زیدآبادی:

دولت به جای افزایش مالیات مردم تحت فشار، باید تحریم ها را رفع کند

زیدآبادی نوشت: دولت به جای افزایش مالیات مردم تحتِ فشار، باید علاوه بر رفع تحریم‌ها و فراهم کردن زمینۀ سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، نظام اقتصادی مبتنی بر رانت‌خواری را اصلاح و بخصوص بودجۀ این همه نهاد‌های زاید و مزاحم را قطع کند.

دولت به جای افزایش مالیات مردم تحت فشار، باید تحریم ها را رفع کند

احمد زیدآبادی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت در کانال تلگرامی‌اش نوشت: مالیات‌گیری در شرایط رونق همه‌جانبۀ اقتصادی، رویۀ بسیاری از دولت‌ها در سطح جهان است، اما افزایش مالیات در شرایط تورم ۴۰ درصدی و رکود عمیق در بسیاری از حوزه‌های اقتصادی کشور، بنگاه‌های بخش خصوصی بویژه کار و کسب‌های خُرد و جزیی را به ورشکستگی و نابودی می‌کشاند و بسیاری از خانواده‌ها را به روز سیاه می‌نشاند و آن‌ها را به شدت خشمگین و عاصی می‌کند.

وی اظهار داشت: دولت به جای افزایش مالیات مردم تحتِ فشار، باید علاوه بر رفع تحریم‌ها و فراهم کردن زمینۀ سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، نظام اقتصادی مبتنی بر رانت‌خواری را اصلاح و بخصوص بودجۀ این همه نهاد‌های زاید و مزاحمی که تحت عناوین پرطمطراق فرهنگی و آموزشی، بخش قابل‌توجهی از بودجۀ عمومی کشور را می‌بلعند، قطع کند.

زیدآبادی در ادامه گفت: ارتزاق این حجم از نهاد‌های عاطل و باطل و بی‌ثمر و حتی مزاحم و آزارگر، از جیب مردم کشور، "حرام" و "حرام‌خواری" آشکار است، چون یک نظرسنجی ساده نشان خواهد داد که اکثریت قاطع مردم از اختصاص منابع عمومی به این نهاد‌ها کاملاً ناراضی‌اند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حاعری
    0

    سلام چرا دولت از قشر ضعیف وکم در آمد مالیات زیاد می گیرد ولی از پولداران ودکترها قانون گریز ومخصوصا افغان ها میلیون ها نفر سر سفره مردم می خورند هیچ کونه مالیات نمی گیرند تبعیض تاکی ادامه دارد؟

  • ناشناس
    0

    این دولت زورش به مردم میرسه برای چی تحریم ها را برطرف کند به دلیل اینکه تمام کاسبان تحریم دوربر این دولت هستند و دولت باید به انها منفعت برساند

  • ناشناس
    0

    دولت تنها متخصص حجاب و عفاف امر به معروف ماستی و گشت ارشاد مسئولین است کاری خارج از مرز از این دولت و مجلس ساخته نیست ..... عقده هاشون سر مردم خالی میکنند

  • ساروی
    0

    فعلا که مردم بخاطر گرانی و...تحریم معیشتی داخلی شدیم مالیات هم روش

  • ناشناس
    0

    کشور نفت و گاز نباید مالیات بدهد !

  • علیرضاامینی
    0

    انگار چیزی از چایی به شمانرسیده همینطور ادامه بدی توهم بی نسیب نمیشی از حق ناس بیت المال دولت تازه فهمیده که همین تحریمها بزرگترین سود وسرمایه رو بهشون میرسونه دلار ۱۰هزارتومنی رو دولت ۵۰هزار تومنش کرده کجاهمچین سودی میتونه گیرش بیاد تازه ازمردمم میگیره ومیگه تقصیر تحریمهاست وحسابهای احمدرحیمی درآبادی و بابک وجزایری ها رو پر میکنه بعدم خوب که براش جمع کردند دستگیرشون میکنه و یکجا میبره که کسی هم نفهمه مردم دیگه همشون خبره شدند برو خودتو سیاه کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها