معاون دادستان کشور: مجلس طرح صیانت را در دستور کار داشت که کنار گذاشته شد؛ اکنون فضای مجازی به سمت تباهی و فساد می‌رود

معاون اول دادستان کل کشور گفت: دشمن در فضای مجازی به صورت هدفمند فعالیت می‌کند و جوانان ما در این فضا، باید دشمن خود را بشناسند.

معاون دادستان کشور: مجلس طرح صیانت را در دستور کار داشت که کنار گذاشته شد؛ اکنون فضای مجازی به سمت تباهی و فساد می‌رود

حجت اسلام و المسلمین سید محسن موسوی در نشست تبیین، روشنگری و مطالبه گری افزود: مجلس شورای اسلامی طرح صیانت از فضای مجازی را در دستور کار داشت که این طرح کنار گذاشته شد. اکنون این فضا به سمت تباهی و فساد می‌رود. باید برای مردم روشنگری کنیم و خانواده‌ها را نسبت به این خطر هوشیار کنیم و بگوییم که در این فضای بی در و پیکر، چه بلایی سر جوانان می‌آید.

وی گفت: اگر امروز این امر را برای جوانان تبیین نکنیم، دشمن روی آن‌ها برنامه ریزی می‌کند. اکنون شاهدیم اکثر کسانی که در این شلوغی‌ها بازداشت شده اند، افرادی هستند که فریب خورده اند و اگر تبیین می‌کردیم، خیلی زود متوجه می‌شدند. البته آن‌هایی که خطای بزرگ مرتکب شده اند؛ به دستور دادستان کل کشور شناسایی و تعدادی نیز دستگیر شده اند، اما آن‌هایی که خطای بزرگی مرتکب نشده اند باید برنامه‌ای برای روشنگری و بیان این مسائل برای آن‌ها داشته باشیم.

معاون اول دادستان کل کشور افزود: نظامی مظلوم‌تر از نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد، چرا که متاسفانه بعضا کسانی را داریم که از این نظام حقوق می‌گیرند و علیه همین نظام تبلیغ می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه باید کار فرهنگی وسیعی انجام گیرد، افزود: هر کجا که تفکر انقلابی حاکم بوده، ببینید که کجا‌ها رسیده ایم، اکنون فضای مجازی رها است و دشمنان هر چه می‌خواهند به خورد جوانان ما می‌دهند و تلاششان این است که هر چه قدر که می‌توانند به نظام ضربه بزنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • آشیل
    0

    بر دروغگو لعنت الان حتی فیلتر شکنها کار نمی‌کنند این کار شما صیانت نیست. رتبه سوم فیلترینگ در جهان رو داریم این یعنی فقط کره شمالی و چین رتبه بالاتری دارند دیگه بیشتر از این میخواین صیانت کنید

  • Mm
    0

    اگر بخواهیم ملاک مظلومیت را آن چه شما می گویید بگیریم پس نظام پهلوی هم مظلوم بود چون تمام کارکنان اعتصابی شرکت نفت و ادارات دولتی همه حقوق بگیر همان رژیم بودند.

  • ناشناس
    0

    براي قطع اينترنت ،بهترين راه اعتراض واغتشاش بود كه حالا خون عده اَي هم به ناحق ريخته شود ،كه ان را درست كرديد

  • ناشناس
    0

    اقای موسوی کدام فضای مجازی ??همه غیر مجاز است ما که مجازی ندیدیم ،،تباهی در مسئولین است در درونشان نه در فضا

  • ناشناس
    0

    مردک اون مملکته که دارد به سمت تباهی وفساد مطلق می رود .

  • 0

    نظام از ارث پدرش اورده که منت سر مردم میذارید .همن طرز تفکرتونه که خودتونا مالک کشور میدونید .سرمایه کشوررا که شما بی شرفا بالا میکشید مردم بدهکارند ؟

  • ناشناس
    0

    دشمن را خوب می شناسند که اعتراض می کنند دشمن شما و دارو دسته تان هستید که مملکت اباد ما را ویرانه کردید

  • ناشناس
    0

    آقای عزیز۴۳سال توکشکوکارفرهنگی نکردیدفقط حرف زدیووخودهم عمل نکردیدنتیجه میشودهمین پیامبروبزرگان دین عامل بودندامامتاسفانه شمافقط حرف میزنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها