خاتمی به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران واکنش نشان داد

تأکید خاتمی بر محفوظ بودن حق ایران برای واکنش به جنایت اسرائیل

سید محمد خاتمی به حمله ناجوانمردانه به مرکز دیپلماتیک ایران در دمشق واکنش نشان داد و گفت: شورای امنیت رژیم صهیونیستی را از تجاوز و نقض مکرر قوانین بین المللی باز دارد.

تأکید خاتمی بر محفوظ بودن حق ایران برای واکنش به  جنایت اسرائیل

رییس جمهور پیشین کشورمان در بیانیه‌ای تاکید کرد: اسرائیل همچنان دامنه جنایات خود را گسترش می دهد و اینبار با حمله ناجوانمردانه به مرکز دیپلماتیک ایران در سوریه که طبق ضوابط بین المللی از مصونیت برخوردار است، عده ای از هم‌وطنان عزیز ما را به شهادت رساند.

ضمن عرض تسلیت و نیز آرزوی علو درجات برای شهیدان عزیز و محفوظ بودن حق ایران برای واکنش به این جنایت با رعایت مصلحت دراز مدت ایران و منطقه، بر عهده‌ی نهادهای بین المللی بخصوص شورای امنیت سازمان ملل است که نسبت به نسل کشی و جنایت علیه بشریت در غزه و نیز نقض ضوابط مسلم بین المللی این رژیم طاغی را محکوم و او را از ادامه تجاوز در غزه و نیز نقض مکرر قوانین بین المللی باز دارد. 

بخوانیدحمله تروریست ها به چابهار و راسک / درگیری سنگین سپاه و نیروی انتظامی با گروه تروریستی جیش العدل

 

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ترک
    14

    مثلاً اگر تو رییس جمهور بودی ایران گل بلبل بود تاریخ هم از عمل کرد تو نفرت دارد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مشکلت چیه ؟؟؟این بنده خدا طبق روال باید بیانیه در محکومیت این حمله کثیف صهیونیستی و شهادت سرداران عزیزمان صادر می‌کرد ، مگه چی گفت ؟ متن خیلی زیاد نیست اول بخوان بعد حرف بزن

  • شریف مهاجر
    2

    وقتی در انتخابات پای صندوق اخذ رای نرفتی ورای ندادی قطعا دشمن به تو امیدوار وگستاخ میشه. همانطوری که سال ۸۸ درزمینه دشمن بازی کردی وموجب تحریم مضاعف کشور توسط دشمن شدی!!!

  • ناشناس
    0

    واقعا در زمان ریاست جمهوری آقای محمد خاتمی خیلی خیلی بهتر از دوران احمدی نژاد ،وروحانی ،ورئیسی بود

  • نگار
    0

    باید حق را گفت. در زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی جورج بوش یک قدمی ایران بود. به عراق وافغانستان حمله کرد تا به ایران برسد. اما سیاست خارجی درست آقای خاتمی کشور را از جنگ دور کرد. سیاست درست خارجی یعنی در جهان با کشوری در نیفتیم تمام

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اونوقت اقای خاتمی کاره ای بود ؟اختیاری داشت؟نمیدونی تمام تصمیمات مملکت تو میدون گرفته میشه وهیچ کس وهیچ سازمان دیگه ای تو مملکت کاره ای نیستند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها