سخنگوی کمیسیون امور داخلی مطرح کرد

طرح ساماندهی تجمعات به کجا رسید؟

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: جلسات کمیسیون برای بررسی طرح مجلس برای ساماندهی تجمعات با حضور مسئولان مربوطه در حال برگزاری است و از نظرات کارشناسی دولت برای تصویب قانون در این حوزه استفاده می شود.

طرح ساماندهی تجمعات به کجا رسید؟

ولی الله بیاتی درباره آخرین تلاش های مجلس برای ساماندهی تجمعات، بیان کرد: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در حال انجام کاری جامع و کامل به منظور ساماندهی تجمعات است. جلسات کمیسیون با حضور کارشناسان وزارت کشور، مرکز پژوهش های مجلس و سایر دستگاه های ذی ربط مانند نیروی انتظامی برگزار شده و در این جلسات طرح کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گرد.

وی در ادامه اظهار کرد: آنچه که هدف مجلس بوده، ساماندهی تجمعات است. تجمعات باید در چارچوب قانون باشد. نباید تجمعات را با آشوب در کنار یکدیگر دید. تجمعات باید برگزار شده و نظرات مردم از سوی مسئولان شنیده شود. زمانی که این قانون در مجلس مصوب شود یک پشتوانه خواهد بود برای برگزاری تجمعات و ابراز نظرات همه افرادی که نسبت به مسائل اجتماعی و مسائل اقتصادی اعتراض دارند. همه افراد در چارچوب این قانون می توانند اعتراضات خود را به گوش مسئولان برسانند.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هنوز لایحه دولت در این خصوص به دست مجلس نرسیده است و کمیسیون امور داخلی کشور در حال کار کردن بر روی طرح مجلس برای ساماندهی تجمعات است اما نظر دولت را نیز اخذ می کنیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها