رسانه آمریکایی: عربستان به دنبال معافیت از تحریم های آمریکا علیه ایران نخواهد بود

رسانه ریسپانسیبل استِیت کرفت نوشت: بی‌اعتمادی متقابل ایران و عربستان عمیق است.

رسانه آمریکایی: عربستان به دنبال معافیت از تحریم های آمریکا علیه ایران نخواهد بود

رسانه امریکایی در رابطه با روابط جدید ایران و عربستان نوشت: منافع اقتصادی پیش‌بینی‌شده از نزدیکی عربستان و ایران ممکن است به کندی تحقق یابد.

عربستان به دنبال معافیت از تحریم‌های آمریکا علیه ایران نخواهد بود، مگر اینکه نوعی توافق هسته‌ای بین واشنگتن و تهران وجود داشته باشد

رسانه ریسپانسیبل استِیت کرفت نوشت: عربستان اصرار دارد که در درازمدت، ایران باید راهبرد دفاعی-منطقه‌ای خود - یعنی اتکا به گروه های نیابتی و متحدان غیردولتی را که عربستان و سایر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به‌عنوان یک تهدید می‌بینند، بررسی کند، بدون اینکه مشخص کند چه امتیازهایی در ازای این مسأله به تهران خواهد داد.

عربستان به صراحت اعلام کرده که به دنبال معافیت از تحریم‌های آمریکا علیه ایران نخواهد بود، مگر اینکه نوعی توافق هسته‌ای بین واشنگتن و تهران وجود داشته باشد؛ اتفاقی بعید با توجه به ورود آمریکا به فصل جدید انتخاباتی که در آن نه جمهوری خواهان و نه دموکراتها نمی خواهند درگیر هزینه تعامل با ایران در داخل شوند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ایران باید در بین کشورهای جهان اعتماد خودش را ثابت کند ودست از ستیزه جویی و گروگان گیری دست بردارد تا کم کم دولتها به سوی ایران جلب شوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها