انتقاد شدید فتح از تلاش‌ها برای ممانعت از ورود محمود عباس به کرانه باختری

جنبش فتح به شدت از پیشنهاد وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره ممانعت از بازگشت محمود عباس به کرانه باختری در صورت خروجش از این کرانه انتقاد کرد.

انتقاد شدید فتح از تلاش‌ها برای ممانعت از ورود محمود عباس به کرانه باختری

در واکنش به اظهارات اخیر "گلعاد اردان"، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که تهدید کرده بود اگر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از کرانه باختری خارج شود، به او اجازه بازگشت داده نمی‌شود، "منیر الجاغوب"، رئیس دفتر اطلاع‌رسانی کمیساریای بسیج و سازماندهی جنبش فتح طی بیانیه‌ای اظهار کرد: این اقدامی تروریستی بوده و نشانه آشکار ناتوانی اسرائیل در مبارزه با سیاستی است که محمود عباس و بیشتر فلسطینی‌ها در پیش گرفته‌اند.

در این بیانیه آمده است، آنچه امروز اردان بیان کرده، تهدیداتی است که تداعی‌گر و یادآور تحریم إعمال شده از سوی اسرائیل علیه یاسر عرفات، رهبر فقید فلسطین است که وی در نتیجه همین تحریم از دنیا رفت.

جنبش فتح در ادامه تأکید کرد: اسرائیل اگر سعی کند به عباس آسیب بزند، باید مسئولیت کامل این امر را بپذیرد.

اردان، عضو جدید کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی پیشتر عباس را مسئول بالا گرفتن تنش‌ها در اطراف نوار غزه دانسته و گفته بود، تل‌آویو باید در ماه‌های آتی اقداماتی که علیه عباس در پیش می‌گیرد از جمله ممانعت از بازگشت او به کرانه باختری در صورت خروج او از این منطقه برای سفرهای خارجی را بررسی کند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها