واکنش آمریکا به سخنان کمال خرازی: ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به پرسشی درباره اظهارات اخیر کمال خرازی در زمینه احتمال تغییر دکترین هسته‌ای ایران گفت: این اظهارات غیرمسئولانه است.

واکنش آمریکا به سخنان کمال خرازی: ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد

متیو میلر، در نشست خبری روز پنجشنبه در واکنش به پرسشی درباره اظهارات اخیر کمال خرازی در زمینه احتمال تغییر دکترین هسته‌ای ایران گفت: «این اظهارات غیرمسئولانه است و همانطور که رئیس‌جمهوری و وزیر خارجه روشن کرده‌اند، آمریکا اطمینان حاصل می‌کند که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد.»

کمال خرازی به الجزیره گفت، «در صورتی که موجودیتمان تهدید شود، امکان تغییر دکترین هسته‌ای وجود دارد.»

میلر تاکید کرد که آمریکا از طیفی از ابزار‌ها برای جلوگیری از دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای استفاده می‌کند و همه گزینه‌ها روی میز است.

او بهترین راه را دپیلماسی دانست، ولی ادعا کرد باتوجه به تشدید تنش‌ها در منطقه و شکست همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با این راه‌حل خیلی فاصله داریم.

منبع: منیبان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • چای دبش باغ ازگل
    10

    ای کمال بیسواد همه چیز رو لودادی فقط سکوت کن سکوت کن

  • حمید
    5

    به روی چشم کدخدا!!!

  • ناشناس
    0

    بازی سیاسی

  • ناشناس
    5

    یانکیها نترسید خرازی جان خالی بندی میکنه😁

  • همرزم هادی
    5

    هم میخواهیدتحریم کنیدوهم جلوی هسته ای نظامی بایستید مطمئن باشیددرشرایط کنونی که برای ما بوجود آورده ایدچاره ای برای ما نمی گذارید این زبان استادبزرگ دیپلماسی بسیار ضروری بودمتشکریم دکترخرازی

  • حسن . بیسواد.
    12

    به کوریه چشم شما.....

  • ناشناس
    3

    این چه دیپلماتی هست که در این زمان حساس اظهار نظر میکند غیر از اینکه دوباره اسرائیل مظلوم نمایی بکند و کشورهای حوزه خلیج فارس به مسابقه تسلیحاتی بکشاند واز سوی به جهت ایجاد تنش زا بودن این گفتارها دوباره موج جدید در افزایش دلار واقتصاد متزلزل کشور داشته باشد ،اگر کاری میخواهید بکنید حتما در تمام دنیا باید فریاد بزنید وبعدش هم کاری نکنید فقط بماند تبعاتش برای مردم خواهشاً قبل از صحبت اندکی اندیشه کنید بد نیست

    نظرات شما -
    • س
      10


      امثال تو فقط کورکورانه از رژیم کودک کش تبعیت میکنن چون مخالف دولت هستید ولی این کودک کشان دلشان برای من و تو نمی سوزد. امریکای جنایتکار و اسراییل کودک کش و غربیهای وحشی کراواتی خیلی وقته بدنبال تجزیه ایران هستن چه ای دولت باشه یا هر کس دیگر. خاک بر سر کسانی که چشمشان را بر روی حقایق میبندند

    • ناشناس
      1

      ذات آمریکاییها توحش است .این حرف رابا توجه به سوابق تاریخی میزنم. اما باعث افتخارست که با همه سختیهایی که برملت ما روا داشته اند تا شاید دولت ها وملت را روبروی هم قرار دهند ومثل مگس برروی زخم مشغول مکیدن خون ملت ماشوند ولی تا کنون موفق نبوده اند وهرچه زمان بگذرد خوی وحشی گریهای آنها درعصرمدرن روشن وحقیقت سلطه گریهای آنان برای آنانی که نمیدانند روشن خواهد شد .جانمایه ملت، روح استقلال است وبدانید با هرمرارتی باید فقط بفکر ساختن وپرداختن به مهمات جامعه بود .دیگران بفکر ما نخواهند بود این ماها هستیم که باید بفکر ملت خود باشیم.قطعا سلطه گران ازپیشرفت ایران درهراس هستند وجمله معروف شهید بهشتی باید گفت :آمریکا عصبانی باش وازین عصبانیت بمیر .

  • .
    0

    این رشته سردراز دارد

  • ناشناس
    4

    اقا اینقدر کودک کش کودکش راه نندازید
    این ننه من غریبم برای کسیکه اونطوری به زن و بچه و پیر و جوان اسراییل حمله میبره اصلا پذیرفته نیست جنگ حلوا پخش نمی کنند بابام جان !
    تازه چرا کودک را جلوی جبهه گذاشتی ؟!
    تو که نمیتونی از کودکت دفاع بکنی چرا جنگ را اغاز میکنی؟؟!!
    هرجا اسراییل و امریکا یک موشک میندازن اونجا مرکز کودکان است؟؟؟!
    جمع کنید بابا ننه من غریبم جواب نمیده !

  • ناشناس
    2

    ایران چاره ای جز این ندارد که سطح بازدارندگی خود را به سطح تهدید ها نزدیک و نزدیک تر کند!
    وقتی علاوه بر تحریم ها،گزینه های آمریکا از جمله تهدید به حمله نظامی همواره روی میز سیاستمداران و حاکمان کاخ سفید است و تهدیدهای اسراییل نیز هر روز و همیشگی است، طبیعی است که ایران نیز از تمام توان علمی و دفاعی برای دفاع از خود استفاده نماید. در این راستا، تغییر دکترین دفاعی نیر امری بدیهی و و منطقی به نظر می رسد.
    در دنیای آشفته و بی رحم امروز اگر قدرت کافی برای دفاع از خود نداشته باشی، محکوم به مرگ و فنا هستی! ملت فلسطین چرا ۷۵ سال است که در کشور غصب شده خود زندانی است و حق زندگی ندارد و در سکوت و بی تفاوتی سازمان ها و نهادهای بین المللی به خاک و خون کشیده می شود؟ چون قدرت دفاع از خود را ندارد! عراق، افغانستان، لیبی، سوریه، لبنان و ...نیز شرایط مشابهی دارند. ایران نمی خواهد چنین باشد!

  • امیر
    1

    آخه چه گزینه ای به خدا خیلی رو دارین تا دو روز پیش داشتید کی بود کی بود من نبودم می گفتید رسمیت به غلط کردن افتاده بودید حالا آمدید گزینه رو می کنید
    اگر ایران سلاح هسته‌ای بسازد و امتحان کند نه آمریکا بلکه هیچ کشوری نمی تواند هیچ غلطی بکند
    ایران با موشک‌هایی که به اسرائیل شلیک کرد تمام ابرقدرت‌ها را شکست داد این یک حقیقت است
    خورشید آمریکا غروب کرده ونفس های آخر را می کشد
    باور کنید آمریکا شیری بزرگ و درنده دیده می شود
    اما باور کنید این فقط پوست شیر است که با کاه پر شده است

  • ناشناس
    1

    ایران نیاز به بمب اتمی دارد به تو چه کدخدا ....😁😁😁

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها