علم‌ الهدی: جریان بی‌ مذهبی که در خیابان هستند، دنبال پناهندگی‌اند

امام جمعه مشهد گفت: جریان لائیک و بی‌مذهبی که در خیابان هستند و قانون، حجاب و اسلام را زیر پا می‌گذارند، هرکدام یک هدف مشخص دارند، یا به دنبال پناهندگی هستند و یا قصد بهره‌برداری‌های انتخاباتی را دارند، اما خواص بی‌بصیرت باید بگویند که چرا با یک توییت، به قرآن پشت پا می‌زنند.

علم‌ الهدی: جریان بی‌ مذهبی که در خیابان هستند، دنبال پناهندگی‌اند

 آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد در حرم مطهر رضوی (ع)، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) و با بیان اینکه تا زمانی که اسلام در دنیا برپاست، نبی مکرم اسلام (ص) هم زنده است، اظهار کرد: اسلام سه جنبه قدرت دارد. جنبه اول، همان مکتب و اسلام قرآنی است که از طرف خدا نازل شده و ذات اقدس پروردگار، خود حافظ آن است.

جنبه دوم قدرت اسلام مربوط به وجود فکری و اعتقادی آن و همه دلدادگی‌هایی است که در قلوب آحاد مسلمانان عالم نسبت به مبانی دین وجود دارد و هیچ قدرتی هم نمی‌تواند این وجهه از قدرت اسلام را دچار خدشه کند. اما وجهه سوم قدرت اسلام مربوط به شاخصه‌های ظاهری و نمود بیرونی آن است و بر مبنای آن، به هر اندازه که مبانی و احکام دین در رفتار جامعه اسلامی بروز و ظهور یابد، قدرت اسلام هم افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ جنبه‌ای از قدرت‌های اسلام به‌اندازه وجهه سوم مورد تهاجم دشمن قرار نگرفته است، خاطرنشان کرد: جنبه‌های اول و دوم قدرت تاکنون دست‌نخورده باقی مانده، زیرا هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند برخلاف خواست خدا، دست به تحریف اسلام بزند یا علاقه به نبی مکرم اسلام (ص) و قرآن را در قلوب مسلمانان مخدوش کند، اما در جنبه سوم، دشمن وجود عینی و ارزشی پیامبر اکرم (ص)، قرآن کریم و دین اسلام را در معرض توطئه و آسیب قرار می‌دهد و اگرچه قرآن را پاره می‌کنند یا آتش می‌زنند، اما این هجمه برای تقابل با ارزش‌های اسلامی است که با تخریب یک نمود از قرآن، زمینه بروز و ظهور پیدا می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی یکی از ارزش‌های اساسی اسلام را حجاب دانست و ادامه داد: با حجاب می‌توان تشخیص داد که اسلام در یک جامعه حاکمیت دارد. خانمی که با حجاب اسلامی در خیابان تردد کند تا در معرض نگاه‌های شهوتران و تیر‌های زهرآلود شیطان قرار نگیرد، نشان‌دهنده حاکمیت دین بر آن جامعه و استمرار حیات نبی مکرم اسلام (ص) است و جنگ با حجاب موضوعی نیست که مربوط به امروز و دیروز باشد بلکه از زمان استیلای استعمار بر ممالک اسلامی، مبارزه با حجاب به عنوان یک اصل اساسی در دستور کار معاندان قرار گرفته و حتی امروز هم از گسترش حجاب در کشور‌های غربی جلوگیری می‌کنند.

علم‌الهدی تصریح کرد: عده‌ای همیشه می‌خواستند به وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) هجمه ببرند و هم بچه‌های جاهل را در این میان به میدان فرستادند تا چادر از سر زن باحجاب ایرانی بکشند و هم مزدورانی را اجیر کردند تا در خارج از کشور در مقابل چشم مردم برهنه شوند. علاوه بر این، دسته دوم هم عده‌ای از افراد فریب‌خورده بودند که بر اثر تبلیغات فضای مجازی به میدان آمدند و فقط هیجان به معنای ماهوی آن برایشان جذابیت دارد.

وی تأکید کرد: از همه این‌ها بدتر، خواص بی‌بصیرتی هستند که برخلاف مزدوران و فریب‌خوردگان، به میدان آمده‌اند و برخی حتی خدا و پیامبر را قبول ندارند. ثمره فعالیت‌هایشان هم همان حرفی است که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری اخیر خود مطرح کرد و به صراحت اعلام داشت که آشوب‌های اخیر در ایران باعث شده تا دیگر نیازی به برجام نداشته باشیم و امید‌ها به همین ناآرامی‌ها دوخته شده است.

علم‌الهدی بیان کرد: یکی از دوستان بسیج دانشجویی برای من تعریف می‌کرد که در میانه بحبوحه‌های امنیتی و آشوب‎ها متوجه شدیم که یکی از لیدر‌های آشوبگران ناگهان از انظار مخفی شد، اما پس از تعقیب، مشخص شده که وی به دنبال فرار به آمریکا و پناهندگی بوده است. بعد از آن در قطار مشهد به نیشابور او را دستگیر کردند و اعتراف کرد که قصد پناهندگی را داشته است.

وی افزود: این افراد به دنبال استفاده‌های شخصی از این ناآرامی‌ها هستند، اما هیچ‌کدام دغدغه دین ندارند. یکی از مسئولان امنیت در این باره تعریف می‌کرد که عده زیادی از کسانی که بازداشت شده بودند، آب می‌خواستند، غذا می‌خواستند، اما هیچ‌کدام یک مهر برای نماز نخواسته‌اند که نشان می‌دهد این افراد از اساس دغدغه دین ندارند.

خواص بی‌بصیرت به قرآن پشت پا می‌زنند

امام جمعه مشهد با بیان اینکه عناد دشمن با پیامبر (ص) است و همه توطئه‌های آنان در خط مبارزه با رسول خدا (ص) هدفمند شده است، اظهار کرد: اول کار دختر خانمی از دنیا می‌رود، اما به تدریج برخی خواص بی‌بصیرت از این وفات، سوءاستفاده می‌کنند. البته اینکه به این افراد، خواص بی‌بصیرت گفته می‌شود، حمل بر صحت است درحالی‌که در حقیقت خیلی هم این افراد بی‌بصیرت نیستند بلکه بسیاری از این‌ها قصد دارند تا با استفاده از جریان اقلیت لائیک در این کشور، خود را قهرمان کنند و برای خود یک اردوی سیاسی بسازند.

علم‌الهدی با اشاره به اهمیت حجاب برای مؤمنین با توجه به حادثه مسجد گوهرشاد، اضافه کرد: آقایی که دانسته یا نادانسته توییت می‌زند و می‌گوید «مگر مردم مجبورند که امر به معروف کنند و نهی از منکر بشوند»، به قرآن، فریضه الهی و اصول قانون اساسی پشت پا زده و بی‌توجهی می‌کند. مردم به فریضه الهی نیاز دارند تا امر به معروف بکنند و نهی از منکر بشوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، وی ادامه داد: جریان لائیک و بی‌مذهبی که در خیابان هستند و قانون، حجاب و اسلام را زیر پا می‌گذارند، هرکدام یک هدف مشخص دارند؛ یا به دنبال پناهندگی هستند و یا قصد بهره‌برداری‌های انتخاباتی را دارند، اما خواص بی‌بصیرت باید بگویند که چرا با یک توییت، به قرآن پشت پا می‌زنند. همان خواص بی‌بصیرتی که در فتنه ۸۸ اسباب زحمت شدند و امروز هم در تشخیص حق دچار مشکل هستند و قصد دارند تا از جریان لائیک جامعه، یک اردوی سیاسی بسازند.

امام جمعه مشهد عنوان کرد: دفاع از پیامبر (ص)، دفاع از ارزش‌های اسلام است و اگر امروز مردان و زنان جامعه ما از اسلام دفاع کردند، مدافع جان و حیات پیامبر (ص) بوده اند، اما اگر در برابر این جریان بی‌تفاوت ماندند، در واقع در برابر هستی نبی مکرم اسلام (ص) بی‌تفاوت مانده‌اند.

علم‌الهدی بیان کرد: شنبه ساعت ۲ ظهر، بانوان مؤمن و باحجاب مشهدی در عرصه میدان شهدا تجمع بزرگ حجاب را برپا می‌کنند. از همه خواهران مردآفرین و غیرتمند می‌خواهیم که در این تجمع انقلابی شرکت کنند تا خار چشم دشمنان خارجی و مزدوران داخلی او باشند و حجت را بر خواص بی‌بصیرت تمام کنند.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 102
  • ناشناس
    3

    دخترای شما که انورن لختم میگردن وشامپاین میخورن با پول ملت دنبال چی هستن ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      معلومه که اون دنیا خیلی راحت میتونی جواب بدی که ترسی از تهمت نداری تو با چشم خودت دیدی دختر ایشون خارج رفته و لخت کرده

    • ناشناس
      0

      ای کاش از نژاد خودت هم می گفتی عرب زاده

    • ققق
      0

      من
      عااااااااااشقع
      پاپا نوئل هستم

    • 0

      لابد تمرین حوری بودن می کنن

    • 0

      بی دینها اختلاس می کنند و رانت ویژه استفاده می کنند؟ بی دینها پول مردم را خرج اعراب می کنند؟ حتی یک نفر کراواتی بی ریش بین اختلاسگرها بود؟ همه مومن و مورد تایید انقلاب بودند شما کشور را به خاک سیاه نشاندید دیگر نمی توانید با ابزار دین سر مردم را شیره بمالید بهتره بروید در همان لبنان و فلسطینی که ایران را بخاطرشان نابود کردید پناهنده بشوید

    • زن عفت افتخار
      2

      اين جمعيت اوباش معترض كه ميبيني همگي به دنبال برعنگي و بي حيايي و ولنگاري هستند .از اوباش اجاره اي وطن فروش بي دين جز اين انتظاري نيست

  • آزادی
    6

    در این ۴۳ سال حکومت مذهبی ها به جز ویرانی ثمر دیگری برای ایران نداشته

    نظرات شما -
    • نانشناس
      4

      پیام ایرج میرزا در ۷۰ سال پیش برای مردم امروز :
      در ایران تا بود ملا و مفتی
      به روز بدتر از اینهم بیوفتی

    • ناشناس
      91

      پیام من به ناشناس ۱۸:۵۹
      زود باشد به آرزوی دلتان برسید در روایات آمده است زمانی که صاحب الزمان ظهور می‌کند سراسر جهان را کفر فرا گرفته است و ما می‌بینیم مردم ایران بر علیه دین خدا به پا خواسته اند
      این‌ها نشانه‌های ظهور است

    • امیر ب ناشناس
      9

      جناب ناشناس دوم بسه دیگه جیره خوار دولت

    • به ناشناس دوم
      0

      یه پوک دیگه بزنی جهان پر از عدل و داد میشه

    • فرشید
      0

      امام زمان کیه؟بخدا امام زمان اگرم وجود داشت و میومد اخوندا میکشتنش،خیالت راحت
      اینجا سر کنبر نرو،هرکی از اسلام میگه میخواد ملتو دور از جون خر کنه.حالت بهم نمیخوره از حرفات؟یه بار دیگه بخون!چندش اوره وقتی اسم اینا رو میارید

    • 0

      شما نشانه های ظهور را کامل بخوان خبرفوری جرات نمی کنه اونا رو منتشر کنه وگرنه چند تاشومحض یاد اوری خدمت شما عرض می کردم یکیش اینه: سازندگان واهل مساجد اخرالزمان بدترین مردم زمینند که فساد وتباهی در قلبشان ماوا میکند !


    • عاقل
      1

      ناشناس 20:39 که از این همه ظلم خوشحالی ،برو جوانهای بیشتری بکش تا زودتر جایزه ات را از امام زمان عزیز بگیری

  • آشیل
    2

    بی دین ها ایران را ویران نکردن ۴۳ سال حکومت مذهبی مردم را فقیر و دین زده کرده بی دین ها به زور عقاید خوشان را به کسی تحمیل نکردند اما شما این کار را کرده اید و هر کس بر خلاف شما عقیده ایی داشت شکنجه و زندانی کردید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مشکل نفهمیدن است

  • رابی
    5

    ایشان فرمودند که بازداشتی ها درخواست آب و غذا دارند اما هیچ کسی مهر نمی خواهد!
    اولا که بازداشت خودسرانه در تمام کشورهای دمکراتیک دنیا جرم محسوب می‌شود و این پلیس است که مرتکب جرم شده است نه معترضی که به جز کف خیابان دیگر جایی برای گرفتن حقش سراغ ندارد.
    بعدا گفتید که بازداشتی ها درخواست آب و غذا کرده اند.این مشخص می کند که شما معترضین بازداشت شده را از ابتدایی ترین حقوق خودشان که آب و غذا می‌باشد محروم کرده اید.
    ننگ بر شما باد.از یزید و لب تشنه حسین می گویید.خودتان آب را بر اسرای ایرانی قطع می کنید.به راستی شما خودتان یزیدی هستید.

    نظرات شما -
    • 60

      درسته ولی کسی که نماز نمی‌خواند یعنی از یاد خدا غافل است یعنی دنیا اینقدر شیرینه که وقت برای دو دقیقه نماز خواندن نداریم؟؟؟

    • 0

      جامعه ای که ربای ۳۰ درصدی در ان توسط بانکهای دولتی رسما خورده می شود ! ان جامعه دشمن خداست ! به تایید قران ! نماز در چنین جامعه ای نماز نیست حتی نماز نماز خوانها ! صورتی بی محتوی وبی ارزش که دین مجموعه ارزشهاست نه تطاهر در برخی امور ! اول ربا خوری وریا کاری را رردارید تا همه نمازخوان شوند.

    • مغز
      1

      مزدور میخواهی گشت نماز هم راه بیانداز جیره ات بیشتر بشه

  • ناشناس
    5

    ماجرای نود دو هزار میلیارد چه شد خوردید و بردید و به ریش مردم خندیدید !!مرگ بر انگلیس

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این سه نفری که منفی دادن از دزدان بیت المال هستند وگرنه هر ایرانی حلال خور از این موضوع ناراحته

  • علی
    6

    شماها در رابطه با بی مذهبی کردن مردم کاری کردید کارستان که لنین و استالین هم نمیتوانستند بکنند

    نظرات شما -
    • ایرونی
      1

      حدودا سی سال پیش یک معلم فرهیخته حرف قشنگی زد که رضا خان (که البته روحش شاد )هر چه در توان داشت وخواست مردم را از دین جدا کند موفق نشد ولی اینا با عملکرد وآشکار شدن نهانشان چنان ضربه ای به اسلام زدند که نه تنها از اسلام دور کردند بلکه به معنای عملی بیزار کردند.....حالا بعد سی سال ودیدن این همه فساد دزدی ظلم ....باید گفت آقای معلم ای کاش بودی ومیدیدی که رضا خان وطن پرست این روزا رو میدید ...تو مو میبینی وبزرگان ودلسوزان پیچش مو.......

  • ناشناس
    7

    دروغگويي شما ايران را نابود كرده است ،دين اسلام صاحب دارد واز ان پاسداري مي كند ،شما خارجي ها از ايران خارج شويد

  • ناشناس
    1

    دیکرتمامش کنید مردم دین خود را بهترازشماها می شناسند کمی ازگراانی زدبند اختالاس طلاق پاردی بازی وغیره....صحبت کن که دارین بااین کارها مردم رابدبخت میکنید اقا محترم مردم مشکل دار ندشما که این کاره نیستین پس با زبان خوش بروین دنبال کارخود تا چهارتاباسوادها بیان تو کار

  • ناشناس
    3

    بر آدم دروغگو لعنت خدا باد،بیش از ۹۰ درصد مردم ناراضی هستند،آیا همه می خواهند بروند تا کشور برای شما بماند؟؟؟البته شما خدا خدا می کنید که این اتفاق بیفتد تا راحت به حکومت فرعونی خودتان ادامه دهید به نام خدا به کام شما

  • 6

    جریان اقلیت لائیک!!!!!!؟؟؟؟شما اکثریت هستید؟؟؟؟پس چرا از همه پرسی وحشت دارید؟؟؟؟سنگ پای قزوین از حالت آب شد!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      58

      شما اکثریتید؟کی و کجا این اکثریت بودنتون ثابت شده؟تجمعاتتون هم که بیشتر از دویست نفر نمیشه؟

    • 1

      باید رفراندوم برگزار شود .

  • ناشناس
    4

    فکری به حال خودت کن مفتخور.

  • ناشناس
    2

    دینی که شما معرف ان هستید اسلام نیست. ایینی خشن، ریاکارانه، تبعیض الود و نابودکننده دنیا و اخرت مردم است!!

    نظرات شما -
    • 2

      اسلام ریشه ندارد .چون زندگی مسلمان با پستی و پلیدی است

  • ناشناس
    1

    بی مذهب تر از شما کسی نیست.شمایید که با اختلاس وگرانی ودزدی ورانت واز طرف دیگر با تورم وگرانی وبیکار که به مردم تحمیل میکنید بی دین ومذهبید شما از هر شمر ویزیدی بدترید

  • ناشناس
    2

    انسان اگر آب ننوشد و غذا نخورد و اکسیژن به او نرسد می میرد ولی اگر اعمال عبادی خود از جمله نماز و روزه را به جا نیاورد نمی میرد پس طبیعی است هیچکس در مواقع اضطراری به دنبال خواندن نماز و یا گرفتن روزه نیست! همچنین وقتی برخی مردم عادی برای فرار از زندانی که حاکمیت برای آنها ساخته است به دنبال مهاجرت یا پناهندگی هستند به طریق اولی آن شخصی که در تظاهرات حضور دارد و تحت خطر تعقیب قضایی به سر می برد بیشتر نیاز به حمایت خارجی و پناهندگی دارد.

  • امیرکبیر
    3

    چنان از بالا به مردم بینوا نگاه میکنید که انگارکه نه انگار مردم ولی نعمتند.نعمتند.ولی از نظر حاکمیت روحانی ولی نعمت واقعی خودشمائید...توهم خواهی گذشت.جماعتی که امروز به خیابانها میآیند مگرشمانمیگفتیدبه فرمانده سلام برسانیدوبگوئیددهه نودیهایش آماده جانفشانی هستند؟چرازودجامیزنید؟فعلاکه صاحب رسانه آید وهمه کاره تا چرخ روزگار چگونه به کام هرکداممان بچرخد...بچرخ تا بدانند تا من وتو کی هستیم...

  • نصیحت
    3

    پارتی بازی وسهمیه حذف بشه مردم راضی وهمه باهم برابر

  • احد
    3

    باز هم توهم زدی- گول اون چهار نفری که پای منبرت نشتن رو خوردی- همه مردم ناراضی اند

    نظرات شما -
    • رابی
      2

      گول اون مردم پای منبر نخورده.روی مزدورای لبنانی و فاطمیون افغانی و زینبیون پاکستانی و حشد وحشی عراق برای سرکوب مردم ایران حساب باز کرده.
      این حرامزاده را باید سر وردی مشهد آویزان کنند که بشود درس عبرتی برای تمام متجاوزان تازی مثل خودش

  • ناشناس
    3

    کاش دیگه حرف نزنی...

  • مصطفی
    1

    چرا کاری میکنید که مردم فرار کنن؟.

    نظرات شما -
    • سریاز علم الهدی ولی امام زمان
      1

      جناب علم الهدی شما به حق نایب امام زمانید،به عنوان سربازی کوچک خاک پایتان هستم و با مزدوران وطنی میجنگم اگر حکم جهاد دهید.من و دو همسرانم و دخترانم در خدمتیم
      الهم لولیک الفرج

    • امام زمان
      0

      سرباز دولت.کمتر شعر بباف

  • ناشناس
    1

    و پناهندگی برای چیست ؟!

  • مرتضی
    3

    همین حرفها و اراجیف رو گفتید که کار به اینجا رسید هنوز هم مردم را نمی بینید

  • ناشناس
    1

    تو مگه مذهبی؟ کمونیست بشکه رو چه به اعتقاد به مذهب‌. شماها فقط به پول اعتقاد دارین. واسه همینه چهار دهه س دستتون تو جیب مردمه

  • بنیامین
    2

    همین حرفها زدی جوانان را به خیابانها کشناندی وباعث مرگشان شدی مواظب حرفات باش که مثل بنزین رو آتیشه حرف نزنید خیلی به نفع نظامه

  • منصور
    2

    لعنت برشما مفتخوران دروغگو

  • رضا
    2

    سلام شما جناب دیگر آخر نادانی وبی ربط گویی هستی

  • Omid
    2

    این باز زر زد

  • بابک
    3

    دست خدا بالاترین است و خداوند حق بی گناهی فرزندان تحصیلکرده و بیکار مرا از یکایکتان بگیرد که یقین دارم خواهد گرفت همانطور که کاخ قارون را شبانه ویران ساخت و اثاری از ان بر جای نماند.

  • ناشناس
    2

    بچه من نه به ماهوار نگاه میکند نه موبایل دارد که بادشمن ارتباط داشته باشد ولی کاملا از دین و آخوند متنفر شده و گناه ان هم گردن این آهوندها که دین و دنیای ملت ایران را تباه کردن

  • هدایت
    2

    چقدر خوش خیالید ،مردم ایران می خواهند شما را از کشور بیرون کنند.به این رویا فکر می کنید که مخالفان را بیرون از کشور بفرستید و خودتان در حیات خلوت خودتان باشید.کسی ازمردم ایران به قرآن پشت پا نزده ،پشت پا را کسانی مانند شما که شبیه خوارج عمل می کنید زده اند.بی سوادی شما ها باعث شده درک درستی از قرآن ندارید و قرآن را آن طور که قوم یهود دوست داشتند تفسیر می کنید.در قرآن مومن شدن بر ظاهر مسلمان اولویت دارد ولی شما ها فقط ظاهر را می خواهید تا راحت فساد و اختلاس را انجام دهید.

  • ناشناس
    2

    شما طی این 43سال جز دروغ چه خدمتی به کشور کردید امثال شما ها نخبگان را از کشور دور کردند و دامادتان روغن 70هزارتومانی کرد 400هزارتومان

  • قربانی
    2

    ما دنبال فرار هستیم تو دنبال دلار

  • شالی
    1

    بجز دروغ و فرار ملت از ایران چیزی نداشتید می خواهید همه ثروت سرزمین ایران را بجیب بزنید

  • ناشناس
    1

    ظاهراً تو برای فصل کردن آمدی ،نه برای وصل کردن،به قول مولانا از دیو ددملولم وانسانم آرزوست!!!!!

  • ناشناس
    1

    خوب الحمدلله که مردم را پس از اغتشاشگر لامذهب هم خواندید،حضرت آقا مذهب آن نیست که فقط امثال شما به مردم دیکته میکنند،چطور خود را شیعه میدانید که از سیره ائمه معصومین تبعیت نمیکنید،چرا بجز توهین و تهدید ادبیات دیگری را نمی شناسید،

  • عباس
    2

    منم میخوام برم افغانستان ...ویزا میدی

  • شکرعلی
    1

    جنایتی که شماها در حق شیعه و ایران کردید هیچ بی دینی نمی تواند بکند.

  • ناشناس
    0

    نیروهای گارد که تو خیابون به ناموس مردم تعرض جنسی کردن دنبال چه هستن؟ اونها دین دارن؟ایمان دارن!؟ خدا و پیغمبر و قران میشناسن؟ یاد خوارج افتادم که زن حامله را به جرم علی دوستی کشتن و جنینش رو برنیزه کردن.

    نظرات شما -
    • 2

      خب مگر نمیگن زن زندگی آزادی.....
      بنده خدا این مأمور هم می‌خواسته زودتر این زن رو به خواسته دلش برسونه جرم کرده ؟؟؟
      واقعا که
      دعواشون کنن ناراحت میشید به آرزوشون می رسونن ناراحت میشین
      پس بنده خداها چه کنن ؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    کسی با اسلام و قران و نبی اکرم ص و انقلاب و ولایت کاری نمی تواند داشته باشد مشکل شخص شما هستید در جامعه اگر شخص عادی و معمولی خطایی انجام دهد کسی اهمیتی نمی‌دهد ولی کسانی که خود خود را عالم و همه کاره ملت و مسلمین میداند باید جلوی زبانش را بگیرد و حرفی که باعث ایجاد تشنج شود را نگوید ،،

  • ناشناس
    1

    جناب امام جمعه، بقول شمالیبرال ها،غربگرا ها لامذهب ها،بی حجاب ها،اغتشاش گران، اراذل و اوباش، ستون پنجم،،جاسوسان،ضدانقلاب ها ، و دهها عنوان دیگری که به مردم میدهید ایرانی هستند ،میخواهید با اینهمه نیروی بقول شما هنجار شکن و ضد ارزشی چه کنید،آیا فکر کرده اید بر چه کسانی حکومت میکنید.

  • مهران
    0

    ضربه ای که جمهوری اسلامی و آخوند به دین و اعتقادات مردم زد، مارکس و لنین نتونستن بزنن

  • ناشناس
    1

    تشکر دکتر سید آیت الله العظمی
    خلایق هرچه لایق

  • ناشناس
    0

    تبعیض ها را از بین ببرید . همه ثروت و نعمت را در جیب ۱۵ درصد افراد حکومتی میریزید. همه مردم باید از نعمت و ثروت استفاده یکسان ببرند . شغل سهمیه ای ، کنکور سهمیه ای ، مسکن سهمیه ای ، خودرو سهمیه ای و تمام این فساد ها را تمام کنید

  • عادل
    0

    اگر تو یه نفر با چماق توانستی در دنیا دین دار کنی من جایزه بهت میدم همانطور که ۴۳ سال انهایی هم که دین داشتن با رفتار شما بی دین شدن خدا لعنت کنه شما را که باعث بی دین شدن ایران شدید مخصوصا تو از خدا بیخبر

  • ناشناس
    0

    با این مغز پوکت آنچنان مردم را از دین زده کرده ای که یزد هم نکرد
    خداوند هرچه زودتر به شما هدایت ببخشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یزد ؟؟؟
      آنها که بی حاشیه ترین و مظلوم ترین مردم ایران هستند

  • ناشناس
    0

    و ايضا جريان مذهبي هم كه بعنوان مبارزه با اغتشاشات در خيابان هستند دنبال مزاحمت و تعرض به زنان و دخترانند!

  • ناشناس
    0

    آین دست و گردن سفید و تپل واقعا از راه عبادت حاصل میشه

  • ناشناس
    0

    🤣🤣🤣

  • 1254
    0

    در شرایط نا برابر انتشار نظریات خلاف واقع کار چندان دشواری نیست اما نتیجه بسیار دشواری در پی دارد . سعی کنید سر در گریبان خود بنمایید و بیشتر تفکر و جویای حقیقت باشید . پیروی از شمشیر دین و عقیده حد و مرز دارد اما قدرت تفکر و عقل و بینش مردم بیش از انچه که شما فکر می کنید .

  • دح
    40

    درود بر علم الهدی

    نظرات شما -
    • شرمنده ملت
      2

      مرگ بر مغز نخودی متحجر

  • ناشناس
    1

    کاش کمی انصاف میداشتید وبررسی می کردید چرا دنبال پناهندگی هستن؟عملکرد تون رو هم عادلانه وکارشناسانه قضاوت کنید.

  • ناشناس
    4

    آخرش با این حرفهات کشور را چند قطبی خواهید کرد و سرنوشت شهرهایی را پیدا خواهد کردکه به سرزمینهای سوخته معروف میشوند .اگر نیروهای انتظامی که بحق مشغول برقراری امنیت کشور هستند بادست خالی آمدند بمیدان واغتشاشگران را دستگیر و یا متفرقشان میکردند تصور کنید با اسلحه گرم بمیدانهای اغتشاش وارد میشدند احتمال این میرفت که اغتشاشگران که ضدانقلاب ها وتجزیه طلبها درمیانشان رخنه کرده بودند نیروهای انتظامی را خلع سلاح کرده وبا سلاح خودشان مردم را به رگبار می بستند وانگشت اتهام را متوجه این نیروها میکردند سپس به هیجانات واحساسات که بصورت فطری درهرموجودی هست برعلیه افراد بکار گرفته و رسانه وفضای مجازی معاندین را دراین جهت تقویت میکردند وبا افزایش دامنه این زدوخوردهای مثالی به امنیت کشور لطمه وارد میکردند من عقیده دارم موضوعات را با رعایت بعضی مقولات که به تقویت امنیت ملی کمک میکند تریبون بدست بگیرید واگر مفهوم آنها درسطح کلان غیرقابل درک هست تریبون بدست نگیرند .

    نظرات شما -
    • 0

      کشور رو همین اخوندها چندقطبی کردندتفرقه انداختن و حکومت کردن. یه نگاه به مردم سیستان و خوزستان و کردستان بندازی میفهمی..البته اگر برای نفهم بودنت پول میگیری حرف زدن فایده نداره

  • خون جیگر
    2

    لعنت و نفرین خدا بر کسانی که زندگی ما را به این روز انداختند مخصوصا آخوندهای دو زاری

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      آمریکا که تحریمت کرد چی؟! اونو نمیخوای نفرین کنی؟؟؟

    • به ناشناس
      0

      آمریکا به واسطه ی آخوندهای دوزاری ایران را تحریم می کند و چون آخوندها تحریم ها را برای خود دور می زنند و کاسب تحریم هستند فقط مردم ایران آسیب می بینند.در ضمن بایدن هم خودش آیت الله بایدن شده است.نگران آخوندها نباشید.یک روز مقامات ایران با افتخار درباره ی التماس غربی ها و آمریکا برای رفتن به میز مذاکرات برجام می گویند (در شروع اعتراضات) حالا می گویند آمریکا و غرب عامل این اعتراضات هستند در صورتی که بایدن تا ۱۴ روز از اعتراضات نگذشته بود مات و مبهوت از شجاعت ایرانیان بود و عکس العملی نداشت.حتی با حمایت ظاهری ایلان ماسک از مردم ایران برای برقراری اینترنت ،می خواستند به حکومت کمک کنند تا مردم در انتظار اینترنت ایلان ماسک باشند و اعتراضات بخوابد.متاسفانه سیاست آمیخته با دروغ و تزویر است و نمی توان به شما هم خرده گرفت.

    • ناشناس
      0

      امریکا ،چرا کره استرالیا کانادا اروپا و ژاپن را تحریم نمی کند؟؟؟رژِیم های ددمنش و سرکوبگر بایستی تحریم بشن، تا حداقلی از حقوق انسانها را مراعات نمایند.هم وطن عزیز لطفا از خواب بیدار شو و حرف های مقامات حکومتی را دربست نپذیر. هیچ کس دوست نداره که کشورش تحریم بشه و ملتش زجر بکشه، ولی ایا تو راه حل بهتری سراغ داری و...

  • حسن
    1

    توپولی من تو فقط حرف بزن

  • Archer
    0

    آقای علم الهدی شما باید در کنار بقیه دوستانتان برای اختلاف و دو قطبی سازی در جامعه پاسخگو باشید.





  • ناشناس
    1

    الهام بخش طالبان...!!!

  • ناشناس
    0

    میخواهند از دست شما اسلام گرای های دروغین فرار کنند

  • ناشناس
    0

    مرد شما که اتقاد به دین دارید بعضی از حرفهات برضد اسلام است وباعث بد بینی به دین شما نازل هستید دیگه خجالت بکش واین حرفهای بی ارزش به مردم ایران وصل ندهید مفت خور

  • مهرداد سربندی
    0

    خب شما بنام اسلام پناهشان بدهید. مگر اسلام دین پابرهنه ها و بی پناهان نیست؟ حتما باید شما دست رد به سینه آنها بزنید و غرب پناهشان بدهد و بعد شما هم بگویید اینها دفع حداقلی غیر خودی بود؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مهرداد سربندی حالت خوبه؟ یه مدت نبودی نگرانت شدم، گفتم شاید گرفتنت

  • ناسناس
    0

    فقط برگزاری رفراندوم عالیه چون اکثریت طرفدارحکومت سکولارند

  • عجبا
    0

    بچه مدرسه ایها هم دنبال پناهندگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آدم انتقاد پذیر میشه انسان جایز الخطاست خدا نیست که بدون خطا باشه لطفا گناه خودمون رو گر دن بگیریم این جور جریان ها پیش نیاید منتها کو گوش شنواااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    هروقت یادم می آید که حضرت امام حسن مجتبی ع سفره اطعام برای فقران پهن می کرد و روزی فقیری علتوه بر خوردن غذا مقداری خواست در پارچه بگذارد ،امام کریم فرمودند چرا این کار را می کنی؟
    فقبر گفت در باغ ندینه توی گرمای ۵۰ درجه پیرمردی کار می کند و نتوانست بیاید، امام حسن ع فرمودند آن بزرگوار علی ع پدر من است،
    تو نگران او نراش
    امروزه این شکم گنده ها و مال حرانخواران را با نام مختلف می بینم
    دلم به حال مولایمان علی می سوزد
    از لباس و دین علی ع بهره ی زشت می برند و شکم گنده می کنند به مروم توهین می کنند و خود را خدای مردم می پندارند از همه چیز و همه کس متنفر می شوم

  • محسن
    0

    توي اين دنيا انقدر كه آدمهاي معتقد و ديندار ظلم كردن , آدمهاي بي دين نكردن. دين قرار بود خط قرمز و قانوني باشه فردي و موجب وحدت, يعني در قلب آدمها جا داشته باشه, نه اينكه زمين خدا رو مرز بندي كنه و بين آدمها تفرقه بيندازه. فرقي هم نداره همه اديان همينطور هستش.چند تا كشور شيعه داره و هر كدوم هم مدعي ناب ترين و بهترين و درست ترين هستن. و هيچ وحدتي بطور كامل بينشون نيست. فقط در نكاتي مشترك هستن.

  • ناشناس
    0

    همه از شر شما باید به خدا پناه ببرن !

  • ناشناس
    0

    آقای علم الهدی کاری شما با دین و اعتقادات مردم ایران کردید مغول ها هم انجام ندادند وظیفه شما و امثالهم از این انقلاب این بود که مردم در هیچ برهه ای از زمان دیگه دنبال مذهب و اعتقادات و خرفه گویی نروند.

  • ناشناس
    0

    با‌دید‌قرون‌وسطاعی‌همه‌چیزو‌می‌بینه‌....زمان‌عوض‌شده‌ومیشود‌‌سلطان.

  • ناشناس
    0

    چه کنندتومملکت خودشون که پناهگاهی ندارند .

  • محمد گلکار خوزانی
    0

    حاجی تا دیروز میگفتی اسراییلی و امریکایی هستند که اومدن ایران.نکنه میخان ملیت ایرانی بگیرن

  • ناشناس
    1

    باید حدیث امیر المومنین علی ع رو سرلوحه کارمون قرار بدیم[[[ با پاداش دادن به نیکو کار بد کار را از بدی بازدار ]]]
    اگر ما در محیط کار محیط پیرامونمون این کار رو انجام بدیم قطعا چه فساد اجتماعی چه فساد اقتصادی و..... قطعا از بین خواهد رفت
    طبق فرمایش رهبر برای حل مشکلات
    باید کار فرهنگی قوی انجام بشه

  • مریم
    0

    به نظر من بزرگترین ضربه رو به دین و اسلام، مسئولان مملکت زدن که اینجوری جوانان ما از اسلام و قرآن آزرده شدن، نه بی حجاب و بدحجاب! خداوند جلوی چشمانتان پرده افکنده که حقیقت ها رو نمیبینید و قادر به درکش نیستید
    توبه کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها