روزنامه اطلاعات:

با مشارکت پایین مردم در انتخابات، اقلیت خالص سازِ انحصارطلب به مقصودش خواهد رسید

آیا عموم مردم، در مشارکتی حماسی و دورانساز، ایران را به ستاره مردمسالاری خاورمیانه بدل می‌سازند، یا قرار است، شکاف معروف و نحسِ میان دولت ـ ملت، بخش قابل توجهی از مردم را دلسرد کرده و در لحظه‌ای تاریخی به بی‌اعتنایی و بی‌باوری نسبت به صف و صندوق‌ وا دارد؟

با مشارکت پایین مردم در انتخابات، اقلیت خالص سازِ انحصارطلب به مقصودش خواهد رسید

روزنامه اطلاعات نوشت: در سالهای اخیر، بسیار شنیده‌ایم که درباره شکاف میان دولت و ملت، مردم و حاکمیت و حتی نخبگان و جامعه، یا شکافهای طبقاتی و تعارضات فرهنگی سخن گفته می‌شود، از همه ملموس‌تر، اختلاف و فاصله طبقاتی است. نیاز به پایداری و انسجام در جامعه‌ای که پایه‌های آن در شرایط متورم اقتصادی و پریشیدگی اجتماعی و فرهنگی، رنج می‌کشد و هزینه می‌پردازد، احساس می شود.

 به جز این مسأله، در آستانه یک انتخابات تاریخی قرار داریم. در اینجا هم باید انتخاب کنیم که آیا عموم مردم، در مشارکتی حماسی و دورانساز، ایران را به ستاره مردمسالاری خاورمیانه بدل می‌سازند، یا قرار است، شکاف معروف و نحسِ میان دولت ـ ملت، بخش قابل توجهی از مردم را دلسرد کرده و در لحظه‌ای تاریخی به بی‌اعتنایی و بی‌باوری نسبت به صف و صندوق‌ وا دارد؟

اگر چنین شود، فرصتی تاریخی از دست رفته و اقلیتی ناچیز از خالص‌گرایان و انحصارطلبان، برنامه معهود و آرزو و مقصود خود را محقق خواهند یافت.

ایران ظرفیت آفرینش حماسه‌هایی از افواج مردمی در کنار صندوق های آراء و انتخاب های تاریخی را دارد و در فاصله یک دهه از دو انتخابات شورانگیز نگذشته که علی‌رغم ناکامی برخی جناح‌ها، جامعه و کشور به صورت طبیعی در برابر فشارهای منطقه‌ای و تهدیدهای فرامنطقه‌ای مصونیت یافت. هیچ لشکر و قدرتی نمی‌تواند یک ملت متحد و معتقد را شکست دهد و این است رمز مردمسالاری و قدرت بی‌پایان حکومتهایی که بر ملت تکیه دارند و بس.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • J
    0

    خوب که چی ؟؟؟ همشون مثل هم هستن و دنبال منافع خودشون و رفیق رفقاشون هستند . هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره . اینا اگر خادم ملت هستن بیان یکسال بدون حقوق کارکنن ،

  • هفتاد ساله
    0

    نه که تا حالا این چهل سال نرسیده اند به مقصودشون ، این دفعه هم روش ،،این دیگ برای ما ملت هیچوقت نجوشیده

  • نیک
    0

    قدرت دست همین اقلیت هست چه شما باشید چه نباشید همون بهتر که تو خونه هامون بنشینیم اگر اقتدار نظام با رای ندادن تامین میشه نوش جانشون ما نیستیم

  • 🐜
    0

    ۴۵ سال است اقلیت ب مقصود خودش رسیده آی‌کیو تازه متوجه شدی چپ و راست فرقی ندارد هردو اقلیت را تشکیل دادند!!! رأی نمیدم التماس نکن!!!

  • ناشناس
    0

    نکه اونوقتیم که 24 میلیونی بهتون رای دادیم عرضه داشتید جلوئ چارتا لات اوباش وایسید .!

  • ناشناس
    1

    مهم رای دادن وندادن نیست از الان دارند زمینه اعلام مشارکت 80 در صدی مردما فراهم میکنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد