خبرهای ضد و نقیض از مذاکره آتش بس در فلسطین اشغالی

​الجزیره به نقل از منابع خود نوشت: «مذاکرات برای توافق آتش‌بس و تکمیل توافق تبادل اسرا بین حماس و اسرائیل با میانجیگری قطر به‌سرعت در جریان است».

خبرهای ضد و نقیض از مذاکره آتش بس در فلسطین اشغالی

الجزیره از مذاکره آتش بس در فلسطین اشغالی خبر داد

شبکه «الجزیره»، بعدازظهر امروز (جمعه)، خبر داد مذاکراتی برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه در جریان است.

الجزیره به نقل از منابع خود نوشت: «مذاکرات برای توافق آتش‌بس و تکمیل توافق تبادل اسرا بین حماس و اسرائیل با میانجیگری قطر به‌سرعت در جریان است».

این شبکه قطری به جزئیات بیشتری در این باره اشاره‌ای نکرد. این گزارش در حالی منتشر شده است که مقاومت اسلامی فلسطین، تل‌آویو یا قطر هیچ بیانیه‌ای -تا لحظه انتشار این گزارش- در این خصوص صادر نکرده‌اند و این خبر را رد یا تایید نکرده‌اند.

مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تاکنون ده‌ها موضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند.

«کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، عصر امروز، در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار داد که به دنبال آن، دست‌کم ۳ شهرک‌نشین مجروح شدند.مقاومت اسلامی لبنان نیز عصر امروز در بیانیه‌ای از حمله موفق به پایگاه نظامی «الصدح» خبر داد و اعلام کرد موشک‌های هدایت‌شونده دقیقا با اهداف موردنظر در این پایگاه برخورد داشته‌اند.

گزارش‌های رسانه‌ای از نزدیک شدن به توافق بر سر آتش‌بس در غزه

 

شبکه العربیه نوشت که رژیم صهیونیستی به حماس پیشنهاد داده تا در ازای آزادی تمامی اسرا و تحویل اجساد صیهونیست‌های کشته شده، به آتش‌بس رضایت بدهد اما حماس با درخواست این رژیم موافقت نکرده است.

حماس نیز پس از رد پیشنهاد رژیم صهیونیستی از این رژیم خواسته تا تمامی زندانیان فلسطینی را آزاد کند. حماس همچنین خواستار آتش‌بسی بلندمدت شده که رژیم صهیونیستی تاکنون پاسخی به این درخواست نداده است.

منابع خبری به العربیه اعلام کردند که مذاکرات میان حماس و رژیم صهیونیستی با میانجیگری قطر و مصر درجریان است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • موشک سوتی
    0

    بمب میزنند کل مجتمع ساختمانی خراب میشه شما صد تا موشک میزنید سه نفر زخمی ؟!؟!؟!

  • ناشناس
    5

    انشاالله که درست باشه ، بچه ها چه گناهی کرده اند ؟ ، تا الان گردن کیه ؟

  • ناشناس
    2

    ملت اماده باز سازی غزه باشید .

  • ناشناس
    0

    موشکهاشون اندازه کاتیوشاست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دیوانه‌اند. آنها هم اگر عقل سالمی داشتند عاقبتشان این نمیشد

  • ناشناس
    2

    اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود این خواست همه مردم دنیا وهمه فلسطینیان است نباید به جرثومه فساد امان داد فلسطینیان در طول هفتادواندی سال تحت فشارهای شدید با این ملعون ها زندگی کردن الان موقعیت طوری شده که جون به لبشان رسیده شهادت را به زنده ماندن ترجیح میدهندهمه مردم باید در غم آنها شریک باشند باید مبارزه را تا آخر ادامه دهند وشر اسرائیل کنده شود .خدایا یاریشان فرما

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دوست عزیز حتی اگر شعار هم میخواهی بدهی باید منصف باشی! کی محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار خواست همه مردم دنیا بوده. بجز ما و کشورهای تک و توک عربی کدام کشور چنین خواستی داشته بفرما روشن بشیم. برای مردم دنیا اصلا نه اسرائیل مهمه نه فلسطین. هیجانی شعار ندهید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها