عبدالرضا داوری: احمدی نژاد دچار توهم فروپاشی نظام است/ بقایی این تفکر را به او القا کرده است

عبدالرضا داوری می‌گوید: محمود احمدی‌نژاد سال‌هاست که دچار توهم فروپاشی جمهوری اسلامی است و تصور می‌کند که در صورت فروپاشی می‌تواند آلترناتیو جمهوری اسلامی باشد.

عبدالرضا داوری: احمدی نژاد دچار توهم فروپاشی نظام است/ بقایی این تفکر را به او القا کرده است

عبدالرضا داوری درباره سکوت محمود احمدی نژاد در خصوص جنگ غزه می‌گوید: تقریباً از زمستان سال ۹۶ که رهبر انقلاب عتاب صریح نسبت به احمدی‌نژاد داشتند، در همان جا متوجه شد که با ساختار و رژیم کنونی امکان بازگشت به کانون‌های قدرت را ندارد. در همین راستا احمدی‌نژاد تصمیم گرفت با اِلِمان‌ها، گفتار‌ها و رویکرد‌ها مرزبندی خود را حفظ کند.

برای مثال در قضیه غزه همه جناح‌های درون جمهوری اسلامی اعم از اصلاح‌طلب، اصول‌گرا و انقلابی موضع‌گیری مشترک داشتند برای مثال حتی خاتمی هم جنگ علیه مردم غزه را محکوم کرد.

وی تصریح کرد:، اما احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه بر این باور است نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.

در حقیقت احمدی‌نژاد سال‌هاست که دچار توهم فروپاشی جمهوری اسلامی است و تصور می‌کند که در صورت فروپاشی می‌تواند آلترناتیو جمهوری اسلامی باشد، مانند اتفاقی که در شوروی سابق اتفاق افتاد. البته این توهمی است که بقایی به احمدی‌نژاد القاء کرده و بر همین اساس به دنبال مواضع متفاوت است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • بابک
    2

    محبوبیت احمدی نژاد ، الان از خیلی از بزرگواران ،و رجال سیاسی ،در بین مردم بیشتر است...علت این امر ، برمی گردد به جناح بندی و ژست های سیاسی احمدی نژاد..‌‌
    به نظر بنده باهوش ترین و اجرایی تریت رئیس جمهور بعد از انقلاب ایران ، آقای احمدی نژاد بود..‌
    در ارتباط با بعضی از پروژه های ملی و کلان ، مثل مسکن مهر یا مسکن ملی کنونی ، ماهیت ساخت مسکن با قیمت ارزان درست بود....
    ساخت مسکن ملی یا مسکن مهر علاوه بر ایجاد اشتغال‌، بخش عمده ای از تورم را هم کم می کند....امید به آینده و نرخ ازدواج را هم افزایش می دهد..
    جانبه داری بی قید و شرط و پیروی محض از بعضی از افراد نیز ، یکی از نقطه ضعف های احمدی نژاد بود
    برقراری روابط خارجی با یکسری از کشورهای خاص در دنیا نیز موجب ضعف دیپلماتیک دولت احمدی نزاد و هدر رفت سرمایه ها و فرصت های زیادی برای ایران شد...

  • فردین
    1

    توهم نیست واقعیته

  • ناشناس
    3

    اگر خدمات و کارهای اجرایی و عمرانی این بنده خدا نبود دد ده سال اخیر مملکت واقعا فلج می شد . با انصاف باشید .

  • ناشناس
    0

    درود بر احمدی نژاد که توانست ۱۵ سال زیر همه فشارها وحمله های چپ و راست دوام بیاورد و برسر اصول خود باقی بماند

  • ناشناس
    1

    با اینکه هیچ سنخیتی با افکار احمدی نژاد ندارم و معتقدم بخش زیادی از مشکلاتی که مردم امروز دارند باهاش دست و پنجه نرم می‌کنند به خاطر سیاست‌های اشتباه احمدی نژاد و تیمش بوده ولی با بی طرفی کامل میگم احمدی نژاد رو فراموشکاری مردم حساب ویژه باز کرده! و اینکه داوری میگه توهم اتفاقاً داره اشتباه می‌کنه، عین واقعیته! مخصوصاً اینکه حاکمیت تا اونجایی که در توانش بود بر ضد اصلاح طلب‌ها اطلاعات دروغ پخش کرد و به میزان زیاد هم موفق بود و اونارو از چشم مردم انداخت ولی نتونست همون کار را با احمدی نژاد بکنه چون تُفِ سربالا بود!

  • علیرضا
    1

    درود بر احمدی نژاد.

  • ناشناس
    1

    احمدی نژاد حامی محرومان بود دقیقا بر عکس روحانی و رئیسی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها