درگیری‌ میان نیروهای مقاومت فلسطین و اسرائیل در مناطق مختلف کرانه باختری

منابع خبری از درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطین و نیروهای رژیم اشغالگر در مناطق شمالی و جنوبی کرانه باختری خبر دادند.

درگیری‌ میان نیروهای مقاومت فلسطین و اسرائیل در مناطق مختلف کرانه باختری

 نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) به تعدادی از  مناطق کرانه باختری یورش بردند و نیروهای مقاومت فلسطین به مقابله با آنها پرداختند.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، سرایا القدس-گردان طوباس اعلام کردند یک نیروی پیاده صهیونیست در کمینی در اطراف دیوان الضبابات هدف قرار داده شد و نیروهای مقاومت با گلوله‌های سنگین نیروهای رژیم اشغالگر را هدف گرفتند. گردان طوباس همچنین تاکید کرد نیروهای مجاهد آن موفق شدند در این کمین در صفوف سربازان ارتش صهیونیست به‌طور مستقیم تلفاتی را ایجاد کنند.

گردان‌های القسام- طولکرم نیز اعلام کرد نیروهای مبارز این گردان به همراه نیروهای گروه‌های مقاومت وارد درگیری با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری شدند.

در همین رابطه، نیروهای مقاومت یک بولدوزر نظامی متعلق به ارتش رژیم اشغالگر را با یک بمب کنار جاده‌ای ساخت محلی در اردوگاه «نور شمس» هدف قرار دادند و اقدام به تخریب زیرساخت‌های این اردوگاه دراثنای قطع جریان برق در شماری از محله‌های آن کردند.

اشغالگران همچنین به اردوگاه «عسکر» واقع در شهر نابلس در شمال کرانه باختری یورش بردند و در نتیجه آن درگیری‌هایی میان اشغالگران و نیروهای مقاومت فلسطین رخ داد.

صهیونیست‌ها همچنین به شهرک «جیوس» واقع در شرق قلقیلیه، به شهرک «بیتونیا» در غرب رام‌الله و به شهرک «الخضر» و اردوگاه «الدهیشة» در بیت لحم واقع در جنوب کرانه باختری یورش بردند. همچنین روز یکشنبه نیروهای رژیم اشغالگر به شهرک «دیر الغصون» واقع در شمال شهر طولکرم یورش بردند و نیروهای مقاومت به مقابله با آنها پرداختند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها