رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری:

مخالفان مشارکت در انتخاب از قاتلان کودکان در غزه حمایت می‌کنند

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با بیان اینکه مردم باید برای صیانت از نظر و رای خود در انتخابات مشارکت کنند، گفت: مشارکت بالا در انتخابات باعث تشکیل یک مجلس قوی برای نظارت بر عملکرد دولت و قانون‌گذاری دقیق خواهد بود. انتخابات پرشور افزایش امنیت، انسجام ملت را به دنبال خواهد داشت.

مخالفان مشارکت در انتخاب از قاتلان کودکان در غزه حمایت می‌کنند

رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: به دلیل آثار و نتایجی که حضور در انتخابات دارد، همه آحاد مردم باید در انتخابات مشارکت داشته باشند، مشارکت در هر سطح منجر به تشکیل مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواهد شد.

وی ادامه داد: آنچه که در فضای انتخابات حائز اهمیت است، بحث شنیدن شدن، اعمال نظرات و انتخاب مردم در این فضا نظرخواهی است، رای ندادن به این معنی است که فرد نمی‌خواهد نظر بدهد و دیگران به جای او تصمیم خواهند گرفت.

رستمی با بیان اینکه مردم باید برای صیانت از نظر و رای خود در انتخابات مشارکت کنند، عنوان کرد: مشارکت بالا در انتخابات باعث تشکیل یک مجلس قوی برای نظارت بر عملکرد دولت و قانون‌گذاری دقیق خواهد بود. انتخابات پرشور افزایش امنیت، انسجام ملت را به دنبال خواهد داشت.

به گفته وی؛ مخالفان مشارکت در انتخاب افرادی هستند که از قاتلان زنان و کودکان در غزه حمایت می‌کنند و ارزشی برای رای مردم قائل نیستند، این مخالفان از پادشاهان دیکتاتور در منطقه حمایت جدی می‌کنند؛ بنابراین در این صحنه ما از یک طرف با افرادی مواجه هستیم که به دنبال تضعیف کشور و مردم هستند و سمت دیگر دلسوزان ایران هستند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بیان کرد: مردم علیرغم مشکلات فراوان، متوجه حرکت رو به جلو کشور در مسیر پیشرفت هستند و این حرکت رو به جلو با مشارکت قوی و با حضور آحاد مردم در فضای تعیین نمایندگان قوی‌تر خواهد شد و نتیجه آن انسجام امنیت و همبستگی برای مقابله با دشمنان خواهد شد و کسانی که دنبال تجزیه ایران و افرادی که رو سیاهان تاریخ هستند، با مشارکت مردم پاسخ قوی دریافت خواهند کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    2

    خخخخخخخخخخخخ.

  • ناشناس
    1

    نه

  • ایمان
    1

    من که تحت تأثیر قرار گرفتم...
    حتما جمعه اولین نفر میرم رأی میدم..

  • ناشناس
    1

    چه ربطی داره؟؟؟؟ فقط دنبال بهانه اید برای رای دادن مردم.

  • رازی
    1

    وکسانی که رای می‌آورند ویا مسئول می شوند ولی کارایی ندارند خود قاتلند

  • ناشناس
    1

    به جاي اين مي فرمودي هركس راي ندهد ايراني وكافر است

  • ناشناس
    0

    صرفآ حرف زدن فی نفسه اثر و ارزشی ندارد،
    دعوت از افراد برای شرکت در انتخابات همراه با اهانت برچسب زدن ،با استدلال عقلی ودینی گفتار
    احمقان است.

  • ناشناس
    1

    ما به خاطر عملکرد افتضاح نمایندگان مجلس فعلی و عدم عمل به وعده های انتخاباتی مسولان اجرایی کشور و فاصله بین حرف و عمل آنها ، وضعیت خداب اقتصاد ، تورم غیر قابل کنترل و زندگی اشرافی مسولان و...تمایل به شرکت در انتخابات نداریم ، غزه کیلویی چند است !!!!

  • ناشناس
    1

    آقای سخنگو مردم قدرت تشخيص ندارن پس.... نگو

  • ناشناس
    1

    حالا باید ببینم مسبب کشتار کودکان کی بود
    بگردید پرتقال فروش پیدا کنید قضاوت با شما

  • عادل
    1

    بنظر میرسه قاتل ملت فلسطین آنهایی هستن که روز اول شربت شیرینی پخش کردن و حماس تشویق به حمله کردن کاملا زود همه چیز از زهنتان پاک میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها