کاظم صدیقی:

از رهبر انقلاب و مردم عذرخواهی می‌کنم که با غفلت باعث هجمه به ملت ایران شدم/ ویدئو

آیت الله صدیقی گفت: از همه شما و آیت الله العظمی خامنه‌ای در این خصوص عذر خواهی می‌کنم و از تک تک برادران خوبم، دانشجویانی که با من مانوس بودند و مسئولان و شما مستمعین خطبه‌های بنده ناچیز عذرخواه هستم.

از رهبر انقلاب و مردم عذرخواهی می‌کنم که با غفلت باعث هجمه به ملت ایران شدم/ ویدئو

خطیب نماز جمعه این هفته تهران خطاب به مستمعین نماز جمعه گفت: فضای تند برخاسته از بیرون و دشمنان من را نمی‌زنند بلکه مردم را می‌زنند، ولی این هجمه در بصیرت شما تاثیری نگذاشت و به همین دلیل بدهکار شما بوده و از شما تشکر می‌کنم. این‌ها که برای آبروی یک طلبه ناچیز به میدان آمدند، خدایا آبروی دنیا و آخرت آن‌ها را محفوظ بگردان.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران، اظهار کرد: امت مومن و بابصیرت و همچنین نفس ضعیف خود را به تقوای الهی توصیه می‌کنم. تقوا نتیجه ایمان است. تقوا هم توشه آخرت و هم لباس است. انسان باتقوا هم آبرو دارد و هم تمکن زندگی اخروی نصیب او می‌شود.

وی ادامه داد: در این چند روز اخیر شبکه‌های مجازی قتلگاه جوانان و مسلخ آبرو‌ها شده و این طلبه و سرباز ناچیز آنان را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت موجب شدند که دل مردم شکست. مردم ما را می‌دیدند گریه می‌کردند. از اینکه ما باعث شدیم به شما حمله شد، از شما مردم ایران و رهبر انقلاب عذرخواهی می‌کنم. خیلی بدهکار شما مستمعین این دو دهه خطبه‌های این ناچیز هستم.

خطیب جمعه تهران افزود: فضای تند برخاسته از بیرون و دشمنان من را نمی‌زنند بلکه مردم را می‌زنند، ولی این هجمه در بصیرت شما تاثیری نگذاشت و به همین دلیل بدهکار شما بوده و از شما تشکر می‌کنم. این‌ها که برای آبروی یک طلبه ناچیز به میدان آمدند، خدایا آبروی دنیا و آخرت آن‌ها را محفوظ بگردان.

صدیقی در ادامه خاطرنشان کرد: خداوند ماه رمضان سفره محبت خود را برای بندگان قرار داد. ماه رمضان ماه اشک، رقت، انسجام دل ها، زدودن کدورت ها، صله رحم، کمک‌های مومنانه و سیر و سلوک است. جدا شدن از ماه رمضان جدا شدن از یک زمان نیست. این ماه جلوه رحمت خاص خداوند است. ماه رمضان ماه ذکر خداست. در این ماه، بندگان به عزمی دست می‌یابند که در برابر همه وسوسه‌های درونی و بیرونی مقاوم می‌شوند. هیمنه قدرت‌های بزرگ برای این بندگان از بین می‌رود و با همه قدرت‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و با این اراده بر آن‌ها پیروز می‌شوند. سلاح انسان را پیروز نمی‌کند بلکه همین اراده است که موجب پیروزی می‌شود.
 
وی همچنین گفت: ما بعد از ماه رمضان دیگر در زمین دشمن بازی نمی‌کنیم، اتحاد و انسجام داریم، اسیر شایعات نمی‌شویم، دروغ نمی‌گوییم، غیبت نمی‌کنیم و اخلاق الهی موجب انسجام دل‌ها بدست می‌آوریم. دشمن نمی‌تواند ما را از هم جدا کرده و ما را به گناه وادار کند که این خیلی مهم است.

صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران بیان کرد: اجتماع صدهزار نفری در استادیوم آزادی یک نوآوری بود و به کوری چشم دشمنان شکوه و جلوه افتخارآمیز زیادی داشت. احسان مومنانه، کمک به آزادی زندانیان و حضور چند میلیونی در لیالی قدر، ابتکار شهردار تهران در گستردن سفره‌های ساده و دور از تشریفات افطاری از اقدامات مهم در ماه رمضان بود. سفره هشت کیلومتری افطاری در مشهد پهن شد و چه صفایی داشت. این اقدامات فرهنگ سازی، نوآوری و زیبایی‌هایی است که شما مردم با این حجم تبلیغات دشمن برای هدف گرفتن ایمان و انسجام، انجام دادید. در این ماه مبارک، تفسیر قرآن و قرائت قرآن در منازل و مساجد برگزار شد.

وی افزود: حضور شکوهمند و عزت ساز حماسی همه مردم مومن روزه دار برای نماز عید فطر از ارمغان‌های دل انگیز خون‌های شهدای ماست خصوصا نماز عید تهران که شما چنین نمازی را در هیچ جا سراغ ندارید که امام جماعت، نایب امان زمان، رهبری مجاهد و انسانی خودساخته آیت الله خامنه‌ای باشد. این نماز خیلی جای شکر دارد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: مسأله اول عالم اسلام، غزه است. صبر، ایثار و مجاهدت در مردم در غزه اوج خود است. مردم غزه بیش‌از ۳۳ هزار شهید تقدیم کردند و بیشتر شهدا کودکان بی دفاع بودند. این کودکان گرفتار گرسنگی و بی دارویی و بیماری هستند. آن‌ها سنگر را ترک نمی‌کنند و حماس با قدرت با این رژیم جعلی مبارزه می‌کند و مقاومت لبنان با برنامه منظم، نقاط حساس آن‌ها را زیر ضربات شدید خود قرار داده است. انصارالله یمن شریان‌های اقتصادی آن‌ها را تحت فشار خود قرار داده و اسرائیل دارد زوال خود را تجربه می‌کند و در تله‌ای که خودش ایجاد کرده گرفتار شده است و راه فراری ندارد و به نابودی می‌رسد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 48
  • J
    4

    احسنت . حالا که نصفه و نیمه عذرخواهی کردی ، فوری استعفا بده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احسنت چه صیغه ای مرد مومن ! حضور مجدد ایشان در نماز جمعه حامی پیام مهمی برای مردم مخضوضا مردم عادی بود که تو از درک آن عاجز هستی

  • ترک
    2

    در امور سیاست صدیقی نقش قربانی را بازی می کند به این می گویند عوام فریبی

  • فواد ری
    1

    والسلام علیکم و رحمه الله ، تمام شد ابی هم روش !

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      اسمی از إبی نیومد!!!

  • ناشناس
    2

    درخت هایی که بریدی نمی بخشنند

    نظرات شما -
    • نمیگذریم
      0

      ما مردم ایران
      حتی اونهایی که خارج کشور زندگی میکنند
      از این حق الناسها نمیگذریم و حلال نمیکنیم
      جتی اون دلارهای نیمایی که دوستانه داده شده و میشه
      اون زمینهایی که به دوستان بقیمت ارزون داده شده و میشه
      اون کارخانه ها و کارگاهها و ... که ارزون و قسطی به دوستان فروخته شده و میشود
      هیچ کدام را حلال نمیکنیم

  • شهروند
    2

    كسى نفهميد از نظر ايشان مردم تقصيركارند! يا رسانه ها كه اطلاع رسانى كردند! يا خود حاج آقا و خانواده محترم و فرزندان كه با حضور در دفترخانه سند ١٠٠٠ ميلياردى ناقابل را بنام خانواده خودشان انتقال دادند! جواب گزينه هيچكدام صحيح است! مقصر اصلى دشمنان اسلام از جمله رژيم صهيونيستى و آمريكاى جنايتكار است!!!!

  • ناشناس
    4

    خداببخشه
    کلیه وقرنیه فروشی وتن فروشی تو بلادتشیع وخودکشی دختر13ساله وگاندو خوردن مردم برای خوردن ابکثیف که دیگه این حرفا رونداره زودترباپسران برید توکاخ ازگل و خوش باشید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      سهمیه ای

  • ناشناس
    0

    سند به نام تو خورده ، پول هتل رو شماها میگرید، اونوقت کار دشمنان نظام و مملکت بوده؟؟؟!!!
    بس کن آشیخ
    گردن نمیگیری هنوز
    استغفار آدابی داره آشیخ

  • ناشناس
    1

    واویلا
    کجاست عدالت؟
    معنیش رو به ما درست یاد ندادن یا مغز ما مشکل داشته که درست معنیش رو درک نکردیم؟

  • ناشناس
    0

    ازیک طرف عکس نماز جمعه رو میگذارید که کسی نیومده و استقبال نشده و از طرفی فیلم صحبت های امام جمعه قبل از شروع خطبه ها رو نشون میدین که پر از جمعیته ! کدومو باور کنیم ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      کدوم جمعیت؟
      دقت کن دوربین فقط جلو رو پوشش میده و اصلا عقب نمیره.
      اگه دوربین عقب ها رو هم نشون بده میبینی که جمعیت اندکه.

  • ناشناس
    0

    شرم آور است

  • امیر
    0

    نماز جمعه امروز، دهن کجی به واژه عدالت و عدالت خواهی بود ....
    افسوس از جوان های که ۸ سال شهید شدند که این آقایان و فرزندان و عروس هاشون الان به ریش مردم بخندند

  • ناشناس
    2

    شرم برتو. وه باعث شدی مردم اینقدر نصیت به روحانیت بد بین بشن.

  • ناشناس
    0

    آره غفلت کردی ولو رفتی😄😄😄😄😄

  • علی
    0

    کاشکی با معذرت خواهی همه رو ببخشن

  • ناشناس
    0

    این یعنی چی مگرنه اینکه بایدعدالتی باشدخدایابه مردم کشورم کمک کن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مردم خودشون اینگونه می پسندند البته یک درصد مقتدر!

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    کاش همه گناهکاران و مجرمان و دزدان و حتی معترضین و منتقدین مردمی اینچنین امکان عذر خواهی و پشیمانی و عدم محاکمه و زندان و مجازات را داشتند....
    تاسف به قوه قضائیه نظام که چقدر غیر مستقل و سیاسی است ..

  • ناشناس
    0

    ولی خب چای دبش وقتل پاکبان ووووو پوشش دادی اینم دستمزدته نوش جونت .

  • ناشناس
    0

    Hajmeh🤣 be maa Iranian???

  • ناشناس
    0

    Afghanha ham nayamadand

  • ناشناس
    0

    جرم مجازات دارد هم‌خودش هم‌پسرانش وهم عروسش ، یعنی همه غفلت کردند؟؟؟ ایشون در قوه قضاییه قاضی بودند و معاونت داشتند یعنی اشراف کامل بر قوانین دارند . پس قانون را اجرا کنید .

  • ناشناس
    0

    هنوز چندروزی از سالگردمردعدالت نگذشته ما پیروان ان حضرت چه زود فراموش می کنییم

  • محمد رضا
    0

    کاش قوه قضائیه در این مورد ورود می کرد . اگر بی گناه بودند که با افتخار و بدون هیچ عذرخواهی به کارشان ادامه می دادند و اگر خدای ناکرده مشکلی بود ، می آمدند ، عذرخواهی می کردند و استعفا می دادند ‌

  • ناشناس
    0

    جرم کیفری عمومی را نمی توان با یک عذرخواهی ساده سر و ته آن را هم آورد! اگر اینگونه بود تمامی مجرمینی که الآن در زندان هستند و تحمل کیفر می کنند بایستی با یک عذرخواهی ساده از بند آزاد می شدند!

  • ناشناس
    7

    من که شخصا ایشان را بخشیدم تا یک هشتادوپنج میلیونیوم ازگناهانش پاک بشه (البته به غیراز جنبه عمومی جرم)آقای صدیقی این بخشش را به فال نیک بگیرید بالاخره« لنگه کفش توبیابان نعمته»

  • ناشناس
    0

    از امروز همه زمینخواران را با یک عذر خواهی باید ببخشند . وکلا به این پرونده استناد کنند

  • ایران
    0

    نمازگزاران عزیز.عبادات قبول.

  • مهدی
    3

    واقعا زشته این همه شهید دادیم انوقت میایید در لباس منزه روحانیت دست به این کارها می زنید. جالبه هیچکس هم اعتراضی به شما نمی کند!

  • سعید
    0

    من نمی‌دانم چرا جناب صدیقی اصرار دارند که دل مردم از بابت قضیه باغ ازگل شکسته ، آقای صدیقی مردم دلشون نشکسته بلکه بیش از پیش به کارهای بد شما مسئولین پی بردند و اینکه چگونه آرزوهای این ملت بدست شما مسئولین سلاخی میشه و کمرشان زیر بار گرانی های ناشی از بی عرضگی بعضی از مسئولان‌ مثل شما خرد میشه

  • رابی
    0

    غافل دادی دل را به زمین ازگل
    ما را یاد و تو را فراموش

  • محمد
    0

    اخر مگر داریم مگر میشود .اینها ایرونی نیستن صد در صد و اگر هم هستن دشمن ایران و مردم هستن

  • ناشناس
    0

    من خودم از بی عدالتی و پررو بودن امثال شما مسولین دیگر باکی ندارم ولی افسوس میخورم به حال ملتی که پشتیبان شما هستند .ای ملت که فکر میکنید همه چیز باعبادت جبران میشود بدانید دینی که با آن پشتیبان چنین ادم ها و ایدولوژی تان هستید حضور در نماز جمعه امری است مستحب ولی همان دین در برابر ظلم و فساد گفته هیهات من اظله...

  • دومان
    0

    به روح اعتقاد داری؟!....آخرتون

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      منم همینطور

  • ناشناس
    0

    گزارش تحریم از داخل کشور را پیدا کنید و بخوانید خیلی مهم است تحریم جنگ و محاصره اقتصادی است فقط باید از خارج از کشور باشد نه داخل تحریم مسلمان حکم شرعی دارد رساله ها حکم محارب نوشته میلیونها واحد مسکونی چگونه یک شبه میلیاردی شد با بحران های ساختگی و پیوستن به تحریم‌های ظالمانه کاخ سفیدواحد مسکونی باید به ملت به قیمت قبل تحریم عرضه شودگزارش به برخی مسولین کشوری و ادارات دولتی و استادان و دانشجویان داده شده هیچ کشور شرعی و انقلابی واقعی مردم خود را تحریم نمیکند روزنامه دنیای اقتصاد ۱۷ دی نیز تیتر مرتبط موضوع منتشر نموده است انتشار مطلب یا تیتر قوی به اجرای آن و عدالت کمک بسیار میکند حدود ۷۰ میلیون مستاجر داریم و خونه خرابه و آلونک نشین که هیچ حقی تو کشور ندارن و کشور مال آن مالکان است تحقیقات نشان داده که تبلیغات راه موفقیت و اکثر راههای که در اینترنت برای فریب مردم و جوانان فراوان است بخاطر این است که از این قضیه واحد‌های مسکونی و تحریم داخلی مطلع نشوند ما نباید در یک کشور اسلامی برای یه واحد مسکونی تو یه منطقه متوسط شهر نیاز به ثروتمند و پولدار شدن باشه ارزشها باید معنوی باشه نه صد سال کار کنی حتی پول پیش را نداشته باشی اونهم با تحریم از داخل چهل ساله وضع همینه مگه چند تا کشوره مگه چند تا ملته اینجا

  • ناشناس
    0

    شما خطا کردین ، به ملت هجمه وارد شد . مردم از شما شرمنده هستن که باعث خطای شما شدن قانونا قوه قضائیه باید برای این مردم اعلام جرم کند

  • رامین
    0

    چه متن بی محتوایی است این روزهای سرزمینم

  • ناشناس
    0

    سهم مردم از باغ ازگل چي ميشه ... به هر نفر چقدر ميرسه؟؟؟؟
    من حقم مو ميخاوم

  • ناشناس
    0

    ایشان از مردم عذر خواستند که با غفلت باعث هجمه به مردم شدند. من که متوجه نشدم منظورشان دقیقا چیه ؟ کسی میدونه آیا ؟

  • ناشناس
    0

    البته اسمش غفلت نیست برنامه ریزی بلند مدته

  • ناشناس
    0

    یکماهه منکر قضیه می شدند حالا گردن گرفتند و عذر خواهی کردند ولی جبران؟

  • ناشناس
    0

    هجمه به کار بد تو!!! نه هجمه به ملت ایران ونه هجمه به دین!!!! نمی فهمی؟!!! چرا می خواهی دینو سپر کار بدت بکنی ؟!!!!

  • ناشناس
    0

    اسم این غفلته ؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها