مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری زنجان

کارت شهروندی در نانوایی‌ها و روزنامه‌ فروشی‌ها کاربردی می‌شود/ امکان شارژ تا 200 هزار تومان

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری زنجان از آغاز کاربردی شدن کارت شهروندی در نانوایی‌ها و پس از آن در روزنامه‌فروشی‌ها خبر داد و گفت: تاکنون 53 هزار کارت شهروندی در زنجان توزیع شده است.

کارت شهروندی در نانوایی‌ها و روزنامه‌ فروشی‌ها کاربردی می‌شود/ امکان شارژ تا 200 هزار تومان

منیژه ناظری امروز اظهار کرد: یکی از اقدامات شهرداری زنجان الکترونیکی کردن خدمات متعدد به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های شهرداری در راستای الکترونیکی کردن خدمات بحث کارت شهروندی و گسترده کردن استفاده از آن در سطح شهر بوده است، بیان کرد: کارت شهروندی ترکیبی از کارت شتابی و کارت هوشمند مبتنی بر فن آوری City Pay است که هدف از کاربردی کردن آن حذف پول خرد و همچنین تسهیل در امور شهروندان است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری زنجان با بیان اینکه عدم نیاز به حمل پول و امکان پرداخت خرد در سیستم‌های مختلف از جمله فروشگاه‌ها، شبکه حمل ‌و نقل، تاکسی، اتوبوس نیز از دیگر مزایای استفاده از این کارت است، اضافه کرد: وجه اولیه مورد نیاز برای خرید کارت 2 هزار تومان است و به راحتی از مراکز فروش (باجه‌های شهرداری) قابل تهیه است.

ناظری از توزیع 53 هزار کارت شهروندی در زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر این کارت در تاکسی، اتوبوس و پارکینک‌های شهرداری، شهربازی کاربردی بوده و در اختیار پاکبان‌ها نیز قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه به صورت آزمایشی برای 10 نانوایی نیز دستگاه کارتخوان تهیه شده است تا در آنجا نیز به مرور و به شرط استقبال نانوایان کاربردی شود، تصریح کرد: همچنین در تلاش هستیم در روزنامه‌فروشی‌ها نیز این کارتخوان را کاربردی کنیم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری زنجان با بیان اینکه امکان شارژ کارت‌های شهروندی تا 200 هزار تومان وجود دارد، گفت: با افزایش کاربرد این کارتها در محل‌های مختلف شاهد استفاده بیشتر شهروندان از آن خواهیم بود.

منبع:فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها