حسن نوروزی:

نامه قالیباف به رئیسی درخصوص بار مالی لایحه حجاب و عفاف

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: آقای قالیباف نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتند که اگر دولت بار مالی لایحه عفاف و حجاب را بپذیرد خب دیگر نیاز به درصد‌بندی ندارد و اگر نه، ما باید به شورای نگهبان بگوییم.

نامه قالیباف به رئیسی درخصوص بار مالی لایحه حجاب و عفاف

حسن نوروزی درخصوص آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف و ایرادات و ابهامات وارد شده به آن، گفت: یک سری ایرادهای مطرح شده از سوی شورای نگهبان ایرادهای هفتادوپنجی بود و شورای نگهبان برای آن مواردی که نیاز به بودجه دارد به ما اعلام کردند که شما مشخص کنید مثلا موارد ایجابی آن را ابتدا قرار می‌دهید و سلبی‌ها را بعد قرار می‌دهید یا برعکس؟ و اینکه مشخص کنید که چه درصدی از موضوعات را در سال های اول، دوم و سوم می‌خواهید انجام دهید.

وی ادامه داد: یک نامه‌ای هم آقای قالیباف به رئیس‌جمهور نوشتند که اگر دولت بار مالی را بپذیرد، خب دیگر نیاز به این درصدبندی ندارد و اگر نه، ما باید به شورای نگهبان بگوییم که مثلا ابتدا بودجه‌های تبلیغات و توسعه فکر و فرهنگ حجاب و عفاف و بعد احیاناً برخوردهای سلبی به اجرا درخواهد آمد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس تصریح کرد: یک سری موارد هم بود که این‌ها ایرادات اصل ۱۵ قانون اساسی بود که از عبارات و عناوین خارجی استفاده شده بود مانند استاندارد که ما تبدیل کردیم به معیار و ... و قرار شد واژه‌ءهای فارسی جایگزین شود.

وی درباره زمان تعیین تکلیف لایحه نیز گفت: یک سری موارد هم شورا اعلام ابهام کرده بود که مبهمات را تا ماده ۴۲ اصلاح کردیم و ان‌شاءالله الباقی مواد را در هفته جاری بررسی کرده و به اتمام می‌رسانیم و کار اصلاحات لایحه به پایان می‌رسد.

نوروزی در واکنش به طرح مساله دستکاری مصوبات و اینکه این مساله قبلا از سوی اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مطرح شده بود، گفت: خواهش ما از کسانی که مشاور هستند این است که به جای اینکه به نوعی نظرات خودشان را بر زحمت‌ها و تلاش‌های نمایندگان اعمال کنند، خودشان کاندیدا شده و نماینده شوند و نظرشان را به عنوان نماینده بنویسند.

وی ادامه داد: به هر حال ما معتقدیم که مجلس، مجلس است و در رأس امور است و صحن علنی، کمیسیون تلفیق، کمیسیون‌های تخصصی بدنه تصمیم‌گیری برای ملت بزرگ ایران است و باید این راه همواره درخشان و پایدار بماند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • milad
    0

    بار مالي؟؟؟ 😂😂😂😂

    جيب مبارك ملت هست نگران نباشيد و يك چايي دبش بخوردي كنار هم

  • ناشناس
    0

    پول حجاب بان ها در مترو رو که شهرداری هر ماه به حساب بسیجی ها میریزه . خوب این چه پولی هست که اینها میبرن به نظر شما حلاله

  • 🐜
    0

    بی حجاب ناکسانی هستند که براحتی اموال ملت را اختلاس کردند و دلارهای نفتی در خارج از کشور برای انگل زادهش مسکن مهیا کردن و حسابهای بانکی در کشورهای مختلف جهان!!! بی حجاب ناکسانی هستند که معیشت خانوارهای ایرانی را ب گروگان گرفتند و باعث گرانی تورم و بیکاری جوانان تحصیل کرده هستن بی حجاب ناکسانی هستند که ثروت ملی ایرانیان را خرج مخارج جنگ اعراب می‌کنند و ملت ایران گرسنه سربربالین می‌گذاریم!!! نه دو تار موی زنان قابل احترام ایران زمین!!! همه ملت متوجه هستیم گیردادن ب دو تار مو فقط منحرف کردن افکار عمومی است برای سرپوش گذاشتن روی عملکرد ما بخردانه مقامات حکومت اقلیتی!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نمایندگانی که رشوه و رانت شاسی بلند گرفتند از مجلس بریزید بیرون ! رای بی رای

  • برهه حساس کنونی
    1

    نیگاه نیگاه نیگاه
    تورو خدا نگاه کنین به این دکتررررررررررررررررها

    برای یک قانون که مردم اصلن موافقش نیستن
    یک ساله که وقت و پول بیت المال رو دارن هدر میدن
    کار کردن در جهت برطرف کردن مشکلات مردم رو گذاشتن کنار
    حالا تصور کنین که این دکتررررررررررررررررر تر تر ترتر ها
    بخان که اقتصاد نابود شده ایران رو درست کنن
    فکر میکنین چند دهه باید کار کنن
    حقوق ماهانه کار کردنهاشون چقدر باشه !

  • شاهرخ مقدم
    1

    خیلی خوبه که پیگیر مشکلات لاینحل جامعه هستید ! به امید خدا لایحه حجاب تصویب شود تمامی مشکلات حل خواهد شد و مردم میتونن از زیر فشار شدید تورم ، هوای سمی ، معضل طلاق ، اختلاس و رانت ، اقتصاد بیمار ، فاجعه مهاجرت ، اعتیاد ، فقرو بیکاری خارج شوند و به لطف شما مدیران کاربلد و همیشه در پست و مقام ی نفسی بکشند حداقل ، ما باید قدر مسئولین همیشه بیدار و زحتمکش رو بدونیم که اگر اینها نبودند ما امروز تبدیل به کشوری بی بند و بار و فاقد ارزشهای انسانی شده بودیم !!! مثل ژاپن ، کره جنوبی ، مالزی ، ترکیه و غیره …..

  • ناشناس
    0

    بیخود پول ملت را خرج تبلیغات نکنید یک نفر هم برای شما تره خرد نمی کنه کی به حرف شما گوش می ده؟

  • عادل
    0

    فعلا جنگل بیابان شده روباه سلطان شده

    نظرات شما -
    • 🐜
      0

      امید ب ایزد منان ایران زمین را آباد و سرسبز می‌کنیم 🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊 هارا درقفس می‌کنیم!!!

  • سخن صواب
    0

    ادم هاییکه هیچ تخصصی برای پیشرفت و آبادانی کشور ندارند ، از بودجه عمومی مردم برای تذکر دادن به مردم استفاده میکنند و چنین برای خود اشتغالزایی میکنند!!! آینه چون عیب تو بنمود راست خود شکن آیینه شکستن خطاست. نتیجه عملکرد خویش را بپذیرید و با ستیز با فرهنگ اصیل ایرانی و پوشش زیبا و شایسته اقوام ،سعی در تخریب فرهنگ ایرانی کردید ! و خرابی و آلودگی و فقر و فساد را به بار آوردید.

  • ناشناس
    0

    آقای قالیباف شما پیگیر طرح شفافیت و مالیات خانه های خالی و ... باشید که انگار بنفعتون نیست کامل و درست اجرا بشه

  • وووووو
    0

    بلاخره آخر مجلس که میشه باید بگن چه غلطی تا الان انجام دادن یانه ؟ چه بهتر که این کار در راستای خود شیرینی برای بالا دستی ها باشه

  • ناشناس
    0

    تنها تخصص رئیس جمهور حجاب و امر به معروف مسئولین هست .. لطفاً مزاحم نشوید

  • صمدآقا
    0

    بار مالی مساوی چای دبش
    بارمالی حجاب مساوی رانت دیگر
    ودیگرهیچ.

  • ناشناس
    0

    الان‌مشگل جامعه‌ازدواج ‌جوانان وبیکار‌ونداشت‌مسکن‌ که‌باعث‌فساد،زنا‌،گناه‌شد.
    فکرنان‌باشید که‌خربزه ‌اب‌‌است

  • ناشناس
    0

    کاش کمی هم حرص تورم . بیکاری . فقر . اعتیاد خشکسالی . الودگی هوا ووووووو هزاران مورد دیگر هم میخوردی دکتر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها