یک تحلیلگر مسائل سیاسی:

اشتباه بزرگ قالیباف در ائتلاف با پایداری‌ها/ رئیس مجلس بعدی، هرکس باشد، جایگاهش چهره ملی نیست؛ فقط نقش سخنگو دارد

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اشتباه قالیباف در ائتلاف با پایداری‌ها این بود که بسیاری از دوستان خود را به بهای این ائتلاف کنار گذاشت و پذیرفت که این افراد همسو با خود را از لیست حذف کند.

اشتباه بزرگ قالیباف در ائتلاف با پایداری‌ها/  رئیس مجلس بعدی، هرکس باشد، جایگاهش چهره ملی نیست؛ فقط نقش سخنگو دارد

محمد مهاجری معتقد است باید بپذیریم قالیباف در مجلس یازدهم تیم قوی و یاران زیاد همسو با خود را داشت که یک موج قوی و پرجمعیت نمایندگان را پشت سر او (قالیباف) به وجود آورد که حرف و سخن و تصمیم قالیباف را منشأ اثر در مجلس کرده بود. ولی آقای قالیباف برای انتخابات مجلس دوازدهم یک اشتباه کرد.

مهاجری در تبیین اشتباه قالیباف گفت: اشتباه آقای قالیباف در ائتلاف با پایداری‌ها این بود که بسیاری از دوستان خود را به بهای این ائتلاف کنار گذاشت و پذیرفت که این افراد همسو با خود را از لیست حذف کند.

او افزود: این مسئله به معنای آن نیست که اگر این افراد در لیست حضور می‌داشتند، می‌توانستند رأی بیاورند، اما اقدام آقای قالیباف نشان داد که او در بزنگاه‌ها و مقاطع حساس تصمیم‌گیری برهه‌های سرنوشت‌ساز حتی بر سر رفاقت خود با دوستان هم باقی نمی‌ماند و آن‌ها را به‌راحتی ورق می‌زند و پشتشان را خالی می‌کند. یعنی آن‌ها را به بهای ائتلاف با پایداری‌ها از دور خارج می‌کند. در نتیجه من معتقدم آقای قالیباف در مجلس آینده، حتی در بین دوستان سابق خود هم فاقد اعتبار سیاسی گذشته خواهد بود.

مهاجری در باره ریاست مجلس بعدی گفت: در سایه آرایش مجلس پیش‌رو و افراد حاضر در بهارستان، رئیس مجلس آینده در حد یک سخنگو خواهد بود. یعنی رئیس مجلس آینده شأنیت رئیس را ندارد و در قیاس با رؤسای قبلی مجلس که چهره ملی محسوب می‌شدند، رئیس مجلس پیش‌رو جایگاه یک چهره ملی را نخواهد داشت.... یعنی هرکسی چه قالیباف باشد، چه نیکزاد باشد، چه آقاتهرانی، چه متکی یا هر فرد دیگری که بر این کرسی ریاست مجلس دوازدهم تکیه بزند، به نظر من شأن یک چهره ملی را ندارد.

منبع: شرق
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ریز بین
    0

    در کشور ها بخصوص جهان سومی ، مقامات همیشه سخنگو جناح خاصی هستند نه مردم.

  • محمود
    0

    من‌ واقعا در عجبم از این آقای برادر مهاجری!!! یعنی میفرمایید کسانی باید تو این مملکت اگه کسی بخواد تو رأس یه قوه بشینه باید حتما چهره شناخته شده باشه… خوب تا الان سران چهره بودن همشون که تو چهل و‌پنج ساله جایگاهاشون عوض بدل شد وضعیت مملکت داری هم که نیاز به توضیح نداره. چرا کشورای دیگه پیشرفته اینطوری نیست . این هم شد موضوع تحلیل واقعا !؟ مخلص کلام ؛ آقای قالیباف یکی دوسال بهشون حال (امتیاز ) داد بعد دید این آقایون چاهشون ته نداره دیگه حال نداد،الان هم معلوم نیست واقعا دوباره سره امتیازدون رو باز کنه پایداری ها هم برمیگردن.تا دون نپاشی که کسی دورت جمع نمیشه ججییییییگر…

  • ناشناس
    0

    کل مجلس نماینده گروه حداقلی است .

  • تلمبه
    0

    همه چی واس از ما بهترونه قالیباف صاحب قلیچه سلیمان من روی گلیم فردا روی کارتون

  • فاطمه حیدری
    1

    درود بر جناب دکتر سردار سرلشکر رئیس مجلسی انفلابی خلبان تیز پرواز پرواز کن پرواز کن فرشته حق یارت باد دلار نگهدارد باد

  • ناشناس
    0

    اصلا وجود آقاي قاليباف تقريبا ١٥٠سال دير بدنيا أمده ،بايد زمان فتحعلي شاه قاجار بدنيا مي أمده ،

  • ناشناس
    0

    کل این مجلس ، نماینده ملت نیستن، چه برسه به سردار، دکتر، ژنرال ، خلبان، پرفسور، حاج آقا قالیباف!
    پس وقتی نماینده واقعی ملت نیست، عملکردش هم هیچ اهمیتی نداره که نداره!🙄🤔😳🤬

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها