انتقاد صریح محمدعلی رامین: رفتارهای احمدی‌نژاد، مشایی و بقایی سبُک‌سرانه بود

انتقاد صریح محمدعلی رامین: رفتارهای احمدی‌نژاد، مشایی و بقایی سبُک‌سرانه بود

محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد احمدی‌نژاد درباره ویدئوی احمدی‌نژاد، بقایی و مشایی که هرکدام مشغول شعرخواندن هستند و در پایان سه‌نفری دستانشان را بالا می‌گیرند و هم‌صدا می‌گویند: «زنده‌باد بهار؛ زنده‌باد ایران» گفت:

{شما درباره احمدی‌نژاد، بقایی و مشایی از عنوان «سه دلقک بهاری» استفاده کردید. دلیل استفاده‌تان از این عبارت چه بود؟} من شئونات نظام اسلامی را شئونات مقدسی می‌دانم که هرکسی كه یکی از مناصب مقدس نظام جمهوری اسلامی را برای مدتی در اختیار گرفت، موظف است پس از آن هم، این شأن را حفظ کند. یعنی اگر هر رفتاری که ممکن است از یک فرد عادی قابل قبول باشد، از آن فرد مسئول سابق سر بزند، باید منطبق باشد بر آن شأنی که داشته. در غیر این ‌صورت ضایع‌کردن و کم‌بهاکردن آن مقامی است که سابقا داشته است.

من فکر می‌کنم رفتار آقایان سبک‌سرانه بود و در شأن رئيس‌جمهوری سابق ما نبود. حالا من کاری به دو آقای دیگر ندارم ولی حداقل در شأن آقای احمدی‌نژاد نبود.

حاج آقای رئيسی جزء شخصیت‌های ممتازی است که در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کردند و به هرحال شایستگی‌های ایشان را نسبت به سایرین ممتاز می‌دانم.

منبع: الف

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها