توصیه کنایه آمیز آذری جهرمی به رئیسی: گزارش سرمایه گذاری ها را خدمت رهبری ببرید!

وزیر پیشین ارتباطات نسبت به ادعای ابراهیم رئیسی درمورد سرمایه گذاری خارجی واکنش نشان داد و آن را توافق‌های «محقق نشده» خواند.

توصیه کنایه آمیز آذری جهرمی به رئیسی: گزارش سرمایه گذاری ها را خدمت رهبری ببرید!

سید ابراهیم رئیسی در توئیتی نوشت: من به مردم تعهد دادم که میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم، اما پیشرفت کشور را هم معطل اجازه دیگران نمی‌کنیم. در این دولت، علاوه بر قراردادهای داخلی، مجموع سرمایه‌گذاری خارجی تاکنون حدود ۱۱میلیارد دلار بوده؛ نه فقط امضاء، تفاهم یا روی کاغذ؛ بلکه سرمایه‌گذاری قطعی و معتبر.

آنگونه که انتخاب روایت کرده، در همین رابطه، آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات، در واکنشی خطاب به رئیسی نوشت: ‎خدا قوت؛ شاید برایتان مقدور نباشد که به مردم از ریز این سرمایه گذاری‌ها گزارش دهید، اما مناسب است گزارش ریز و دقیقی خدمت رهبر انقلاب -حفظه الله- ارائه فرمایید چرا که مطالبه ایشان تبدیل تفاهمات کاغذی به قراردادهای قطعی بود، اگر این مهم از دید معظم له محقق شده بود، مطالبه نمیکردند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    21

    کسی که بدی کسیا بگه انسان نیست کاش یکم معرفت مرحوم فردین داشتی که میگه اگه همه بد بودن توخوب باش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بی سواد بد کسی رو خواستن چه صیغه ی وقتي سفر ه مردم داره حذف میشه ولي شماها از پیشرفت و شکوفایی دم میزنید شرم وحیا که‌ ندارید لااقل سکوت کنید و زر نزنید

  • خسرو
    1

    اینقدر دروغ شنیدم حرف هیچ یک از مقامات و مسئولان را باور نخواهم کرد مگر اینکه با چشمم ببینم

  • Shahram
    0

    چه باحال ...
    آقای جهرمی شما چرا ؟ اوکی کارها رو خود ایشون داده ، گزارش به کی بده؟؟؟

  • ناشناس
    0

    کدوم گزارش کدوم سرمایه گذاری؟! این بنده خدا دنبال اینه که کجا ناهار میدن!؟🤩😍😉😬

  • ناشناس
    2

    می دانید؟ این روزها ما مردم از نظر سیاسی از چه کسانی و چه چیزهایی به شدت بدمان می آید؟ و تنفر داریم.!! از کسانی که گذشته و دیروزشان را به شدت فراموش می کنند، و از بابت کردهای ضعیف و عیوب آشکار خود در دوران همه کاره بودن شان از ما مردم و ولی نعمت تان خویش عذرخواهی نمی کنند! و نخود هر آش می شوند... الخ...

  • ناشناس
    0

    اوشون میارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها