خطر نفوذ «انقلابی نماها» در ساختارهای اجرایی و تبلیغی به روایت ناصر ایمانی

فعال سیاسی اصولگرا با هشدار نسبت به نفوذ مدعیان انقلابی بودن در ساختارهای نظام می گوید: انتخابات آینده مجلس زمینه محک خوبی برای اصول گرایان است تا ببینند با این جریان چه می خواهند بکنند.

خطر نفوذ «انقلابی نماها» در ساختارهای اجرایی و تبلیغی به روایت ناصر ایمانی

 مدعیان «انقلابی تر بودن» یا به تعبیر برخی «انقلابی نماها» برخواسته از چه جریانی هستند و چه نفوذ و قدرتی در نظام دارند؟ آیا سکوت مقابل این جریان روش مقابله ای درستی است یا باید خطر این طیف تکرار و اعلام شود.

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا صریحا نفوذ طیفی که خود را انقلابی تر می دانند در ساختار اجرایی و دستگاه های تبلیغاتی را تایید می کند و می گوید؛«اتنخابات آینده مجلس زمینه محک خوبی برای اصول گرایان است تا ببینند بااین جریان چه می خواهند بکنند؟آیا می خواهند در مقابل تمامیت خواهی اینها یا خودبینی و تکبر این جریان بایستند و یا می خواهند به نوعی با اینها مماشات کنند.»

او تاکید می کند مشارکت در انتخابات و خواسته های افکارعمومی برای انقلابی ترها اهمیت ندارد و این جریان از درون بدنه اصولگرایان ظهور و بروز کرده است برهمین اساس هم می گوید؛« اصولگرایان باید بیایند شمشیر در کلام به دست بگیرند و با این جریان مقابله کند.»

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها