عملیات ویژه علیه قالیباف؛ پروژه بگیران از کجا شارژ می شوند؟

خط تخریب علیه رییس مجلس شکل تازه ای به خود گرفته است.

عملیات ویژه علیه قالیباف؛ پروژه بگیران از کجا شارژ می شوند؟

در این دور تازه از حملات رسانه ای اگر چه موضوع تازه ای مستمسک قرار نگرفته و مطالب کذب قبلی که گویندگان برای بیانش حتی با محکومیت هم مواجه شدند، برای عملیات رسانه ای انتخاب شده اما نکته قابل توجه این است که محصولات تولید شده به صورت مشترک‌ و البته به فاصله چند ثانیه در برخی کانال های تلگرامی که ترکیبی از اصلاح طلبان، اعتدال گرایان و طیفی از سوپرانقلابی ها هستند منتشر می شود.

یک پیگیری ساده البته کاملا محل تولید و سفارش این مطالب و خاصه افراد واسط رسانه ای را معلوم ساخته و مشخص کرده است.سوال نخست این است که آیا این افراد آزاد هستند که به راحتی کمپین تخریب علیه شخصیت های سیاسی را به صورت سفارشی ترتیب دهند و در آرامش خیال به ناامنی روانی جامعه دامن بزنند؟ 

سوال دوم این است که آیا اتاق فکر خط تخریبی که مشخص شده چه کسانی هستند، این را می داند که پروژه بگیران برایشان فرقی نمی کند که فرد مورد حمله چه کسی است و چه گرایشی دارد و صرفا نقد شدن چک سفارش برایشان اهمیت دارد؟ معنای این سوال برای اهلش معلوم است. اما توصیه ای به برادران حاضر در اتاق فکر تخریب. راه بهارستان که هیچ راه پاستور هم از این مسیر نمی گذرد. ائتلاف با ناجور و ناهمجنس چیزی عایدتان نمی کند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها