستان ها قطع شده است در حالی‌که بر اساس قانون دولت موظف است هر سال سهمیه مناسبی را از طریق تامین اجتماعی اختصاص دهند.

نظری با بیان اینکه دولت باید خانه تکانی کند، تاکید کرد: کارمندان بالای ۳۵ سال سابقه خدمت باید جای خود را به جوانان بدهند؛ متاسفانه در دولت این موضوع با تبعیض اجرا می‌شود؛ باید با مدیرعامل بانک مسکن که بر خلاف قانون با ۳۵ سال سابقه در راس کار است برخورد شود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ایرانی
    0

    چشمتونو بگیره مگه نمی بینید دولت ارزشی و انقلابی ابراهیم بت شکن داره خونه مردمو تکون میده!!!!!!!! تا کلا هم نریزه دست بردار نیست!!!!!

  • ایرانی
    0

    جناب نماینده دلسوز!! احتمالا شنیدی که میگن "با دستمال کثیف نمیشه یه شیشه رو پاک کرد"!! پدر جان اگر قرار به جوانگرایی و اینجور چیزا بود که کلا مدیریت کشور از جمله خود جنابعالی باید خیلی وقت پیش میرفتید خونه مینشستید!! شماها فقط بلدید خوب حرف بزنید!!

  • ایرانی
    0

    جناب جنتی عزیز شما نگران نشو این چیزا شامل شما نمیشه!!! بزنم به تخته!!!!!

  • ناشناس
    0

    کارمند بالای 35 سال نداریم مدیرانند که تا نفس آخر سنگررا حفظ میکنند .

  • ناشناس
    0

    این بنده خدا خبر نداره دولت، آقای جنتی را معیار و ملاک افزایش امید به زندگی در نظر گرفته و میخواهد یکطرفه بدون در نظر گرفتن منافع کارمندو کارگر و.... سن و سابقه بازنشستگی را افزایش بده، اصلا هم به روی مبارکش نمیاره چند هزار میلیارد تومان به صندوق های بازنشستگی بدهکاره.

  • ناشناس
    0

    با ما بودی یا جنتی

  • ناشناس
    0

    بالای ۲۵ ساله ها بازنشست بشن جوونا گناه دارن بیکارن

  • ناشناس
    0

    یه نمونه اقای ولایتی این همه سمت داره واللهتراکتورم ایقدر فعال نیست

  • ناشناس
    0

    حرکت انقلابی یعنی کارمندان بالای 25 سال خدمت سریعا بازنشست بشن و جای اونا تحصیلکردگان بیکار استخدام بشن

  • ناشناس
    0

    البته این حرف ها هیچ تاثیری در اراده رانت خوارن در دستگاهها ی دولتی ندارد. همین الآن در وزارت نیرو معاون برق و انرژی وزیر بالای 40 سال سابقه دارد اما تصمیمی برای بازنشستگی ندارد. مدیر عامل شرکت مادر تخصصی برق حرارتی کشور یک مرتبه با 35 سال از سمت معاونت راهبردی شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی کشور بازنشسته شده و به شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران منتقل با وجود بازنشستگی بعنوان مدیر عامل این شرکت منصوب و حقوق بازنشستگی هم گرفته. اما در تغییری عجیب بعد از چند ماه بازنشستگی و گرفتن حقوق مجددا با ابلاغ غیر قانونی وزیر به شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی کشور ایندفعه بعنوان مدیر عامل منتقل شده! معاون کنونی همین شرکت مادر تخصصی از شرکت برق منطقه ای زنجان بازنشست و یکسالی هست که به عنوان معاون راهبری تولید برق حرارتی کشور منصوب شده و الی ماشاا... علی برکت ا...

  • ناشناس
    0

    تو چقدر بدبخت هستی کسانی هستند که بازنشسته شده اند اما دستگاه هنوز بصور دیگری آنها را بکارگرفته است وهنوز پول بیت المال تقدیمشان میشود بدبختانه باید بگویم که طرف سربازی را درزمان جنگ بوده وخدمت اجباری داشته هنوز برسر کارست اما ما که داوطلب وبیش ازمدت خدمت اجباری سربازی طرف بودیم گفتند تسویه کنید طرح های آبکی مجلس واقعا آبکی است .شما الزام به استخدام ایثارگران نموده اید وهیچ دستگاهی هم زیر بار نمیرود خوب من برای چی رای بدم مگر من مغز خر خورده ام

  • ناشناس
    0

    اونوقت حداد عاطل وقالیباف ومیرسلیم ودهها پیچ شده از نشیمنگاه به کرسیهای ریاست رو چا جوری از صنلی هاشون جدا کنن ! سکته می کنن !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها