کاستی‌های هر دولتی با وجود «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» برطرف می‌شود

کاستی‌های هر دولتی با وجود «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» برطرف می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم ، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان از اساتید حوزه و دانشگاه عصر امروز در نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: تشکیل چنین جبهه‌هایی برای نیروهای انقلاب با برکت است.

وی با اشاره به اینکه هر کسی احساس مسئولیت‌پذیری و سیاست‌ورزی در نظام می‌کند باید خود را ملزم به حضور در تشکیلات بداند، افزود: صفوف نماز جماعت تمرین ولایت‌پذیری و سیاست‌ورزی است. تظاهرات و رای‌گیری رشد در تشکیلات به ما نمی‌دهد، اما وقتی در تشکیلات به یک حرف رسیدیم، به انجام یک عمل به صورت جمعی دست یافتیم.

حجت‌الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: باید با صدای بلند بگوییم که تاکنون اشتباه عمل کردیم و تازه راه درست سیاست‌ورزی را آغاز کردیم و باید مشکلات چنین سیاست‌ورزی را برطرف کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه راهی جز کار تشکیلاتی نداریم، تصریح کرد: کسانی که دنبال به مشارکت گذاشتن استعدادها نیستند، اهل کار تشکیلاتی نیستند.

وی افزود: مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی کار تشکیلاتی را آغاز می‌کرد و نظر جمع و تشکیلات را حتی اگر با نظر او مخالفت داشت، می‌پذیرفت و با گلایه از برخی که با کار تشکیلاتی همراه نبودند از دنیا رفت.

حجت‌الاسلام پناهیان در ادامه اظهار داشت: وجود چنین جبهه‌ای را از انتخابات 96 مهمتر می‌دانم. تداوم و تکامل این جبهه را مهمتر از انتخابات می‌دانیم و با تشکیل چنین جبهه‌ای می‌توان کاستی‌های هر دولتی را برطرف کرد و بدون آن هر دولتی به مشکل می‌خورد.

این استاد حوزه و دانشگاه با طرح این سوال که آیا این درست است که دولت‌ها به دلیل هنر سخنوری و مناظره انتخاب شوند؟ آیا کسی که هنر مناظره و سخنوری دارد هنر مدیریت هم دارد؟ گفت: زشت است برای جامعه پیشرفته ما که همه چیز در انتخابات یه هفته مانده از طریق مناظره‌های انتخاباتی تلویزیونی انتخاب شود.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها