معاون دفتر رییس جمهور:

آمریکا از جاه طلبی های خود عقب رانده شد

معاون سیاسی دفتر رییس جمهور نوشت :آمریکا از هدف استراتژیک خود در خروج از توافق ۲۰۱۵ و اعمال سیاست فشار حداکثری عقب نشینی کرد.

 آمریکا از جاه طلبی های خود عقب رانده شد

متن یادداشت توییتری محمد جمشیدی به این شرح است: آمریکا از هدف استراتژیک خود در خروج از توافق ۲۰۱۵ و اعمال سیاست فشار حداکثری عقب نشینی کرد. آمریکا به دنبال ۱- برجام ابدی و ۲- مذاکرات منطقه ای و موشکی بود که نهایتا از جاه طلبی های خود عقب رانده شد.

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • 🐜
    0

    چون تحریم های سپاه برداشته شد؟

  • ناشناس
    5

    حالا که آمریکا اذعان کرده که با سوء نیت مطالبات فرا برجامی داشته وقت آنست که ایران از خود اعاده حیثیت کند و به امثال وندی شرمن که گفت :"تقلب در ژن ایرانی هاست " بگوید :"دیدی تقلب در ژن خودتون بود و شما (آمریکا )آنچه را که لایق خودتون و در ذات خودتون بود به ایران مظلوم نسبت دادید، که کافر همه را به کیش خود پندارد، و این شما بودید که بمب اتم بر سر ژاپنی‌ها ریختید حالا نگران بودیدکه ایران تقلب کرده و بمب اتم بسازد ؟؟؟!!!!
    باید ته مانده آبروی این این بی آبرو در دنیا را برد و او را رسوا کرد که با ادعای حقوق بشرش چه جنایت‌ها که نکردو ملت ایران را به جرم واهی متقلب بودن و بد ذاتی زیر شدیدترین تحریم‌ها قرار داد خدا لعنتش کند

  • وحید
    1

    ایول ، خدا قوت پهلوان ، شیر مادر و نان پدر حلالت
    بجنبید دیگه امضاش کنید ، دستشویمون ریخت!!!!

  • ناشناس
    0

    باشه ماهم میگیم زدید .

  • ناشناس
    2

    اگر مقابل گرگها مقاومت کنیم بالاخره فرار می کنند

  • 4

    در بسیاری زمینه ها که ملت با وجود سختی ها استقامت به خرج داده دشمن عقب نشینی می کند و پیروزی با ملت ایران هست

  • ناشناس
    0

    عجب ریاکار و دروغگو و منافق

  • ناشناس
    0

    آره جون خودت! برجامی که می توانست در 15 ماه پیش توسط دکتر سیدعباس عراقچی مذاکره کننده ارشد هسته ایران با کمترین فوت وقت و اتلاف منابع احیاء شود و به ثمر بنشیند با 15 ماه تأخیر و اتلاف وقت، انرژی و سرمایه های کشور و ضرر هنگفت به مردم دولت سیزدهم مجبور شدید آنرا احیاء کند تا سند احیای برجام را به نام خود بزند و وزیر خارجه دولت سیزدهم پز آنرا در برابر دوربین خبرنگاران خارجی مستقر در وین بدهد تا عکس یادگاری با وزرای خارجه شش کشور طرف برجام بگیرد!

  • ناشناس
    0

    هیچ توافقی در کار نیست ، به فرض محال اگر توافق جزئی صورت بگیرد ، هیچ فرقی به حال مردم ایران نداره . حزب الله لبنان و حوثی های یمن باید خوشحال باشند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها