اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران + اسامی دقیق شهدا

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه اطلاعیه صادر کرد.

اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران + اسامی دقیق شهدا

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

 متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ(آل عمران ۱۶۹)

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت سالروز شهادت مولی الموحدین امام علی علیه السلام به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران می‌رساند :

در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه ، ساعاتی قبل ( عصر روز دوشنبه۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ ) هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم " سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" از فرماندهان ، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به شرح زیر به فیض شهادت نائل آمدند :

۱. شهید حسین امان اللهی

۲. شهید سید مهدی جلالتی

۳. شهید محسن صداقت

۴. شهید علی آقا بابایی

۵. شهیدسید علی صالحی روزبهانی

با محکومیت شدید این جنایت و تبریک و تسلیت شهادت شهدای گرانقدر به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) خانواده های معظم و همرزمان آنان و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی ؛ برنامه‌های انتقال ، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدا متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    2

    وقتی باموشکباران ایران توسط پاکستان به جای جواب هدیه دادید فکرنمیکردید دیگران فهمیدند همه حرفهاتان پوچ وبلوفی بیش نیست. کدام اقتدار. ننگ تاریخ این سرزمین شدیم

    نظرات شما -
    • حسن ستار
      0

      اصلاً بیانه ها وهشداراینها چیزی چزرجزخوانی وپشیزی نمی ارزد

  • ناشناس
    3

    دست بالای دست بسیار است

  • حسن . بیسواد.
    33

    مرگ بر اسرائیل.

  • ناشناس
    6

    خخخخخ

  • الف
    3

    دزدی صدیقی و جریان پارک قیطریه همچون ماجراهای خاندان قالیباف وپسران شمعخانی و ولایتی و علم الهدا و چای دبش و .... به حاشیه رفت !!!

  • عباس
    31

    خط مقاومت باید کار اسرائیل یکسره کنه .تمام .خطر جدی هست . اسرائیل داره نابود میشه برای همین هر جنایتی میکنه .باید جلوی جنایت اصلیشون بگیریم .باید ضربه آخرو بزنیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      وقتي خودتون جرات و عرضه ندارید پای خط مقاومت‌ رو پیش نکشيد اسرائیل سر جاش نشسته‌ و منتظر مقابله با ترسو هايي مثل خودت

  • حسین
    28

    باید این لکه ننگ و این رژیم منحوس اسراییل را از روی زمین برداشت انشاالله سپاه مقتدر پاسخ محکمی بدهد تا دیگر ازاین غلطها نکند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگه جرات و توانش رو دارید، بسم الله

  • ناشناس
    10

    انتقام انتقام

  • ناشناس
    4

    اونجا كنسولگرى بوده يا پايگاه نظامى؟!حتى يك فرد مرتبط با خود كنسولگرى كشته يا زخمى نشده!!

  • محمد
    24

    شهادت راه مردان خداونداست رحمت خدا بر مردان بی ادعا داغ بزرگی است برای ایران و ایرانی

  • ناشناس
    0

    کاش فقط یک روز جمهوری اسلامی طبق نظر مردم عمل می کرد تا تیغ تیز سربازان اسرائیل رو بیخ گوش ملت می رفت و از صدای بمباران تا صبح وحشت می کردند تا بالاخره می فهمیدند جریان خاورمیانه چیه

  • امیر
    0

    برای کنترل و کشیدن ترمز دلار
    اتفاق خوبی بود

  • ناشناس
    1

    اسراییل برای هزارمین بار ترور و تعرض کرده و هر بار جسورتر از قبل شده اونوقت شما فقط شهادت سرمایه هامون رو به همدیگه تبریک میگید؟ تحقیرمون کرده و در جواب شعار تحویل گرفته، از چی میترسید؟ یا دنبال چی هستید؟ چرا با مردم خودتون صادق نیستید؟ پس چی شد شعار زمان بزن در رو تموم شده؟ انتقام سخت سردار سلیمانی رو که اونطور افتضاح کاشتید و گویا پشت دستتون رو داغ کردتد که دیگه از این انتقاما نگیرید! گپی در کردن هم قواعدی داره حرف زدی عمل کن و عمل کردی باید همه بشنوند و ببینند. لابد میگید غزه کار شماست؟ پس کی بود روزی ده بار تریبون دست میگرفت که ما دخالتی نداریم و غزه و حماس خودش کار میکنه و حتی گفتید حماس چندان از نظر فکری با ما همسو نیست، نکنه این حجم از شعار و فحش ناشی از ضعف باشه مثل لات محله های قدیم که زورش نمیرسه فقط فحش میده و اونیکه زور داره میزنه و هیچی نمیگه.

  • Shahram
    0

    کسی که باد میکاره،
    طوفان درو میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها