پوتین: هیاتی از ۸۰ شرکت روسی عازم ایران خواهد شد

رییس جمهور روسیه در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای اعلام کرد که هیاتی متشکل از ده‌ها شرکت بزرگ روسی به زودی به ایران سفر خواهد کرد.

پوتین: هیاتی از ۸۰ شرکت روسی عازم ایران خواهد شد

خبرگزاری رویترز نوشت، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه که برای شرکت در نشست سازمان همکاری شانگهای به سمرقند ازبکستان سفر کرده است، امروز اعلام کرد که هیاتی متشکل از ۸۰ شرکت بزرگ روسی، هفته آینده به ایران سفر خواهد کرد.

پوتین مدتی قبل از برگزاری این نشست، در نشستی اقتصادی در روسیه گفته بود که تحریم‌های غرب علیه روسیه در پی جنگ اوکراین، موجب انزوای این کشور نخواهد شد چراکه روسیه به دنبال فرصت‌های جدید در کشورهای خاورمیانه، از جمله ایران و کشورهای آفریقایی خواهد بود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • محمد
    0

    پس يكي از دلايلي كه ايران رقبتي به احياي برجام نداشت مشخص شد!!!

  • کوروش
    0

    شرکت های روسی به غیراز سلاح توجه صنعتی حرفی برای گفتن دارن که اونم قطعاتش از اروپا تامین میکرد بعداز فرو پاشی شوروی مردم ۲۴ساعت تو صف مک دونالد می ایستادن ساندویچ بخورن الانم چندان فرق نداره

  • رابی
    0

    هیئتی از ۸۰ روسی؟
    مگر میخواد ایران را اشغال کنه که اینهمه روسی می‌فرسته ایران.
    یاد اقدامات صادق قطب زاده افتادم که گفته بود اینهمه روسی در سفارت روسیه در ایران چه کار می کنند،کنسولگری روسیه را در رشت تعطیل کرد و دستور کاهش کارمندان سفارت روسیه در تهران را صادر کرد.بعدا کا گ ب توسط حزب توده برایش دام چیدند و سرش را بالای دار کردند.الان دیگه میدان خالی است و روسیه به کیف خودش در ایران آقایی می کند.

  • گفتگو
    2

    رابطه محکم و پایدار اقتصادی با همسایگان بهترین گزینه هست .گزینه های خوبی برای توسعه اقتصادی بین ایران و روسیه وجود دارد ، با هند و چین و کشورهای اروپایی ،باید با چندجانبه گرایی و مدیریتی بر اساس منافع ملی ،اولویت را با همسایگان در نظر گرفت.بسیار هم خوب هست.

  • عایرضا
    0

    اگر پوتین عرضه داشت اوکراینو ۴۸ ساعته میگرفت یک طبل تو خالی هست مثل ایران

  • ناشناس
    0

    بخور بخوره جا نمونی

  • یه بنده خدایی
    0

    خطاب به پوتین: جمله بندی رو، روسیه منزوی نشده چون در ایران و کشورهای آفریقایی به دنبال فرصت میره
    خطاب به مردم: دیگه اینجا جای موندن نیست
    یا باید رفت یا باید ساختش

  • هموطن
    0

    بهشون ناهار ندید لطفا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها