پروژه جدید کلینت ایستوود در راه است

کلینت ایستوود، فیلم جدید خود «نفر شماره ۲ هیئت منصفه» را با همکاری نیکولاس هولت و تونی کولت می‌سازد.

پروژه جدید کلینت ایستوود در راه است

به نقل از ددلاین، به نظر می‌رسد «کلینت ایستوود» حتی در ۹۲ سالگی حاضر نیست سرعت خود را کاهش دهد. زیرا او فیلم هیجان‌انگیز «نفر شماره ۲ هیئت منصفه» را به عنوان فیلم بعدی خود انتخاب کرده است و قرار است در آن با «نیکلاس هولت» و «تونی کولت» ایفای نقش کند.

در حالی که پیوستن این دو بازیگر به «کلینت ایستوود» هنوز تأیید نشده است، منابع همچنین اضافه می‌کنند که با برنامه‌ریزی‌ها و بودجه مشخص شده، برادران وارنر - خانه قدیمی استودیوی ایستوود - قرار است که به طور رسمی به این فیلم چراغ سبز نشان دهد و جاناتان آبرامز فیلمنامه را نوشته است. آدام گودمن، مت اسکینا، تیم مور و جسیکا مایر نیز تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود.

این فیلم در جریان یک دادگاه قتل اتفاق می‌افتد که در آن، یکی از اعضای هیئت منصفه به آرامی متوجه می‌شود که قربانی را در یک تصادف رانندگی بی‌احتیاطی کشته است و سعی می‌کند بدون متهم کردن خود، متهم را نجات دهد.

ایستوود به سبک معمولی خود چندین فیلمنامه را سنجیده بود و در ماه‌های اخیر «نفر شماره ۲ هیئت منصفه» را انتخاب کرد. او شروع به گفت وگو با استعداد‌های برتر برای تهیه این فیلم کرد و در نهایت، کولت به عنوان بازیگر ایده‌آل برای نقش اصلی و نقش دادستان منطقه به هولت رسید.

هولت و کولت به اندازه هر بازیگر دیگری در شهر، شلوغ و گرفتار هستند و هولت قبل از این که بتواند متعهد شود نیاز به برنامه ریزی داشت، اما خودی‌ها اکنون می‌گویند که این موضوع حل شده است و همه چیز به سمت یک معامله بسته پیش می‌رود.

از سال گذشته، برای مایکل د لوکا و پم عبدی، رؤسای مشترک برادران وارنر، این پروژه نشان‌دهنده یک فیلم پرمخاطب دیگر در استودیو است و

برخی از پروژه‌های بزرگ دیگری که اخیراً با هم ساخته‌اند شامل فیلم فرانک بولیت با کارگردانی استیون اسپیلبرگ و بازی بردلی کوپر، دنباله «کنستانتین» (Constantine) با بازگشت کیانو ریوز به عنوان بازیگر و دنباله «من افسانه هستم» (I Am a Legend) با بازی ویل اسمیت و مایکل بی جردن می‌شود.

به نظر می‌رسد هالیوود ریپورتر به این نکته اشاره می‌کند که این واقعاً آخرین فیلم ایستوود خواهد بود، به خصوص که او تا زمانی که تولید فیلم در ژوئن آغاز شود، ۹۳ ساله خواهد شد.

به هر حال، انتظار می‌رود که این فیلم در انتهای سال ۲۰۲۳ اکران شود و به فصل جوایز برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها