حضور یک بانوی متخصص در لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا)

فرزند شهید حمید قلن‌بر، با مدرک دکتری تخصصی فارماسیوتیکس از دانشگاه برلین آلمان و کارشناسی ارشد پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران توسط شورای انتخاب با رویکرد حکمرانی جهت حضور در فهرست نهایی انتخاب شده است.

حضور یک بانوی متخصص در لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا)

زهرا قلن‌بر، فرزند شهید حمید قلن‌بر، با مدرک  دکتری تخصصی فارماسیوتیکس از دانشگاه برلین آلمان و کارشناسی ارشد پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران و بیش از ۹ سال مدیرعامل شرکت های تولیدی دارویی، از طریق طی فرایند و سه مرحله مصاحبه در کمیته تخصصی حوزه سلامت، معاونت زنان ائتلاف و در نهایت مصاحبه توسط شورای انتخاب با رویکرد حکمرانی جهت حضور در فهرست نهایی انتخاب شده است.

 

 

 

حجم ویدیو: 19.57M | مدت زمان ویدیو: 00:02:33 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    حیف اون همه وقت و پول که برای اون مدرک صرف کرده و حالا میخواد بگذارتش درب کوزه . به این میگن هدر دادن بیت المال .

  • ناشناس
    1

    متخصص داروییه دیگه این مسخره بازیاچیه رای نمیدم نجومی بگیری که رهبرهم ازشون تمجید کرد بره حق الناسه نمیخوام شریک ظلم بشم

  • ناشناس
    1

    اره بابا سهمت از سفره جا مونده بیا بردار ببر .

  • رابی
    1

    خیلی از بچه های سیستان و بلوچستان به خاطر فقر و نداری ترک تحصیل کردند.بعدا اینها می روند آلمان و کانادا و آمریکا تحصیل می کنند.

  • فرزند ایران
    1

    باسلام روح پدر شهیدشان شاد . به محل تحصیل کاری نداریم بعد آن هم اومدن ایران درس خوندن این همه ظلم در صنف دارو به اقشار پایین جامعه میشد کجا بودند و کجا هستند؟!
    چقدر کمبود دارو داریم تو ایران برای بیماران عزیز شما چه گره ای از گره باز کردید ‌. برید یه سر داروخانه ناصرخسرو بزنید اون دارویی که تو داروخانه کشورمان پیدا نمیشه ولی بخاطر بازارسیاه وزراء و نمایندگان با قیمت نجومی بفروش میره درصورتی که با ارزدولتی از جیب مردم (بیت المال)خریدمیکنه .
    از کجا به کجا رسیدیم ؟ ‌ خدایا ...

  • فرزند ایران
    0

    پس باید به فرهنگستان لغت فارسی کلمه فارماسیوتیکس را اضافه کرد.
    فارماسیوتیکس به معنای "جلوس بر سر سفره بیت المال و ارتزاق از جیب مردم"

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها