تهران نیازمند تحول

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به انتخابات شورای شهر تهران و ضرورت مشارکت همه شهروندان برای شکل‌گیری شورایی توانمند گفت: تهران امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند آن است تا به شهری تبدیل شود که ساخت کلی آن به نوع نگاه و منش فرهنگی شهروندانش نزدیک‌تر باشد.

تهران نیازمند تحول

محمدجواد حق‌شناس در گفت وگو با خبر فوری افزود: در این سال ها، تهران روز به روز به یک کارگاه ساختمانی بزرگ شبیه شده است که تناسب و سنخیتی با خواست‌ها و زمینه‌های فرهنگی و مطالبات مدنی شهروندانش ندارد.

به گفته وی باید توجه داشت که «شهر» با «کارگاه» متفاوت است. نگاه کارگاهی و سازه‌ای به مدیریت شهری تهران در همه این سالها، شهروندان را هر چه بیشتر با این شهر بیگانه کرده است. علاوه بر این، در همه این سال ها بودجه‌های کلان و هنگفتی از سوی شهرداری تهران به مسایلی اختصاص داده شد که در حیطه صلاحیت تخصصی مدیریت شهری نیست.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره پیش‌بینی نتیجه انتخابات ادامه داد: رقیب اصلی نیروهای تحول‌خواه در انتخابات پیش روی شورای شهر، چند دستگی است که می‌تواند به شکست همه نیروهای تحولخواه و اصلاح‌طلب درون و بیرون از لیست منجر شود. بنابراین، ضمن احترام به کسانی که در فهرست نهایی شورای‌ عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان قرار نگرفته و به هر دلیل بیرون از لیست شورا قرار دارند، برای جلوگیری از شکستن آراء و پیروزی رقیب، باید تلاش کنیم تا با حفظ یکپارچگی پیروزی لیست امید را قطعی کنیم.

منبع: خبرفوری

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها