اعتراض نمایندگان به رئیس جمهور برای پست دادن به جریان انحرافی در وزارتخانه ها / اوج گرفتن اوجی برای پست دادن به یار بقایی و مشایی!

جواد اوجی وزیر نفت در حالی معاون جدیدش در وزارت نفت را منصوب کرده که به‌نظر می‌رسد حساسیت‌هایی در این خصوص وجود دارد.

اعتراض نمایندگان به رئیس جمهور برای پست دادن به جریان انحرافی در وزارتخانه ها / اوج گرفتن اوجی برای پست دادن به یار بقایی و مشایی!

گفته می‌شود معاون جدید وزیر نفت از یاران نزدیک بقایی و مشایی بود. این را همکاران وقت وی در نهاد ریاست جمهوری بارها در رسانه ها اعلام کردند. بعنوان مثال بعد از تائید صلاحیت او برای مجلس یازدهم، یکی از مقامات نهاد ریاست جمهوری و نزدیک ترین فرد به احمدی نژاد در دوره‌ ریاست جمهوری در بهمن سال 98 در یادداشتی که در رسانه ها منتشر شد، تاکید کرد که «این فرد تا لحظه‌ی آخر یار غار بقایی و مشایی و همکار و لیدر جریان انحرافی بود و ادامه دارد».

اما جمعی از کارکنان انقلابی و ایثارگر نهاد ریاست جمهوری در اوائل دولت رئیسی نسبت به تلاش برای گرفتن پست در نهاد ریاست جمهوری اعتراض کرده و نامه سرگشاده به رئیس جمهور نوشتند.

حال معلوم نیست که جواد اوجی وزیر نفت بر چه مبنایی برای این فرد حکم معاونت زده است و در اواخر اسفند سال گذشته که همزمان با تعطیلات نوروز بوده وی را بعنوان معاون منصوب کرده است.

پست دادن به جریان انحرافی در دولت سیزدهم مورد اعتراض و انتقاد شدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم قرار گرفته است.

در همین راستا اخیرا مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از رسانه ای شدن انتصاب معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت، با تاکید بر اینکه «تفاله های جریان انحرافی، سکان دولت رئیسی را در دست گرفته اند»، خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی خبط بزرگی انجام داد و به علت نداشتن نیرو از جریان انحراف استفاده کرد و اگر امروز دولت شکست خورده به واسطه باقیمانده های جریان انحراف است که سکان دولت رئیسی را در دست گرفتند.

وی افزود: در  دو الی سه سال اخیر این جریان هر آسیبی خواست به کل جمهوری اسلامی و خون شهدا زد که آخرین آن به دموکراسی کشور و انتخابات بود.

این نماینده مجلس گفت: آقای رئیسی اگر می خواهد اول ازآبروی خود، نظام و جمهوری اسلامی وخون شهدا دفاع کند باید تمام کسانی که مربوط به جریان دولت انحراف و حلقه ذکر هستند بدون رودربایستی کنار بگذارد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    انحرافی؟ ؟ شما خودت از کدام جریان هستی؟ ؟ نکند از جریان چای دبش هستی.خودرو شاسی بلند دریافت کرده ای هار شده ای!! از بچه های دلسوز وطن می گویی انحرافی؟

  • ناشناس
    0

    رئیس. جمهور. منحرف نمی خواهیم

  • ناشناس
    0

    جریان انحرافی از اسلام از دوران آقای رفسنجانی در این کشور در حوزه مدیریت ها با انتصاب افراد بعضا اشرافی و نجومی بگیر و نالایق کلید خورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها