دادستان تهران اعلام کرد:

صدور کیفرخواست برای ۱۴ نفر در پرونده ترور شهید فخری‌زاده

دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور "قرار مجرمیت" و کیفرخواست برای ۱۴ نفر در پرونده ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری‌زاده خبر داد.

صدور کیفرخواست برای ۱۴ نفر در پرونده ترور شهید فخری‌زاده

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی اظهار کرد: اتهام این ۱۴ نفر در پرونده ترور شهید فخری‌زاده، «مشارکت در افساد فی‌الارض»،«مشارکت در همکاری اطلاعاتی و جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی» «تبانی با هدف برهم زدن امنیت کشور» و «اقدام علیه امنیت ملی» است.

«محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بود که در تاریخ هفتم آذر سال ۱۳۹۹ توسط عناصر تروریست مسلح وابسته به استکبار جهانی در شهر آبسرد ترور شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سید اصغر
    2

    اسرائیل اومد ترور کرد رفت حالا بعداز گذشت یک قرن یک مشت آدم آسمون جول را گیر آوردید که تقصیرشون بندازید؟!! بابا ایوالله

  • ناشناس
    2

    در رسانه ها به نقل قول از یک مقام ارشد نظامی گفته شده بود پدر بمب اتمی ایران را موساد به وسیله سلاح کنترل شده از طریق ماهواره ترور کرده است به نحوی که حتی ۱۱ محافظ همراه او هیچ عکس العملی نتوانستند جهت دفاع از این شخصیت نظامی انجام دهند و فقط شخص سوژه مورد هدف قرار گرفته است و شخص دیگری از همراهان سوژه مورد هدف قرار نگرفته است پس این ۱۴ نفر دستگیر شده پس از نزدیک به گذشت دو سال از این واقعه چه نقش فیزیکی در انجام این ترور داشته اند؟!!!

  • ناشناس
    2

    بعد ازمردن سهراب اومدید الان رو بگیر اون اختلاس گران بی ناموس که این قائله رو راه انداختن بگیر مردم اردست غارت ودزدی ورایگان دادن پول ونفت ایران به لبنان به ستوه آمدن

  • ناشناس
    4

    در دفاع از خون شهیدان بزرگواری چون فخری زاده و حاج قاسم بیش از اندازه تعلل نشان دادند ...
    این تاخیر در اقدام دشمن غدار را جسورتر کرده که امروز به راحتی مثل اب خوردن حریم امنیت کشور را شکسته و 240 بانک را آتش می زنند به آمبولانس های اورزانس حمله می کنند وقس علیهذا .....
    اهانت به مساجد و دریدن حریم حیا وعفاف که در ذات کثیف آنهاست و تعجب انگیز هم نیست ....

  • ناشناس
    1

    دروغ پشت دروغ.

  • رهگذر
    2

    از اعتراضات خیابانی 14 نفر را دستگیر کردند و چون نمیتوانند دستگیری آنها را توجیه کنید می خواهند از آنها اعتراف بگیرند که در ترور فخری زاده دست داشتند و بعد هم اعدام !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها