روی کنتورهای یخ‌زده آب جوش نریزید

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از مردم خواست از ریختن آب جوش روی کنتورهای یخ زده منازلشان خودداری کنند.

روی کنتورهای یخ‌زده آب جوش نریزید

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، علی مرادی، با اشاره به اینکه هر سال در فصل سرما مردم به دلیل خراب شدن کنتور آب و خطوط انتقال آب داخل منازل خسارت زیادی می‌بییند، اظهار کرد: نگهداری تاسیسات آب داخل منازل به عهده خود مردم است و باید با رعایت برخی نکات از یخ زدن کنتور و لوله‎های آب خودداری کنند.

وی پوشاندن لوله‌هایی که خارج از ساختمان است را بهترین راهکار دانست و تاکید کرد: این کار باید توسط گونی، پشم شیشه و دیگر عایق‌های موجود در بازار انجام شود.

مدیر روایط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از مردم خواست از ریختن آب جوش روی کنتور و لوله‌های یخ زده خودداری کنند، چون این کار باعث ترکیدن و آسیب دیدن آنها می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: اگر چنین مشکلی رخ داد باید کم کم با آب ولرم و یا با کمک سشوار یخ‌ها را آب کرد و از حرارت دادن شدید و ناگهانی کنتور و لوله ها خودداری کرد.

وی با اشاره به هزینه 70 هزار تومانی تعویض کنتور، عنوان کرد: با رعایت نکات ساده می‌توان از این هزینه‌ها جلوگیری کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر شهروندان نیاز به راهنمایی بیشتر داشتند می‌توانند با تلفن 122 تماس بگیرند.

مرادی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب هم برای اینکه آسیبی به لوله‌ها و خطوط انتقال آب این شرکت وارد نشود، تدابیر لازم را برای محافظت و جلوگیری از یخ زدن آنها اتخاذ کرده ‌است.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها