سعید جلیلی صحنه انتخابات ریاست جمهوری را ترک کرد ؟ / شوک بهاری و غیر منتظره آقای دیپلمات

سعید جلیلی صحنه انتخابات ریاست جمهوری را ترک کرد ؟ / شوک بهاری و غیر منتظره آقای دیپلمات


جمنا ناموفق از آنچه بر عهده اش بود 5 نفر را روانه ثبت نام در انتخابات کرده و چند دیگر هم که عضو جمنا بودند گفته اند که ثبت نام خواهند کرد.
این وسط اما یک مساله تعیین کننده وجود دارد؛ «حضور سعید جلیلی در انتخابات ». این مساله همچنان در هاله ای از ابهام است.
امروز یک کانال تلگرامی نزدیک به سعید جلیلی به صورت غیرمنتظره ای از انصراف سعید جلیلی خبر داد. دلیلش را هم فشار جمنا و برخی تخریب ها اعلام کرد.
برخی کانال های دیگر اصولگرا هم گفته اند که او در ساعات آینده بیانیه خواهد داد . نکته و فصل مشترک همه این خبرها اما یک گزاره است. گفته‌اند که او خواهد گفت که به نفع رییسی کناره گیری می کند.
این یعنی اینکه اولا او به سازوکار جمنا همچنان بی اعتقاد است و نظرش را به نظر این ائتلاف تعمیم نداده و دو اینکه او همچنان نسبت به محمد باقر قالیباف نقد دارد . آنقدر که حاضر نیست این کناره گیری اش را به نفع فرمانده سابقش اعلام کند .
سعید جلیلی در شرایطی انتخابات را ترک می کند که خیلی زودتر از این ها افرادی نام آشنا از اصولگرایان صریحا اعلام کرده بودند نامزدی جلیلی اشتباه دیگری مانند سال 92 خواهد بود .
گفته می شود جلیلی انتخابات را ترک خواهد کرد، زودتر از آنچه تصور می شد . او بازیگر این انتخابات نیست. قبل از رفتنش اما یک چیز را گویا مشخص کرده است ؛ او مخالف نامزدی محمد باقر قالیباف است.

منبع: خبر آنلاین

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها