ضدعفونی میادین میوه و تره بار در ۲ نوبت/ خدمت رسانی به شهروندان تا ۲۹ اسفند ماه

راد آخرین اقدام‌های انجام شده توسط سازمان میادین میوه و تره بار برای مقابله با شیوع کرونا را تشریح کرد.

ضدعفونی میادین میوه و تره بار در ۲ نوبت/ خدمت رسانی به شهروندان تا ۲۹ اسفند ماه

سعید راد مدیر عامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا گفت: از تاریخ یکم اسفند ماه که شیوع کرونا مطرح شد، از سوی سازمان میادین میوه و تره بار دستورالعمل اجرایی تهیه و به تمامی مراکز ابلاغ شد و عملکرد میادین با چک لیستی به شکل روزانه در اختیار نمایندگان مستقر در سازمان میادین میوه و تره بار قرار دارد و بر اساس آن ارزیابی می‌شود.

مدیر عامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: به دلیل مراجعه شهروندان به مراکز جهت تهیه میوه و تفاوت قیمت آن با بیرون به شکل روزانه وضعیت بالینی کارکنان میادین میوه و تره بار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و تب آن‌ها چک می‌شود و اگر بالای ۳۸ درجه باشد به پزشک معرفی می‌شوند.

راد ادامه داد: روزی ۲ نوبت میادین میوه و تره بار ضد عفونی می‌شوند و از شهروندان می‌خواهیم که در زمان مراجعه به میادین میوه و تره بار از ماسک و دستکش استفاده کنند و اگر دستکش ندارند، این اجازه را به همکاران ما بدهند تا آن‌ها اقلام مورد نیازشان را دستچین کنند.

او بیان کرد: اگر شهروندان از دستکش استفاده می‌کنند، پس از خرید دستکش خود را در سطل‌های مشخص شده در سطح میادین بیندازند و شهروندان پیش از انتقال میوه‌ها به درون یخچال کار ضد عفونی و شست‌وشوی آن‌ها را انجام دهند.

مدیر عامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: برای فروش اینترنتی و آنلاین از سوی سازمان فناوری شهرداری تهران چند سامانه به ما معرفی و قرار شد به شرط یکسان سازی قیمت اقلام در میوه و تره بار با سطح شهر بتوان با این سامانه‌ها همکاری کرد و ما هر راهکاری که بتواند در شرایط فعلی روند خدمت رسانی به مردم را دچار اخلال نکند را اجرا خواهیم کرد.

راد ادامه داد: در حوزه تأمین کالا هیچ مشکلی نداریم و حجم فروش نیز به دلیل نوع درخواست‌ها و تبلیغات برای تأمین پروتئین و ویتامین جهت مقابله با ویروس کرونا چند برابر شده است.

او بیان کرد: پیک فروش هر ساله ما از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ اسفند بود و در این بازه زمانی خدمت رسانی ما تا پایان سال تا ۲۱ شب ادامه دارد و روز جمعه از ساعت ۲ بعدازظهر به بعد ۱۰۰ مشتری هم نداشتیم، اما ما بر اساس مسئولیت تا ساعت ۲۱ خدمت رسان شهروندان هستیم و تقاضای ما از شهروندان این است که همکاری‌های لازم را با نیرو‌های سازمان میادین و میوه و تره بار داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها