نیوزویک:

تاکر کارلسون، نشانه های شومی از "راندن" آمریکا به سوی جنگ با ایران را برجسته کرد

تاکر کارلسون، مجری پیشین فاکس نیوز، که یک چهره معروف تلویزیونی در آمریکاست، مقامات حزب جمهوری خواه را مورد حمله قرار داد که با توجه به افزایش تنش ها در خاورمیانه، خواهان کشاندن آمریکا به جنگ با ایران هستند.

تاکر کارلسون، نشانه های شومی از "راندن" آمریکا به سوی جنگ با ایران را برجسته کرد

کارلسون که در یک برنامه تازه در شبکه ایکس، توئیتر سابق، صحبت می کرد، گفت که نشانه های شومی وجود دارد که جمهوریخواهان با دولت آمریکا که بعنوان یک عملیات تلافی جویانه، کشور را به سمت جنگ با ایران "می راند"، مخالفتی ندارند.

کارلسون گفت: "به نظر می رسد که در مسیر جنگ با ایران قرار داریم. مسلم است که دولت بایدن به دنبال چنین تصمیمی است."

وی افزود: "آنچه در این زمینه تازه و جالب است اینکه، نه تنها کمتر جمهوریخواهی با این رویکرد مخالفت می کند بلکه رهبران حزب مشوق آن هم هستند."

کارلسون به اظهارات اخیر لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه اشاره کرد و گفت: "گراهام بی پرده حرف می زند. شخصیت های دیگر جمهوریخواه به این صراحت مقصودشان را بیان نمی کنند اما کمتر جمهوریخواهی با او مخالف می کند، البته نه در خلوت."

کارلسون افزود: "معنی جنگ با ایران چه خواهد بود؟ خب، دشوار بتوان فهمید چرا که تقریبا هیچ کدام از آنانی که در این باره بصورت عمومی صحبت می کنند، علاقه عمیقی به منافع آمریکا ندارند."

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خیلی هم عالی
    در ایران عده زیادی هستند که آرزوی شهادت دارند. اینطوری میتونن به آرزوشون برسن. حتی اگه خودشون به استقبال شهادت نرن، شهادت به استقبالشون میره
    چی از این بهتر؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها